quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht, toen Fok! down was, zijn toch de weeën uit zich zelf opgekomen. Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
En zijn naam is: Kendahl Ro...Paradijsvogeltje ligt nog even een dagje in het ziekenhuis, voor controle, maar mag hopelijk morgen weer naar huis!
Ah, nu wel, bedankt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
owlet had je mijn antwoord aan je in het vorige topic nog gezien?
gedaan!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:05 schreef Sugar het volgende:
Spekkiemonster, gewoon eruithalen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht, toen Fok! down was, zijn toch de weeën uit zich zelf opgekomen. Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
[afbeelding]
En zijn naam is: Kendahl Ro...Paradijsvogeltje ligt nog even een dagje in het ziekenhuis, voor controle, maar mag hopelijk morgen weer naar huis!
Het is een soort schoudertas, ik dacht zelf meer een luiertas (alleen past limegroen niet echt bij onze quinny), maar vgz noemt het een kraam tas (voor mee naar het zkh? de mijne mag iets groter zijn wat dat betreft)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:02 schreef poemojn het volgende:
Wat is een kraamtas?
quote:Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
Nix ervan, komen moet iequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef Ke2v2in het volgende:
Ojee, wat staan we al hoog in het lijstje zeg, nog maar 4 boven ons! Dat gaat hard zeg!.....
Hier in huis zijn we er helemaal klaar voor, het bed stata op klossen en we hebben alles wat we nodig hebben in huis. De kleine jongen mag nog wel ff blijven zitten, mijn ouders krijgen volgende week de sleutel van hun nieuwe huis, en ben eigenlijk van plan te helepn met verhuizing, kortom, ik heb de komende 3 weken eigenlijk geen tijd! Whaha.......... Nee hoor, als ie komt dan komt ie natuurlijk, hebben mijn ouders gewoon "pech"![]()
Een tas die je hebt klaarstaan met alle spullen die je in het ziekenhuis nodig zou kunnen hebben (voor jezelf en je kindje), zodat je die in één greep mee kan nemen, mocht je (al dan niet onverwacht) naar het ziekenhuis moeten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:04 schreef Neuk het volgende:
p.s. wat is een kraamtas? Soort van luiertas?
Heb je geen sms-buddy dan?!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
PV en Belsen, gefeliciteerd met jullie zoon!
* Brighteyes bedenkt zich net dat ze wel eens een aantal bevallingen zou kunnen gaan missen in d'r vakantie...
Ik zag zowiezo een aantal dingen er tussen staan die ik niet heb , maar geloof ook dingen die ik weer wel heb die niet bij jou in het lijstje staan. Zal morgen de doos er eens bij pakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:44 schreef PM-girl het volgende:
Xanthe, wat was er dan anders aan jouw pakket?
Ligt het misschien aan dat het eerste of tweede kindje is, of welke aanvullende verzekering je hebt bij VGZ? Ik heb uitgebreid aanvullend en een collectief deel via de werkgever.
We gaan wel erg gelijk op hequote:Op zondag 9 juli 2006 08:25 schreef Belana het volgende:
Hier ook wat krampjes, maar durf er verder nog niks van te zeggenhet mag nog geen naam hebben.
Uiteindelijk natuurlijk welquote:Op zondag 9 juli 2006 08:41 schreef Belana het volgende:
ik hoop echt echt echt dat ik ze nodig heb spuug
O dat begint er op te lijken! Fijn voor je, want je kijkt er erg naar uit! Aan de andere kant ook wel jammer als je zou gaan bevallen, want dat betekent dat je je uitvalsbasis krijgt in het andere topic, het grote kleine babytjestopic, en dan moeten we je hier missen!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:12 schreef Belana het volgende:
nou, ik weet het nog niet hoor. iedere 10/12 minuten een wat flinkere harde buik, maar echt een naam heeft het nog niet... ik hoop het welmisschien straks ff in bad, kijken of het dan weg gaat of juist erger wordt
Ga eens heel snel bevallen jijquote:Op zondag 9 juli 2006 11:24 schreef Belana het volgende:
PM ik vind jou zo liefen ik hou jullie ook na de bevalling wel in de gaten hoor
wat denk jij nou
ik vind dat blad ook niet geweldig
Mobiele telefoons moeten DOOT!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:03 schreef Xanthe het volgende:
Hier ook een slechte nacht , maar dan door de telefoon van mijn partner die vannacht om 3 uur om de paar minuten begon te piepen omdat de batterij bijna leeg was... en die lag vlak naast onze slaapkamer zodat ik die harde piep wel moest horen, uit bed gekropen om m uit te zetten en daarna niet meer in slaap kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |