want ik lul zoveel hier?quote:
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Belana het volgende:
[..]
want ik lul zoveel hier?of
want ik heb altijd van die fantastische tips?![]()
die 2e he? ja he?
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Catootje het volgende:
Ik ben net terug van de gyn en houd je maar vast hoor (zul je zien dat heb IK weer) ...het zijn er namelijk..........eentje.Hij/zij/het is perfect van formaat, heeft een prachtig hartje en is op 20 febr uitgerekend....
Gefeliquote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Catootje het volgende:
hahahahaha je tips zijn geweldig hoor Belana, en morgen komt je baby!!!!
Ik ben net terug van de gyn en houd je maar vast hoor (zul je zien dat heb IK weer) ...het zijn er namelijk..........eentje.Hij/zij/het is perfect van formaat, heeft een prachtig hartje en is op 20 febr uitgerekend....
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:33 schreef Catootje het volgende:
hahahahaha je tips zijn geweldig hoor Belana, en morgen komt je baby!!!!
Ja, dat was ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neeeuuuh! Helemaaaaal niet!
Maar het is zo gek om over allerlei (triviale) zaken na te denken en dan (voor één keertje) de belangrijkste (heeeeeel eventjes maar hoor...) te 'vergeten'.
Och, ik heb hier ooit wel eens verhalen gelezen (érg vermakelijk, weet alleen niet meer welk topic) over verse moeders die ineens verbaasd waren dat er een baby in de woonkamer lag, of die de maxicosi in de supermarkt achterlieten.![]()
Mwoh, zo zou ik het niet willen noemen hoor, tis meer dat hij écht niet kan op dit moment in z'n leven...ik heb dus nog steeds alle respect voor hem als persoon en ik houd nog heel veel van hem.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Well done beeb!
Laat je niet (emotioneel) chanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |