abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44892489
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappige TT eigenlijk wel.
Nog steeds niet ondenkbaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44895765
Shevchenko lijkt gewoon niet te kunnen aarden in het snelle spel dat in Engeland gespeeld wordt. Dat is toch wel verrassend vind ik. Kalou moet je tijd geven.

Ballack zal zich ook wel achter de oren krabben na deze uitspraken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44895790
De CL winnen ze wel denk ik, maar niet met die prutsers van een Ballack, Geremi en Ferreira...
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44911242
Joe Cole komt waarschijnlijk het hele seizoen niet meer in actie. Dat is dan wel weer goed nieuws voor Robben.
quote:
De voetblessure van Joe Cole blijkt veel ernstiger te zijn dan gedacht. In eerste instantie luidde de diagnose dat de aanvallende middenvelder was uitgeschakeld door een kneuzing, nu lijkt een operatie onontkoombaar.

Coach José Mourinho is pessimistisch over het herstel van zijn speler. 'Het zou wel eens een structurele blessure kunnen zijn, die hem tenminste de rest van dit seizoen aan de kant houdt. Joe moet beslissen of hij een operatie wil ondergaan. Hij moet snel beslissen want de tijd vliegt.'

In de hoofdmacht van Chelsea verscheen Cole dit seizoen pas één keer aan de aftrap van een duel in het Premiership. Daarnaast viel hij vijf keer in. In het begin van het seizoen kampte Cole met knieproblemen. Vrijwel direct na zijn rentree kwetste hij zijn voet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 januari 2007 @ 13:15:47 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44912032
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nog steeds niet ondenkbaar
Ach ook vooor LFC of AFC is het in principe nog mogelijk
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 1 januari 2007 @ 13:36:55 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44912479
Wat een tegenslag idd allemaal voor Moronho, krijg gelijk medelijden met hem.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44959320
Wel de nul gehouden vandaag...
House-muziek maakt jongeren kapot!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:42:30 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44959449
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef defranseslag het volgende:
Wel de nul gehouden vandaag...
en dat met een b keeper
pi_44959890
Boulah voor vier weken geblesseerd las ik?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44959951
Kwestie van tijd voordat Mourinho weg is. Als je je spelers zo afvalt in het openbaar, dan stuur je overduidelijk aan op een vertrek.
This post is gonna be legendary!
pi_44963535
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:57 schreef Barney.Stinson het volgende:
Kwestie van tijd voordat Mourinho weg is. Als je je spelers zo afvalt in het openbaar, dan stuur je overduidelijk aan op een vertrek.
Laten we het hopen Barney...laten we het hopen.
pi_44963966
Denk dat Mourinho een storende factor is nu het er echt op aan komt.
En veel nutteloze aankopen door deze man.

En met de selectie van 2005 en 2006 was iedereen easy kampioen geworden met chelsea.
pi_44964132
Dat bewees Ranieri wel met een vergelijkbare selectie in 2004.

Ik blijf erbij dat Mourinho de juiste man op de juiste plaats is. Drie gelijkspelletjes op rij brengen me niet van die gedachte. Maar nu worden de echte managerskwaliteiten van Mourinho weer aangesproken. 6 punten is ver van onmogelijk. Terry en Cech zijn bijna terug, dat is al een hele boost voor de verdediging. Nu nog Shevchenko in vorm krijgen, want Drogba kan er niet elke wedstrijd staan. Chelsea moet weer als een kampioen gaan voetballen.
pi_44964141
Ranieri is wel een echte flutcoach met zijn rouleren.

Denk dat Shev niks is voor Mourinho's speelstijl
pi_44964178
Chelsea is drama dit jaar
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:42:07 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44976670
Moronho over de voorspronf van manyoo op Chelsea;

He said: "Considering the problems Chelsea have had, Manchester United should be 10, 12, 14 points clear of us. I am happy to be six points behind.

"In my opinion, Manchester United did not take advantage of our bad moments."

Over welke problemen heeft ie het in hemelsnaam
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:44:05 #137
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44976742
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Moronho over de voorspronf van manyoo op Chelsea;

He said: "Considering the problems Chelsea have had, Manchester United should be 10, 12, 14 points clear of us. I am happy to be six points behind.

"In my opinion, Manchester United did not take advantage of our bad moments."

Personele he
pi_44976758
Kalou?
pi_45141118
quote:
Mourinho: I want Defoe
The Spurs striker could be on the move as Chelsea’s boss tries to boost a flagging attack

Jose Mourinho has targeted Jermain Defoe as his principal January transfer window signing, and has offered Shaun Wright-Phillips to Tottenham Hotspur in exchange for the England striker.

The deal remains under negotiation and will depend on Wright-Phillips’s willingness to move from Chelsea to White Hart Lane and Spurs’ recruitment of a replacement goalscorer, but manager Martin Jol is a long-term admirer of Wright-Phillips and has been prepared to sacrifice Defoe in the past.

There has been no shortage of potential sellers. Told he must raise funds before being allowed to buy, new Charlton Athletic manager Alan Pardew contacted Chelsea this week to inform them that Darren Bent was available for £25m.

As recently as last month, Jol insisted that he would “never” sell Defoe. However, there have been discussions about his departure in the past two transfer windows and Spurs have been involved in a slanging match with Rafael Benitez over a public denial that they offered the striker to Liverpool last January.

South Africa international Steven Pienaar has been offered to Mourinho as a replacement winger. He has not played in European competition this season and is available for £1.3m from Borussia Dortmund. Mourinho, who has yet to respond to the proposal, is also an admirer of Ricardo Quaresma, although the Portugal international is ineligible for the Champions League after helping FC Porto to a knock-out tie against Chelsea.
Sunday Times

Tottenham zal wel een compleet onrealistisch bod vragen, dus kan je beter niet doen. Ik vind spelers als Bent en Defoe goede spelers voor de PL, maar ik denk niet dat ze Chelsea naar een hoger plan tillen. En al helemaal niet in verhouding tot de prijs. Pienaar in verband met Chelsea wil ik trouwens ook niet meer in berichten tegenkomen, die heeft daar niets te zoeken.
pi_45149175
Toch geen Milan Baros meer?
pi_45149326
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
Toch geen Milan Baros meer?
Ja, Villa wilde hem ruilen tegen SWP, mooi niet dus
  maandag 8 januari 2007 @ 18:26:34 #142
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45150711
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Sunday Times

Tottenham zal wel een compleet onrealistisch bod vragen, dus kan je beter niet doen. Ik vind spelers als Bent en Defoe goede spelers voor de PL, maar ik denk niet dat ze Chelsea naar een hoger plan tillen. En al helemaal niet in verhouding tot de prijs. Pienaar in verband met Chelsea wil ik trouwens ook niet meer in berichten tegenkomen, die heeft daar niets te zoeken.
Die Mourinho word met de dag grappiger. Ik zal het jammer vinden als jullie hem weg zouden sturen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 8 januari 2007 @ 18:35:19 #143
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45151011
Ze blijven alles willen hebben..
  maandag 8 januari 2007 @ 18:53:46 #144
159022 AminBen
El Maestro
pi_45151622
Er gaat het gerucht: Ronaldo<---->Shevchenko

Real zou er niet rouwig om zijn
pi_45151755
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
pi_45151834
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:

De arme man heeft maar 21 gelijkwaardige spelers ipv 22.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 januari 2007 @ 20:34:35 #147
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45155847
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
Schoen opeten #2 Wie durft?
pi_45159835
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef AminBen het volgende:
Er gaat het gerucht: Ronaldo<---->Shevchenko

Real zou er niet rouwig om zijn
Zelf zie ik Shevchenko ook niet slagen in Spanje. Andrei is een counterspits pur sang. Dat heeft hij bewezen bij twee pure counterploegen als Milan en Dinamo Kiev. Ronaldo bij Chelsea lijkt mij bij voorbaat al kansloos. Hij heeft het niet meer, en helemaal niet voor zo'n fysieke competitie als Engeland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45160128
Milan een pure counterploeg?
This post is gonna be legendary!
pi_45161533
Wat moeten ze nou met Baros en Pienaar idd, als dat waar zou zijn...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')