hmm, ik heb een jaargang van mijn schoonzus te leen gekregen, en ik werd er helemaal chagrijnig van. Kwam misschien ook omdat ik me toen ellendig voelde, en al die juichverhalen kwamen me nog al onecht over.... Maar ook: na 3 bladen ken je het wel....quote:Op zondag 9 juli 2006 11:54 schreef snoopy het volgende:
Die bladen gaan er natuurlijk van uit dat je ze maar een paar jaar leest en dan op iets anders overstpat. Zo kunnen ze hun items elke paar jaar herhalen. Aanstaande en nieuwe moeders willen dat wel lezen denk ik.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:29 schreef Belana het volgende:
m@x, ik doe mijn best ja, ik zit hier even heerlijk te ontspannen opfok, dat hielp de vorige keer ook
Ow! Ik duim ook voor jou! Vind je het ook zo spannend?!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Catootje het volgende:
vief, ik ben morgen ook aan de beurt voor echoeffe duimen dat het er 1 tje is en dat het hartje klopt!
Baloetjuh toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef poemojn het volgende:
Succes morgen Eliminator/Vivi (?) en Catootje!
Ik dacht dat Poemojn bedoelde dat jij bij Eliminator hoort, maar ik dacht weer dat dat Baloetjuh moet zijn...quote:
Mystery solved.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
vervolg van Zwangerschap & Geboorte deel 215
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
Ik hoor iig bij niemand momenteelquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Poemojn bedoelde dat jij bij Eliminator hoort, maar ik dacht weer dat dat Baloetjuh moet zijn...
Never mind, ik ben nu ook in de war![]()
Sorry dat die van jou zo lang duurde. Ik had een korte bevalling en ook een man die klaagde.....wel met een knipoog, maar de opmerking ik heb niet eens de tijd gehad om de krant te lezen vond ik toch wel erg typisch.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef Suzanna het volgende:
...
Ik erger me vooral aan opmerkingen van vaders (meestal) over 'dat de bevalling zo lang duurde' en dat was dan 8 uur!! Mijn eerste duurde 36 uur!!!![]()
![]()
Hij is gisteren ook pas definitief vertrokken, dus ik wist het ook nog nietquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef sjak het volgende:
Ik heb vanavond onze baby toegesproken dat ie mag komen dus we zullen hem/haar vannacht wel zien.
Hij/zij lijkt al erg op zijn/haar moederquote:
Ben niet helemaal nieuw hoor! Mijn vriendin (Baloetjuh) en ik hebben helaas weinig tijd om op Fok te postenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef dutchie het volgende:
Als in protest Poemojn?
Libel bij beide voelde ik ze met 16 weken, ondanks dat de placenta aan de voorkant lag. Bij de 2e herken je het alleen wat eerder, bij de eerste denk je nog: zou het?
Gefeliciteerd trouwens nog!
Beef...
Vivi, Toot en Eliminator20 heel veel succes/plezier morgen. Eliminator20, ben je hier nieuw of heb ik het gewoon even gemist? (het gaat hier nl. soms zo snel) Maar iig gefeliciteerd ook.
Wat fout van mij om de dames die morgen ook een echo hebben succes te wensenquote:Op maandag 10 juli 2006 03:41 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ben niet helemaal nieuw hoor! Mijn vriendin (Baloetjuh) en ik hebben helaas weinig tijd om op Fok te posten
Zal morgen na de echo wel even een updatje posten![]()
p.s. We zijn inmiddels 23 weken zwanger van onze tweeling![]()
Wat zij zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 07:06 schreef Belana het volgende:
goedemorgenIk heb lekker geslapen zonder enige actie in de buik, beetje kort maar voor mijn doen goed
de zon schijnt, vandaag worden er mooie echo's gemaakt, het leven is goed
Ik zou het wel een stunt vinden als jullie tegelijk gaan bevallen!quote:Op maandag 10 juli 2006 07:13 schreef Belana het volgende:sjak we doen elkaar wel erg na he
fijn dat je ook lekker geslapen hebt!
Viev, wat klote voor je...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
Tis voor mij extra belangrijk om te zien waar ik het allemaal voor doe, aangezien mijn vriend me voor de keuze heeft gesteld; hij of ons kindje. Tis dus het kindje geworden, dus dan is het leuk om er een beeld bij te hebben zeg maar, dat geeft weer wat meer power
Well done beeb!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
Tis voor mij extra belangrijk om te zien waar ik het allemaal voor doe, aangezien mijn vriend me voor de keuze heeft gesteld; hij of ons kindje. Tis dus het kindje geworden, dus dan is het leuk om er een beeld bij te hebben zeg maar, dat geeft weer wat meer power
Geen idee. Ik heb een schoonmoeder die volgende week ofzo met naaimachine (en haar kennende ook met haar portemonnaiequote:Op maandag 10 juli 2006 08:59 schreef PM-girl het volgende:
Ik vroeg me af hoe het prijs verschil van babybeddengoed ligt van Prenatal tov bijv, Babydump. En heeft de HEMA beddengoed, nee he?
Kijk, zo kan het dus ook!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:07 schreef dutchie het volgende:
(zit hier nl. voor het eerst met 2 kids alleen in huis. Ik dacht nog: STRESS!!Maar Cas slaapt en ik heb nog geen muiterij gemerkt van Léon zijn kant. So far so good
)
Heerlijk dan lijkt jou schoonoeder op mijn vader...wat de portemonai betreft.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:20 schreef Moonah het volgende:
Geen idee. Ik heb een schoonmoeder die volgende week ofzo met naaimachine (en haar kennende ook met haar portemonnaie) een paar daagjes komt logeren.
Want hehe, eeeeeiiindelijk gaan we aan de kinderkamer beginnen.
Ik werd trouwens vanochtend wakker, lag over van alles en nog wat na te denken. Ineens voel ik mijn kindje bewegen en denk: "Oh ja, ik ben zwanger..."
Voelde me best schuldig...
Neeeuuuh! Helemaaaaal niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:35 schreef chacama het volgende:
het was toch niet van oh, ja gets jou had ik ook nog bij me........
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:59 schreef Belana het volgende:
blijft het onwerkelijk dat er bij wijze van morgen een baby in die wieg ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |