Straks zitten wij hier weer allemaal te
![]()
-en terwijl Sjak en Belana alleen maar wat gerommel voelen, haha! Maar voor de zekerheid:
![]()
Hier een slecht begin van de dag, door een slechte nacht. Ergens mensen met harde muziek tot 3 uur, een nieuwe droger die loopt waarvan ik het geluid nog niet kan aanwennen (dus maar uitgezet halverwege), hond die ineens weer begint te joekeren 's nachts, terwijl die dat al maanden niet deed. In de kamer gezet ipv de hal, dan weer bang dat ie iets op zal eten en zal stikken en we hem 's morgens dood vinden in de kamer
![]()
(dat wordt wat met een kindje straks).
Hitte, 12 keer gaan plassen en vriendje die maar gewoon stug doorslaapt en zelfs van mijn huilbui niet wakker wordt.
Dan kom je 's morgens beneden, wil je de gordijnen openen, trek je ook nog de hele stang naar beneden. Vriendje hele dag weg en we moeten nog zoveel doen (babykamer, kaartjes uitzoeken etc etc).
OMG wat een baaldag, maarja ook dat hoort erbij he!
/Einde klaagzang
Wat vannacht wel leuk was: ieniemienie schopte, normaal voel ik alleen een bolletje en nu was er duidelijk een lichaamsdeel te herkennen (ik denk een knietje of voetje). Na het kraambezoek eerder gisterenavond was het heel leuk, dat ik zo'n klein lichaampje in me voelde!