abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47382473
quote:
Mourinho zal Terry en Lampard laten gaan.

De trainer van Chelsea, José Mourinho, heeft gezegd dat hij John Terry en Frank Lampard niet zal tegenhouden als het tweetal zou willen vertrekken. Mourinho zei dat zijn mening over een eventueel vertrek van het duo minder telt dan dat van het duo zelf.

"Wat zij in hun hart hebben is veel belangrijker dan elk advies van mij", aldus de Portugees. "Als spelers een droom hebben om in een ander land voor een andere club te gaan spelen, dan zal ik ze niet in hun weg gaan staan."

Al geruime tijd zijn spelverdeler Lampard en verdediger Terry in onderhandeling over een langer verblijf bij Chelsea, tot nu toe zonder enig resultaat. Volgens de Engelse media zit een vertrek van het tweetal er daarom steeds meer aan te komen. De zaakwaarnemer van Lampard zou al in Italië gesignaleerd zijn om te onderhandelen over een overgang naar Juventus.
Bron.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47388487
Al die geruchten, pfff. Je kan me quoten, Lampard en Terry tekenen dalijk gewoon bij
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47495709
Grappig Adidas-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=WSQ2RMwRtaY

haha, op de Adidas-site staan er meer. Zelfs een duim-gevecht

[ Bericht 36% gewijzigd door mcyodogg op 21-03-2007 00:32:24 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:04:20 #254
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47721449
nou heb ik werkelijk een tyvushekel aan dit voetbalverziekende Abrahamofiets FC, maar dit vind ik dan wel weer mooi;
quote:
Chelsea weert fans voor gooien selderij

dinsdag 27-03-2007
Novum/AP

Chelsea heeft drie supporters een stadionverbod opgelegd voor het gooien van selderij tijdens de FA Cup-wedstrijd van vorige week bij Tottenham Hotspur. De West-Londense club had twee weken terug al gewaarschuwd dat mensen die de groente op de tribune of op het veld zouden werpen een flinke straf tegemoet konden zien.

De traditie rond het gooien van selderij tijdens wedstrijden tegen de Spurs stamt uit het begin van de jaren tachtig. De harde kern van de Blues verzon de tekst "Celery, celery. If she don't cum I'll tickle her bum with a lump of celery" op het destijds populaire popliedje 'Ask old brown to tea' van Chas Hodges, die bekend stond als fanatiek supporter van stadgenoot Tottenham.

Ook supporters van Tottenham lieten zich vorige week niet onbetuigd. Na de door Chelsea met 2-1 gewonnen kwartfinale ontsnapte Frank Lampard op het nippertje aan een vuistslag van een dronken fan die het veld was opgerend. Naar aanleiding van dat incident neemt de FA de veiligheidsmaatregelen in het stadion van de Spurs onder de loep.
!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:13:33 #255
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47721801
quote:
'Robben kan voor schijntje naar FC Barcelona'
Datum: 27-mrt-2007 11:31

FC Barcelona zou Arjen Robben voor een ‘schijntje’ van zes miljoen euro kunnen overnemen, schrijft El Mundo Deportivo. De international wordt al een tijdje in verband gebracht met een overgang naar de Spaanse kampioen, maar FC Barcelona zou de vraagprijs van twintig miljoen euro van Chelsea te gortig vinden.

De Catalanen hopen Robben voor een fractie van dat bedrag binnen te halen. Daarbij baseren ze zich op een precedent die de overgang van Andy Webster van Hearts naar Wigan Athletic mogelijk heeft gecreëerd. Ook Webster had nog een doorlopend contract en leek veel te duur. Dankzij een FIFA-regel (artikel 17) daalde de transfervergoeding. Spelers moeten drie jaar bij een club hebben gespeeld, jonger zijn dan 28 jaar én naar het buitenland vertrekken om te voldoen aan de voorwaarden van de FIFA-regel.

Het enige wat Barcelona dan op tafel zou moeten leggen om Robben binnen te halen is zes miljoen euro (overeenkomstig Robbens salaris), als zogenaamde ‘compensatiesom.’ Het contract van de linkspoot bij Chelsea loopt in 2009 af. (MA)
rare uitzonderingen altijd met achterlijke regeltjes Zou overigens niet weten wat ze met robben moeten bij barca.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:26:50 #256
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47722363
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

rare uitzonderingen altijd met achterlijke regeltjes Zou overigens niet weten wat ze met robben moeten bij barca.
quote:
Webster-arrest legt bom onder voetbalwereld
27 maart 2007

Het werd niet breed in de media uitgemeten, maar de transfer van Andy Webster kan in de komende transferperiode een schok in de voetbalwereld te weeg brengen, die qua invloed vergelijkbaar is met het Bosman-arrest. De Schotse international verhuisde in september 2006 van Heart of Midlothian naar zijn huidige club Wigan Athletic.
Ad powered by www.webads.nl

Webster maakte gebruik van een gat in de FIFA-wetgeving waarin staat dat een speler onder de 28 in het vierde jaar van zijn contract zijn verbintenis kan opzeggen, mits hij de club het salaris van het laatste contractjaar overmaakt ter compensatie.

De compensatie is echter niet zo hoog als de transfersommen die tegenwoordig in de voetbalwereld als norm worden aangehouden. In Webster's geval bedroeg dit een schijntje van de door Hearts verlangde transfersom van drie miljoen euro.

Een secundaire voorwaarde is dat de speler overstapt naar een club die niet bij dezelfde bond staat ingeschreven. Vrij vertaald betekent dit: geen binnenlandse transfers. Webster had dus onder dezelfde voorwaarden niet kunnen overstappen naar Glasgow Rangers of Celtic.

Het lijkt door deze regeling waarschijnlijk dat we de komende jaren bij een transfer van Ronaldinho naar AC Milan niet over een transfersom van honderd miljoen euro spreken, maar over een compensatie van 'slechts' van tien miljoen euro. Door de regeling zouden topvoetballers voor een relatief schijntje naar een andere buitenlandse club kunnen vertrekken.

De Spaanse krant AS meldde onlangs dat Barcelona Arjen Robben voor circa zes miljoen euro zou kunnen overnemen van Chelsea. De zes miljoen is wederom compensatie voor het salaris dat Chelsea aan Robben overmaakt in zijn contract jaar. Zijn teamgenoot Frank Lampard werd in verband gebracht met een soortgelijke transfer naar Juventus. De Engelsman zou volgens het Webster-arrest een slordige twaalf miljoen euro kosten.

Ook FC Porto-spelers Ricardo Quaresma en Pepe, voorheen door hun club beide rond de 25 miljoen euro geschat, lijken nu voor een 'spotprijs' naar een Europese topclub te kunnen verhuizen. Quaresma zou circa tien miljoen moeten euro kosten, terwijl om de nek van de Braziliaan Pepe een prijskaartje van vijf miljoen hangt.

Mits de regeling algemeen aanvaard wordt, zal het voor een aardverschuiving in het hedendaagse voetbal zorgen. De marktwaarde van (top)spelers zal enorm dalen, de club kan immers niet meer een torenhoge transfersom verlangen. Het is dan ook interessant om af te wachten hoe de aankomende transferperiode gaat verlopen.
Zo dus. Zou echt bizar zijn.... Niet erg goed voor het voetbalniveau van topclubs, je krijgt niet echt meer de tijd om aan een team te bouwen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:04:14 #257
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47765032
En Lampard heeft zijn pols gebroken dankzij Rooney.

Tactisch zeer sterk van die dikkop met het oog op de PL
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47765535
Kon die plofkop niet beter uitkijken?

Watford moet nog wel te doen zijn, maar Valencia zal wel blij zijn.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:17:22 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47765693
Rooney wat een held
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:22:21 #260
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47793748
Rooney wat een stakker
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47837125
quote:
Lampard given okay to face Hornets

As the Barclays Premiership title race warms-up again, assistant manager Steve Clarke has poured cold water on stories circulating about Frank Lampard this week.

After announcing that our top appearance maker this season has trained normally for two days and will play his 50th club game of the campaign at Watford, Clarke reacted to reports that there were attempts to hasten Lampard's return from England duty after he had damaged his wrist.

'It was never an issue,' he insisted. 'We didn't ask him to come back and he didn't ask to come back. He stayed with the England squad to support the team.

'The boy was injured, he could not play in the match and the decision was taken not to risk him against Andorra. I think he is happy with that decision and he is happy to be back here at Chelsea.

'Frank's fitness is good,' Clarke continued. 'He has trained the last couple of days with a cast on and feels much more comfortable with the injury.'

On the subject of the vice-captain's much-debated form in an England shirt, Clarke gave an opinion from a Chelsea perspective.

'When I watch England play. I see Frank give 100 per cent every time. If people want to criticise his performances for England, that is not a concern for me.

'When he plays for Chelsea, everyone knows his value to the club. We appreciate what he does for us. And we can only get the best out of Frank when he is with Chelsea, and I think we do that.'

The squad will be one midfielder light as it travels to Vicarage Road for the Saturday evening kick-off.

Michael Essien has not yet completed his recovery from a knee problem although there is optimism his return is imminent. Joe Cole (foot) and Wayne Bridge (knee) remain out.

With two days' squad preparation under the belt after the international break, the Chelsea side will take on Watford in the familiar situation of knowing Man United's points haul from the weekend before our kick-off.

'I think we have to win all our games. It doesn't matter what Man United do before us,' said Clarke. 'We have to win the game so we don't need to think about what other teams are doing.

'Watford are fighting for their lives. They need to win the match. We are fighting for the championship again so we need to win the match. It should make for an interesting game.'
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:09:53 #262
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47838171
is las het al, maar alsnog bedankt voor de post mcyodogg

hij staat ook op het punt om bij te tekenen en das ook goede zaak behouden die kerel laat em maar lekker direct afsluiten bij chelsea
pi_47839439
Is best vermoeiend, hoe de Engelse Media er een circus van maken met al hun speculaties. Ze weten bijna van gekkigheid niet meer wat ze moeten schrijven, het ene moment tekent Lampard bij Juve, en 2 minuten later schrijven ze dat hij bij Chelsea blijft...

Volg je veel live voetbal op tv in Londen Don Diablo, of kijk je veel in de Pubs? (Don Diablo komt trouwens binnenkort met een nieuw album )
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:15:04 #264
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47842134
Ik las alles in de kranten maar ben sinds kort weer terug in NL, ik moet mn woonplaats ff aanpassen. Was ik vergeten. Ik keek vaak genoeg in de pubs, was eentje op een kwartiertje lopen die echt bijna ALLES liet zien. Vooral mooi tijdens kwalificatie wedstrijden voor het EK allemaal verschillende nationaliteiten. Maar doorgaands zat ik meer in een locale pub om champions league etc te checken. Zaterdags kon ik sowieso geen games zien omdat ik zelf altijd moest spelen.

offtopic:
En ja ik weet dat Don Diablo binnenkort komt met een nieuw album volgens mij de nieuwe sellout sessions hoe dan ook is het een te gekke dj
pi_47846068
Robben is waarschijnlijk voor het rest van het seizoen uitgeschakeld. Hij is geblesseerd teruggekomen van de internationale week en heeft een kni operatie nodig. Mourinho is niet zo blij met Van Basten, omdat hij Robben 90 minuten heeft laten staan woensdag.

Aan de andere kant gaat het beter met Joe Cole, hij is wellicht volgende week beschikbaar.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:35:19 #266
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47856036
joe cole moet maar snel terugkeren want dat is een held en hij gaat er altijd voor.
pi_47923885
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef don-diablo het volgende:
Ik las alles in de kranten maar ben sinds kort weer terug in NL, ik moet mn woonplaats ff aanpassen. Was ik vergeten. Ik keek vaak genoeg in de pubs, was eentje op een kwartiertje lopen die echt bijna ALLES liet zien. Vooral mooi tijdens kwalificatie wedstrijden voor het EK allemaal verschillende nationaliteiten. Maar doorgaands zat ik meer in een locale pub om champions league etc te checken. Zaterdags kon ik sowieso geen games zien omdat ik zelf altijd moest spelen.

offtopic:
En ja ik weet dat Don Diablo binnenkort komt met een nieuw album volgens mij de nieuwe sellout sessions hoe dan ook is het een te gekke dj
Ok, duidelijk
Vorig jaar december was ik voor mijn werk in Londen, en toen hebben we ook Champions League in een Pub gekeken, was erg gezellig! Thuis heb ik gelukkig Sport 1
pi_47923904
Joe Cole wordt eind april toch terug verwacht?
pi_47924340
Hij traint alweer vol mee.Zou best zo eens kunnen zijn dat hij tegen Spurs zn rentree gaat maken volgende week.
  maandag 2 april 2007 @ 18:14:46 #270
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47933075
Mag van mij, Joe is een held
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:33:19 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47960968
Chelsea komt weer naar De Kuip

Feyenoord is er weer in geslaagd Chelsea als sparringpartner in de voorbereiding aan zich te binden. Net als vorig jaar komt het sterrenensemble van José Mourinho voorafgaand aan het nieuwe seizoen naar De Kuip, meldt de dinsdag verschenen Feyenoord Krant. De wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 25 juli om 19:00 uur. Feyenoord heeft afgesproken dat de Londenaren in hun sterkst mogelijke opstelling aantreden.

Feyenoord heeft aantrekkelijke toegangsprijzen in het leven geroepen om zoveel mogelijk supporters in staat te stellen het duel bij te wonen. Kaarten voor kinderen kosten 7,50 euro. Seizoenkaarthouders krijgen voor tien euro toegang, terwijl voor overige supporters een interessante prijs van 12,50 euro geldt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47961097
Vet
pi_47961213
Das goedkoop!
pi_47961260
Kunnen ook niet Feyenoord Club Card houders erheen? Of zijn dat de overige supporters?
pi_47961324
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Juweel het volgende:
Kunnen ook niet Feyenoord Club Card houders erheen? Of zijn dat de overige supporters?
Afgelopen keer wel, dus ik hoop deze keer weer.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:03:09 #276
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47962073
das wat je zegt cheapie cheapie!! wordt iig een puike wedstrijd dacht ik zo

hhhm moet maar even kijken of ik dan heenga..
  woensdag 4 april 2007 @ 22:46:45 #277
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48024761
nou 1-1

Ben er nou niet bepaald blij mee.. Had wel enigzins verwacht dat Valencia op voorsprong zou komen, maar toch had ik gedacht dat Chelsea wel zou winnen.. Enigzins balen, wordt een lastige return, wat jij mcyodogg?
pi_48024998
Chelsea scoort altijd en overal, daar moeten we maar aan vasthouden. Tweede helft was erg goed, niets weggegeven, paar goede kansen gehad. Ik voelde ook nog dat de 2-1 ging vallen, maar helaas.

Zal een moeilijk avondje worden, belangrijk om als eerste te scoren daar.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:40:45 #279
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48034548
Chelsea liet zeker goed spel zien in de 2e helft, alleen het geluk bleef uit bij het zoeken naar die 2e goal. Maar ik weet zeker dat Chelsea wel kan winnen daar. Kwaliteit genoeg voor en ze hebben het wel vaker bewezen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:49:46 #280
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48109803
quote:
Waarom de 15-jarige Feyenoord-junior Jeffrey Bruma voor een overstap naar Chelsea heeft gekozen is inmiddels wel duidelijk. Volgens The Mirror gaat hij de komende vier jaar minimaal 4000 pond per week verdienen, zo'n 6000 euro. In vier seizoenen tijd is hij daarmee al verzekerd van een bedrag van 1,2 miljoen euro. Feyenoord krijgt alleen een opleidingsvergoeding
dat is aardig wat zeg , die gozer heeft het goed voor elkaar

feyenoord-chelsea ga ik zeker weer heen
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:31:13 #281
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48113634
Wat jij zegt jorien.. Ik bedoel waarom zou hij dan niet moeten kiezen voor Chelsea, alleen is het wel jammer dat zoveel voetballers dan voor het geld kiezen. Maar ja zo is het nou eenmaal in de voetbalwereldje tegenwoordig
pi_48120467
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef don-diablo het volgende:
Wat jij zegt jorien.. Ik bedoel waarom zou hij dan niet moeten kiezen voor Chelsea, alleen is het wel jammer dat zoveel voetballers dan voor het geld kiezen. Maar ja zo is het nou eenmaal in de voetbalwereldje tegenwoordig
Anders was Chelsea gewoon nog n middenmoter
pi_48120563
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zonder Roman bestond Chelsea nou niet meer.
pi_48128767
Mooi doelpunt van Carvalho, en Portsmouth was lekker op dreef bij Man United, spannende slotfase zeg! Goed weekend voor Chelsea!
pi_48128979
Mocht Chelsea nog kampioen worden, dan wordt het een hele mooie. 8 wedstrijden op rij al gewonnen in de Premiership, zonder maar 1 tegengoal. Maar ik vrees dat Chelsea een reeks van 14 moet neerzetten om kampioen te worden.
pi_48129381
Erg leuk dat het nu weer spannend wordt in ieder geval. En ook leuk dat Man United een klein beetje aan het wankelen is gebracht.

Nu op naar Valencia, wordt een behoorlijke dobber voor Chelsea!
  maandag 9 april 2007 @ 11:09:33 #287
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48139502
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

das waar, maar ik vind wel dat je het kopen enigzins binnen de perken moet houden. Ik vind shevchenko een geweldige speler maar ik had er echt niet zoveel geld voor betaald. Maar ja, hij speelt de laatste tijd goed, dus ik klaag niet meer
pi_48191378
Boulahrouz moet maar naar AZ.
pi_48192120
1-0
pi_48194081
1-1 ondertussen
pi_48196422
1-2 en door
pi_48196862
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:44:30 #293
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48196974
Gefeliciteerd!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:45:07 #294
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48197017
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd!
leuke wedstrijd nog
pi_48197163
Spannend ja
Noot noot.
pi_48198358
Ik vrat me op van de spanning, ja. In de tweede helft gevochten als leeuwen, zoals we van ze gewend zijn.

Maar Essien zal gemist worden in die heenwedstrijd, geweldenaar dat het is.
pi_48213099
Tweede helft hebben ze erg goed gespeeld en is weer eens duidelijk wat een veerkracht die ploeg heeft. Ook met als verschil dat Valencia zich bijna niet meer heeft laten zien in de tweede helft.

Op naar de Blackburn Rovers zondag
pi_48213894
http://www.youtube.com/watch?v=TfXULHMT-XM

Zag ik gisteravond. Het gaat niet eens om de samenvatting, maar om het interview erna. Geweldig!
pi_48214194
Prachtig! Zo'n manager moet je koesteren!
pi_48215013
11 april, en de treble zit er nog steeds in. Sterker nog, de quadruple zit er nog in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')