hmm, ik heb een jaargang van mijn schoonzus te leen gekregen, en ik werd er helemaal chagrijnig van. Kwam misschien ook omdat ik me toen ellendig voelde, en al die juichverhalen kwamen me nog al onecht over.... Maar ook: na 3 bladen ken je het wel....quote:Op zondag 9 juli 2006 11:54 schreef snoopy het volgende:
Die bladen gaan er natuurlijk van uit dat je ze maar een paar jaar leest en dan op iets anders overstpat. Zo kunnen ze hun items elke paar jaar herhalen. Aanstaande en nieuwe moeders willen dat wel lezen denk ik.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:29 schreef Belana het volgende:
m@x, ik doe mijn best ja, ik zit hier even heerlijk te ontspannen opfok, dat hielp de vorige keer ook
Ow! Ik duim ook voor jou! Vind je het ook zo spannend?!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Catootje het volgende:
vief, ik ben morgen ook aan de beurt voor echoeffe duimen dat het er 1 tje is en dat het hartje klopt!
Baloetjuh toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef poemojn het volgende:
Succes morgen Eliminator/Vivi (?) en Catootje!
Ik dacht dat Poemojn bedoelde dat jij bij Eliminator hoort, maar ik dacht weer dat dat Baloetjuh moet zijn...quote:
Mystery solved.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
vervolg van Zwangerschap & Geboorte deel 215
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
Ik hoor iig bij niemand momenteelquote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Poemojn bedoelde dat jij bij Eliminator hoort, maar ik dacht weer dat dat Baloetjuh moet zijn...
Never mind, ik ben nu ook in de war![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |