quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht, toen Fok! down was, zijn toch de weeën uit zich zelf opgekomen. Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
En zijn naam is: Kendahl Ro...Paradijsvogeltje ligt nog even een dagje in het ziekenhuis, voor controle, maar mag hopelijk morgen weer naar huis!
Ah, nu wel, bedankt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
owlet had je mijn antwoord aan je in het vorige topic nog gezien?
gedaan!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:05 schreef Sugar het volgende:
Spekkiemonster, gewoon eruithalen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht, toen Fok! down was, zijn toch de weeën uit zich zelf opgekomen. Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
[afbeelding]
En zijn naam is: Kendahl Ro...Paradijsvogeltje ligt nog even een dagje in het ziekenhuis, voor controle, maar mag hopelijk morgen weer naar huis!
Het is een soort schoudertas, ik dacht zelf meer een luiertas (alleen past limegroen niet echt bij onze quinny), maar vgz noemt het een kraam tas (voor mee naar het zkh? de mijne mag iets groter zijn wat dat betreft)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:02 schreef poemojn het volgende:
Wat is een kraamtas?
quote:Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
Nix ervan, komen moet iequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef Ke2v2in het volgende:
Ojee, wat staan we al hoog in het lijstje zeg, nog maar 4 boven ons! Dat gaat hard zeg!.....
Hier in huis zijn we er helemaal klaar voor, het bed stata op klossen en we hebben alles wat we nodig hebben in huis. De kleine jongen mag nog wel ff blijven zitten, mijn ouders krijgen volgende week de sleutel van hun nieuwe huis, en ben eigenlijk van plan te helepn met verhuizing, kortom, ik heb de komende 3 weken eigenlijk geen tijd! Whaha.......... Nee hoor, als ie komt dan komt ie natuurlijk, hebben mijn ouders gewoon "pech"![]()
Een tas die je hebt klaarstaan met alle spullen die je in het ziekenhuis nodig zou kunnen hebben (voor jezelf en je kindje), zodat je die in één greep mee kan nemen, mocht je (al dan niet onverwacht) naar het ziekenhuis moeten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:04 schreef Neuk het volgende:
p.s. wat is een kraamtas? Soort van luiertas?
Heb je geen sms-buddy dan?!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
PV en Belsen, gefeliciteerd met jullie zoon!
* Brighteyes bedenkt zich net dat ze wel eens een aantal bevallingen zou kunnen gaan missen in d'r vakantie...
Ik zag zowiezo een aantal dingen er tussen staan die ik niet heb , maar geloof ook dingen die ik weer wel heb die niet bij jou in het lijstje staan. Zal morgen de doos er eens bij pakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Xanthe, wat was er dan anders aan jouw pakket?
Ligt het misschien aan dat het eerste of tweede kindje is, of welke aanvullende verzekering je hebt bij VGZ? Ik heb uitgebreid aanvullend en een collectief deel via de werkgever.
We gaan wel erg gelijk op hequote:Op zondag 9 juli 2006 08:25 schreef Belana het volgende:
Hier ook wat krampjes, maar durf er verder nog niks van te zeggenhet mag nog geen naam hebben.
Uiteindelijk natuurlijk welquote:Op zondag 9 juli 2006 08:41 schreef Belana het volgende:
ik hoop echt echt echt dat ik ze nodig heb spuug
O dat begint er op te lijken! Fijn voor je, want je kijkt er erg naar uit! Aan de andere kant ook wel jammer als je zou gaan bevallen, want dat betekent dat je je uitvalsbasis krijgt in het andere topic, het grote kleine babytjestopic, en dan moeten we je hier missen!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:12 schreef Belana het volgende:
nou, ik weet het nog niet hoor. iedere 10/12 minuten een wat flinkere harde buik, maar echt een naam heeft het nog niet... ik hoop het welmisschien straks ff in bad, kijken of het dan weg gaat of juist erger wordt
Ga eens heel snel bevallen jijquote:Op zondag 9 juli 2006 11:24 schreef Belana het volgende:
PM ik vind jou zo liefen ik hou jullie ook na de bevalling wel in de gaten hoor
wat denk jij nou
ik vind dat blad ook niet geweldig
Mobiele telefoons moeten DOOT!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:03 schreef Xanthe het volgende:
Hier ook een slechte nacht , maar dan door de telefoon van mijn partner die vannacht om 3 uur om de paar minuten begon te piepen omdat de batterij bijna leeg was... en die lag vlak naast onze slaapkamer zodat ik die harde piep wel moest horen, uit bed gekropen om m uit te zetten en daarna niet meer in slaap kunnen komen.
hmm, ik heb een jaargang van mijn schoonzus te leen gekregen, en ik werd er helemaal chagrijnig van. Kwam misschien ook omdat ik me toen ellendig voelde, en al die juichverhalen kwamen me nog al onecht over.... Maar ook: na 3 bladen ken je het wel....quote:Op zondag 9 juli 2006 11:54 schreef snoopy het volgende:
Die bladen gaan er natuurlijk van uit dat je ze maar een paar jaar leest en dan op iets anders overstpat. Zo kunnen ze hun items elke paar jaar herhalen. Aanstaande en nieuwe moeders willen dat wel lezen denk ik.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:29 schreef Belana het volgende:
m@x, ik doe mijn best ja, ik zit hier even heerlijk te ontspannen opfok, dat hielp de vorige keer ook
Ow! Ik duim ook voor jou! Vind je het ook zo spannend?!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Catootje het volgende:
vief, ik ben morgen ook aan de beurt voor echoeffe duimen dat het er 1 tje is en dat het hartje klopt!
Baloetjuh toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef poemojn het volgende:
Succes morgen Eliminator/Vivi (?) en Catootje!
Ik dacht dat Poemojn bedoelde dat jij bij Eliminator hoort, maar ik dacht weer dat dat Baloetjuh moet zijn...quote:
Mystery solved.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
vervolg van Zwangerschap & Geboorte deel 215
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
Ik hoor iig bij niemand momenteelquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Poemojn bedoelde dat jij bij Eliminator hoort, maar ik dacht weer dat dat Baloetjuh moet zijn...
Never mind, ik ben nu ook in de war![]()
Sorry dat die van jou zo lang duurde. Ik had een korte bevalling en ook een man die klaagde.....wel met een knipoog, maar de opmerking ik heb niet eens de tijd gehad om de krant te lezen vond ik toch wel erg typisch.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef Suzanna het volgende:
...
Ik erger me vooral aan opmerkingen van vaders (meestal) over 'dat de bevalling zo lang duurde' en dat was dan 8 uur!! Mijn eerste duurde 36 uur!!!![]()
![]()
Hij is gisteren ook pas definitief vertrokken, dus ik wist het ook nog nietquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef sjak het volgende:
Ik heb vanavond onze baby toegesproken dat ie mag komen dus we zullen hem/haar vannacht wel zien.
Hij/zij lijkt al erg op zijn/haar moederquote:
Ben niet helemaal nieuw hoor! Mijn vriendin (Baloetjuh) en ik hebben helaas weinig tijd om op Fok te postenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef dutchie het volgende:
Als in protest Poemojn?
Libel bij beide voelde ik ze met 16 weken, ondanks dat de placenta aan de voorkant lag. Bij de 2e herken je het alleen wat eerder, bij de eerste denk je nog: zou het?
Gefeliciteerd trouwens nog!
Beef...
Vivi, Toot en Eliminator20 heel veel succes/plezier morgen. Eliminator20, ben je hier nieuw of heb ik het gewoon even gemist? (het gaat hier nl. soms zo snel) Maar iig gefeliciteerd ook.
Wat fout van mij om de dames die morgen ook een echo hebben succes te wensenquote:Op maandag 10 juli 2006 03:41 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ben niet helemaal nieuw hoor! Mijn vriendin (Baloetjuh) en ik hebben helaas weinig tijd om op Fok te posten
Zal morgen na de echo wel even een updatje posten![]()
p.s. We zijn inmiddels 23 weken zwanger van onze tweeling![]()
Wat zij zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 07:06 schreef Belana het volgende:
goedemorgenIk heb lekker geslapen zonder enige actie in de buik, beetje kort maar voor mijn doen goed
de zon schijnt, vandaag worden er mooie echo's gemaakt, het leven is goed
Ik zou het wel een stunt vinden als jullie tegelijk gaan bevallen!quote:Op maandag 10 juli 2006 07:13 schreef Belana het volgende:sjak we doen elkaar wel erg na he
fijn dat je ook lekker geslapen hebt!
Viev, wat klote voor je...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
Tis voor mij extra belangrijk om te zien waar ik het allemaal voor doe, aangezien mijn vriend me voor de keuze heeft gesteld; hij of ons kindje. Tis dus het kindje geworden, dus dan is het leuk om er een beeld bij te hebben zeg maar, dat geeft weer wat meer power
Well done beeb!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
Tis voor mij extra belangrijk om te zien waar ik het allemaal voor doe, aangezien mijn vriend me voor de keuze heeft gesteld; hij of ons kindje. Tis dus het kindje geworden, dus dan is het leuk om er een beeld bij te hebben zeg maar, dat geeft weer wat meer power
Geen idee. Ik heb een schoonmoeder die volgende week ofzo met naaimachine (en haar kennende ook met haar portemonnaiequote:Op maandag 10 juli 2006 08:59 schreef PM-girl het volgende:
Ik vroeg me af hoe het prijs verschil van babybeddengoed ligt van Prenatal tov bijv, Babydump. En heeft de HEMA beddengoed, nee he?
Kijk, zo kan het dus ook!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:07 schreef dutchie het volgende:
(zit hier nl. voor het eerst met 2 kids alleen in huis. Ik dacht nog: STRESS!!Maar Cas slaapt en ik heb nog geen muiterij gemerkt van Léon zijn kant. So far so good
)
Heerlijk dan lijkt jou schoonoeder op mijn vader...wat de portemonai betreft.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Moonah het volgende:
Geen idee. Ik heb een schoonmoeder die volgende week ofzo met naaimachine (en haar kennende ook met haar portemonnaie) een paar daagjes komt logeren.
Want hehe, eeeeeiiindelijk gaan we aan de kinderkamer beginnen.
Ik werd trouwens vanochtend wakker, lag over van alles en nog wat na te denken. Ineens voel ik mijn kindje bewegen en denk: "Oh ja, ik ben zwanger..."
Voelde me best schuldig...
Neeeuuuh! Helemaaaaal niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:35 schreef chacama het volgende:
het was toch niet van oh, ja gets jou had ik ook nog bij me........
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:59 schreef Belana het volgende:
blijft het onwerkelijk dat er bij wijze van morgen een baby in die wieg ligt
want ik lul zoveel hier?quote:
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Belana het volgende:
[..]
want ik lul zoveel hier?of
want ik heb altijd van die fantastische tips?![]()
die 2e he? ja he?
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Catootje het volgende:
Ik ben net terug van de gyn en houd je maar vast hoor (zul je zien dat heb IK weer) ...het zijn er namelijk..........eentje.Hij/zij/het is perfect van formaat, heeft een prachtig hartje en is op 20 febr uitgerekend....
Gefeliquote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Catootje het volgende:
hahahahaha je tips zijn geweldig hoor Belana, en morgen komt je baby!!!!
Ik ben net terug van de gyn en houd je maar vast hoor (zul je zien dat heb IK weer) ...het zijn er namelijk..........eentje.Hij/zij/het is perfect van formaat, heeft een prachtig hartje en is op 20 febr uitgerekend....
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Catootje het volgende:
hahahahaha je tips zijn geweldig hoor Belana, en morgen komt je baby!!!!
Ja, dat was ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neeeuuuh! Helemaaaaal niet!
Maar het is zo gek om over allerlei (triviale) zaken na te denken en dan (voor één keertje) de belangrijkste (heeeeeel eventjes maar hoor...) te 'vergeten'.
Och, ik heb hier ooit wel eens verhalen gelezen (érg vermakelijk, weet alleen niet meer welk topic) over verse moeders die ineens verbaasd waren dat er een baby in de woonkamer lag, of die de maxicosi in de supermarkt achterlieten.![]()
Mwoh, zo zou ik het niet willen noemen hoor, tis meer dat hij écht niet kan op dit moment in z'n leven...ik heb dus nog steeds alle respect voor hem als persoon en ik houd nog heel veel van hem.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Well done beeb!
Laat je niet (emotioneel) chanteren.
Ja nou, dat kan zeker! Ik groeide aan het begin al zo hard en dat deed zeer! Het leek soms wel om menstruatiepijn, daardoor was ik in het begin ook bang dat het mis zou gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf wanneer heb je bandenpijn? Kan dat ook in het begin van een zwangerschap zijn?
Okay... dat is dan onderin de buik en krijg je steken als je loopt?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja nou, dat kan zeker! Ik groeide aan het begin al zo hard en dat deed zeer! Het leek soms wel om menstruatiepijn, daardoor was ik in het begin ook bang dat het mis zou gaan.
Oef, dat kan ik beter niet zienquote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
Ik zag trouwens dat B&J ijs bij AH in de aanbieding is deze week![]()
Ik heb het al aangeklikt bij mijn bestelling bij Albertquote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
Ik zag trouwens dat B&J ijs bij AH in de aanbieding is deze week![]()
Videotheek heeft meestal ook B&Jquote:Op maandag 10 juli 2006 20:51 schreef YPPY het volgende:
Dat ijs.Perenijs is lekker, maar haalt het niet bij B&J's. Jammer dat de supers hier om 8 uur dicht zijn. Kan ik J. niet meer sturen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef sjak het volgende:
Ja, dat is vrij laag. Steken kan ik me niet herinneren. Maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. Spannend zeg Diaan...wanneer ga je testen?
Belana, morgen volle maan!!!
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef Belana het volgende:
oe dat is wel het tijdstip dat de vorige keer mijn vliezen braken
Diaan, wanneer ga je testen?
Niet weer he? We hadden vorige week ook al een lekke bandquote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf wanneer heb je bandenpijn?
en ik danquote:Op maandag 10 juli 2006 21:00 schreef Belana het volgende:
spannend diaan, ik hoop het enorm voor je!
* Sjeen fluistert iets over vocht vasthouden...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef chacama het volgende:
Denk dat het een combinatie is van bandenpijn en harde buiken en vandaar dat ik de harde buiken dus niet echt herken. Als ik stil lig of zit heb ik geen last maar zodra ik opsta of beweeg dan begint het. Dus het zal wel even een beetje geprikkeld zijn. Oorzaak onbekend, maar ja...die hoeft er niet altijd te zijn.
Heb net heerlijk een bak aarbeien (met suiker) leeggeten. Net iets gezonder dan B&J, maar het zal niet veel schelen. De suiker maakt het toch een beetje veel ongezond.
Oh, en net als vorige week maandag was ik weer bijna 2 kilo aangekomen, dus maar weer eens zien of de schaal donderdag net als afgelopen donderdag lager aangeeft. Wat doe ik dan toch in het weekend dat die stijging veroorzaakt....vreemd...heel vreemd. Schommelen tussen de 70,6 en 72,4 met vier dagen verschil ertussen is naar mijn mening toch vreemd....
Ah mag ik dan ookquote:Op maandag 10 juli 2006 20:35 schreef sjak het volgende:
Herstel, vannacht:
di 11 juli 05.02 Volle Maan
Van mij wel. Ik was de vorige keer ook een paar dagen te vroeg, maar ze heeft er niet onder geleden....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ah mag ik dan ookDie paar dagen te vroeg doen het hem niet toch
, toch
![]()
Nee hoor, Isa was vier weken te vroeg en die doet het ook gewoonquote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ah mag ik dan ookDie paar dagen te vroeg doen het hem niet toch
, toch
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |