Nog steeds niet ondenkbaarquote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappige TT eigenlijk wel.
quote:De voetblessure van Joe Cole blijkt veel ernstiger te zijn dan gedacht. In eerste instantie luidde de diagnose dat de aanvallende middenvelder was uitgeschakeld door een kneuzing, nu lijkt een operatie onontkoombaar.
Coach José Mourinho is pessimistisch over het herstel van zijn speler. 'Het zou wel eens een structurele blessure kunnen zijn, die hem tenminste de rest van dit seizoen aan de kant houdt. Joe moet beslissen of hij een operatie wil ondergaan. Hij moet snel beslissen want de tijd vliegt.'
In de hoofdmacht van Chelsea verscheen Cole dit seizoen pas één keer aan de aftrap van een duel in het Premiership. Daarnaast viel hij vijf keer in. In het begin van het seizoen kampte Cole met knieproblemen. Vrijwel direct na zijn rentree kwetste hij zijn voet.
Ach ook vooor LFC of AFC is het in principe nog mogelijkquote:
en dat met een b keeperquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef defranseslag het volgende:
Wel de nul gehouden vandaag...
Laten we het hopen Barney...laten we het hopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:57 schreef Barney.Stinson het volgende:
Kwestie van tijd voordat Mourinho weg is. Als je je spelers zo afvalt in het openbaar, dan stuur je overduidelijk aan op een vertrek.
Personele hequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Moronho over de voorspronf van manyoo op Chelsea;
He said: "Considering the problems Chelsea have had, Manchester United should be 10, 12, 14 points clear of us. I am happy to be six points behind.
"In my opinion, Manchester United did not take advantage of our bad moments."
Over welke problemen heeft ie het in hemelsnaam
Sunday Timesquote:Mourinho: I want Defoe
The Spurs striker could be on the move as Chelsea’s boss tries to boost a flagging attack
Jose Mourinho has targeted Jermain Defoe as his principal January transfer window signing, and has offered Shaun Wright-Phillips to Tottenham Hotspur in exchange for the England striker.
The deal remains under negotiation and will depend on Wright-Phillips’s willingness to move from Chelsea to White Hart Lane and Spurs’ recruitment of a replacement goalscorer, but manager Martin Jol is a long-term admirer of Wright-Phillips and has been prepared to sacrifice Defoe in the past.
There has been no shortage of potential sellers. Told he must raise funds before being allowed to buy, new Charlton Athletic manager Alan Pardew contacted Chelsea this week to inform them that Darren Bent was available for £25m.
As recently as last month, Jol insisted that he would “never” sell Defoe. However, there have been discussions about his departure in the past two transfer windows and Spurs have been involved in a slanging match with Rafael Benitez over a public denial that they offered the striker to Liverpool last January.
South Africa international Steven Pienaar has been offered to Mourinho as a replacement winger. He has not played in European competition this season and is available for £1.3m from Borussia Dortmund. Mourinho, who has yet to respond to the proposal, is also an admirer of Ricardo Quaresma, although the Portugal international is ineligible for the Champions League after helping FC Porto to a knock-out tie against Chelsea.
Ja, Villa wilde hem ruilen tegen SWP, mooi niet dusquote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
Toch geen Milan Baros meer?
Die Mourinho word met de dag grappiger. Ik zal het jammer vinden als jullie hem weg zouden sturen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sunday Times
Tottenham zal wel een compleet onrealistisch bod vragen, dus kan je beter niet doen. Ik vind spelers als Bent en Defoe goede spelers voor de PL, maar ik denk niet dat ze Chelsea naar een hoger plan tillen. En al helemaal niet in verhouding tot de prijs. Pienaar in verband met Chelsea wil ik trouwens ook niet meer in berichten tegenkomen, die heeft daar niets te zoeken.
De arme man heeft maar 21 gelijkwaardige spelers ipv 22.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Over welke problemen heeft ie het in hemelsnaam
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
Zelf zie ik Shevchenko ook niet slagen in Spanje. Andrei is een counterspits pur sang. Dat heeft hij bewezen bij twee pure counterploegen als Milan en Dinamo Kiev. Ronaldo bij Chelsea lijkt mij bij voorbaat al kansloos. Hij heeft het niet meer, en helemaal niet voor zo'n fysieke competitie als Engeland.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef AminBen het volgende:
Er gaat het gerucht: Ronaldo<---->Shevchenko
Real zou er niet rouwig om zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |