Cocu zal vast wel meerdere huizen hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Eilanden het volgende:
Er was net iets bij SBS6 over Cocu en het verkopen van zijn huis en dat men afvroeg waarom hij het verkoopt en wat zijn plannen zijn, temeer omdat hij nog een contract heeft voor een jaar.... Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig, omdat mijn vriendin hem vorige week bij de Amerikaanse ambassade zag ... wat is Cocu van plan?
Misschien een huis in de States .. dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cocu zal vast wel meerdere huizen hebben.
Al mag ie van mij natuurlijk zo snel mogelijk optieven van de Nederlandse velden.
http://www.weather.com/ou(...)THXX0002?from=searchquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf volgende week zondag zit ik 3 weken aan het Thaise bier.
Cool, ga je een rondreis maken daar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Thaise jongetjes zijn wel goedkoop ook, heb ik begrepen, maar pas je wel op voor SOA's?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Er was geen regen over voor ons stadje
Morgen misschien, we blijven hopen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo!
Hier ook de hele dag geen druppie gevallen.
Als je gaar bent is het tijd om je op te vreten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:05 schreef clauwheee het volgende:
Deze dame is gaar. Ik ga proberen te slapen
Jup, de planning:quote:
1 gehaald, weet al niet eens meer welkequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
Ziet er spannend uit Robbie.![]()
Heb je al je inentingen al gehad?
Ja maar ongelooflijk hardquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer valt wel mee hoor BS, het is elke dag kei warm. En het regent elke dag wel even
Si si.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Ik zou behalve die Pussy bar (vol met 12 jarige) ook even langs een kleermaker gaan en je een mooi maatpak laten aanmeten, kost geen drol.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel cultuursnuiven natuurlijk, dit leek me bijvoorbeeld wel boeiend:
[afbeelding]
Deze hebben wij ook gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup, de planning:
1 Amsterdam-Bangkok
2 Aankomst in Bangkok
3 Bangkok
4 Bangkok
5 River Kwai Tour
6 River Kwai Tour
7 Einde River Kwai Tour, terug in Bangkok
8 Overdag Bangkok; nachttrein naar Chiang Mai
9 ‘s ochtends aankomst in Chiang Mai
10 Chiang Mai
11 Chiang Mai
12 Chiang Mai
Hardstikke namaak natuurlijk. Kwaliteit is opzich wel oke. Kost geen drol.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe zit het met de marktjes met merkkleding en shit? Moeite waard of rommel?
Wat herkenbaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kanchanaburi was wel een van de meest indrukwekkende plaatsen waar we zijn geweest. De River Kwai en de bekende spoorbrug ligt daar in de buurt. We zijn naar een ander museum gegaan dan de standaard vlak bij de brug, maar iets verder de bergen in waar ze een stuk van het spoor nog hadden lopen.
Echt over de plaatsen gelopen waar vroeger de POW hebben gelopen. Ik had het al zwaar op relaxte gympen en in een korte broek, laat staan dat je over al die stenen moest lopen met nog warmer weer, zware dingen op je schouders en op blote voeten. Vond het echt erg indrukwekkend!
De Erawan-watervallenquote:Plus de meest fantastische waterval ligt er in de buurt. 7 lagen, heerlijk water om in te zwemmen, prachtige omgeving
Kaartjes enzo eraf knippen voor de douane? Of is dat onzin?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hardstikke namaak natuurlijk. Kwaliteit is opzich wel oke. Kost geen drol.
Paar shirt gewoon meenemen
En je moet een paar tempels bezoeken, cultuur en stuff.
Zorgen dat ze vernuekt in je tas zitten, alsof je ze gedragen hebt. Een stuk of 3 a 4 moet je dan zeker zonder problemen meekrijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kaartjes enzo eraf knippen voor de douane? Of is dat onzin?
Si si.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat herkenbaar
[..]
De Erawan-watervallen
Als ze je tegenhouden ben je altijd de zak. Je kan het gewoon goed kreuken en in de vuile was stoppen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kaartjes enzo eraf knippen voor de douane? Of is dat onzin?
Coolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Si si.
Zal even wat foto's uploaden.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:38 schreef VoreG het volgende:
Heuj ik ben ook bij die watervallen geweest!
Dat laatste geklim is ontzettend gaaf het kind komt weer in je naar boven, beetje jammer dat we toen net een regenbui op ons kop kregen
...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben blij als ik weer thuis ben. Ben niet zo'n vakantie type.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het aan te raden om koffers te laten sealen?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Soms moet je je angsten en je principes aan de kant zetten.
En een Durian voor onderweg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh en beste rob, neem ook even wat verse fruitshakes voor me mee.
Iemand??/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:31 schreef dndiek het volgende:
Wanneer komt de volgende VI eigenlijk?
Die ken ik nietquote:
Geen extra WK-editie meer dusquote:
Wees blijquote:
Dat wordt een goedkoop rondje denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:30 schreef Suijk het volgende:
Goedenavond, rondje voor de hele zaak!
Die durf je ook pas te geven als de laatste gasten de zaak verlaten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:30 schreef Suijk het volgende:
Goedenavond, rondje voor de hele zaak!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Die durf je ook pas te geven als de laatste gasten de zaak verlaten.![]()
Wat, en waarom heb je er genoeg op?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:34 schreef Suijk het volgende:
![]()
Maar ik ben er net, dus profiteer er maar even van. Ikzelf heb al genoeg op vanavond.
Vanaf 5 uur vanmiddag al aan de zuip, van Metaxa tot gewoon bier en een hoop dingen er tussen in. Maar gezellig was het wel!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat, en waarom heb je er genoeg op?
Trouwens, doe mij nog maar een laatste malt-whiskietje.
Thanx, Suikkie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:40 schreef Suijk het volgende:
En uiteraard een malt voor d'n golfert.
Hoi,quote:
Gah, dan schrik je wel even ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Gisteravond de schrik van m'n leven gehad.
Had een probleem met een electrisch rolluik op de 1e verdieping, dus stond met de ladder tegen het huis, Glenn binnen. Had een kruk op de overkapping van de voordeur staan en was bezig de kap los te schroeven, draai me om richting de ladder om over te stappen en wat spullen even op de grond te leggen, staat Glenn ineens naast me. Was die opdonder gewoon heel stilletjes de voordeur uit geglipt om te kijken wat pappa aan het doen was en omdat ik zo hoog stond en Glenn ook van klimmen houdt, was ie gewoon in de ladder gekomen, stond ie daar trots op de ladder halverwege de 1e verdieping![]()
En dan te bedenken dat ie volgende week pas 2 wordt. Heb hem maar direct in bad gemikt op de klus af te kunnen maken, maar schrok me helemaal rot.
en voor de dames Dog en Zender natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:12 schreef Againzender het volgende:
En natuurlijk hier ook felicitaties voor Maud
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en voor de dames Dog en Zender natuurlijk
die van rembrandt is ook briljantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:07 schreef Suijk het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/06/nationale_nederlagen.php
![]()
Hallo dan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Gisteravond de schrik van m'n leven gehad.
Had een probleem met een electrisch rolluik op de 1e verdieping, dus stond met de ladder tegen het huis, Glenn binnen. Had een kruk op de overkapping van de voordeur staan en was bezig de kap los te schroeven, draai me om richting de ladder om over te stappen en wat spullen even op de grond te leggen, staat Glenn ineens naast me. Was die opdonder gewoon heel stilletjes de voordeur uit geglipt om te kijken wat pappa aan het doen was en omdat ik zo hoog stond en Glenn ook van klimmen houdt, was ie gewoon in de ladder gekomen, stond ie daar trots op de ladder halverwege de 1e verdieping![]()
En dan te bedenken dat ie volgende week pas 2 wordt. Heb hem maar direct in bad gemikt op de klus af te kunnen maken, maar schrok me helemaal rot.
quote:
Ja dat was zo ongeveer wat Glenn kwam zeggen...quote:
nou is dat niet erg, wel erg is dat hij nu uitzendtquote:
dat is het probleem jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:14 schreef Againzender het volgende:
en de derde keer toppertje achter elkaar
en nog een keerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef borisz het volgende:
oke ik zet hem op 538, giel draait hem nog een keer
Leuk is anders inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Giel is lekker bezig inderdaad, toppertje!
Ja dat vond ik dus ook. Mooiere plek hadden ze niet kunnen uitkiezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef clauwheee het volgende:SG
Heel eventjes, want we hadden een feestje, maar zijn er nog wel even langs geweest ja. Had echt iets, ook op die plek voor de Korenbeurs!
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:23 schreef Bjoro het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas
en doe er ook maar een dubbele whiskey bij !
Guillermo![]()
verkeersinformatiequote:
kan ze vast wennenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor?
Wrom heeft Mud 5 kaarsjes op der (ouwe) taart ?
wat is ergquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het inmiddels gewoon een leuk liedje...
Kut wat erg...
en 32 jaar geleden dat we van West Duitsland verlorenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:01 schreef Bjoro het volgende:
trouwens het inmiddels ook een jaar geleden dat die kneuzen die bommen lieten ontploffen in de londense metro !
*vast onderduiktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:14 schreef VoreG het volgende:
Filip deWinter uiteraard!
Jarig en vandaag de eerste dag van haar verlof!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:57 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het met mevrouw DD??
dat gaat dan mooi samenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Jarig en vandaag de eerste dag van haar verlof!
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat is erg
dat je het liedje leuk vindt ?
komt goedquote:
die ier kan hem nu zelfs al meezingen ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef Againzender het volgende:
er zit hier een Ier op de afdeling die zich nu toch wel begint af te vragen waarom er op de Nederlandse radio twee uur lang dezelfde plaat wordt gedraaid.
Doe er ook een dubbele whiskey bij!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas
Zet 3fm eens aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:47 schreef Suijk het volgende:
Waarom ken ik dat liedje niet?
Jeroecaquote:
Martauro.quote:
bjorildo !quote:
Heet je Topperinho?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom krijg ik dan zo'n hoempapa naam?
Bosmitoquote:
Wat heb jij geslikt bossiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Bos81 het volgende:
-hyperbosknipje-
Niks. Ik ben gewoon blij dat het nu even weekend is. Ik ben echt toe aan een paar dagen rust.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt bossie
Nog 3 uurtjes en dan is het4
dagen vrij
![]()
Zendãoquote:
als je "super" bij voornaam invult en "held" bij achternaam krijg je 'Supeca'quote:
Ik hoorde ergens dat ze een flugel bedoelen, maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat een Toppertje is?
Dark Shine = Shinitoquote:
Oijaldoquote:
en zonder van tussen voor en achternaam wordt het Maartsonquote:
Waar werk je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef DeTolk het volgende:
Heb net weer wat foto's gemaakt van ons nieuwe filiaal. Week 36 gaan we open.
Links zie je het oude Hoofdkantoor te Zaandam en het blauw/wit op de achtergrond is de parkeergarage boven ons huidige pand.
[afbeelding]
Albert Heijn. Zaandam.quote:
dan mag er nog veel gebeurenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef DeTolk het volgende:
Heb net weer wat foto's gemaakt van ons nieuwe filiaal. Week 36 gaan we open.
Links zie je het oude Hoofdkantoor te Zaandam en het blauw/wit op de achtergrond is de parkeergarage boven ons huidige pand.
[afbeelding]
We hadden eigenlijk April 2005 al over moeten gaanquote:
Ho,ho. Je bent nog niet begonnen bij je nieuwe werkgever.quote:
Zo'n idee had ik al. Wat doe je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Albert Heijn. Zaandam.
(Als je in Zaandam geboren bent is het een doodzonde als je niet bij AH gewerkt hebt in je jeugd.)
maar in het tempo zoals het bij hun gaat weet ik zeker dat ik al lang en breed aan de slag ben voordat de opening isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ho,ho. Je bent nog niet begonnen bij je nieuwe werkgever.
Sinds 2 maanden ben ik overal inzetbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al. Wat doe je?
* Dylan Dog heeft als jonge gozer ook een half jaartje bij Appie vakken gevuld...
Vond ik ook alquote:
waar ik de kaarten kan halen, routebeschrijving etc wat ik mee moet nemen, en dat standaard geleuterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
vertel ....
jongen , ik denk toch wat je allemaal te wachten staat, wat je precies kan/moet doen enzovoort....heb jij het weer eover post met een brief wat je mee moet nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
waar ik de kaarten kan halen, routebeschrijving etc wat ik mee moet nemen, en dat standaard geleuter![]()
zijn laatste klus zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Leo "De Don" Beenhakker, bondscoach van Polen, net op Radio Veronica
Wel veel mesjes voor 2 dagen kermisquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
thuis.. Weekend
2 kermisdagen in het vooruitzicht![]()
pakje met 16 gillette M3 Power mesjes is ook binnen, niet gek voor 18 euri
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Alweer een rondje van McEwen, 3e etappezege al.![]()
die gast zat in de zelfde ploeg als McEwenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die gast rechts die al aan het juichen was terwijl hij nog niet over de finisch was en neit eens bij de eerste 3 ofzo zat.( Ik snap niks van wielrennen)
Steegmans, die lanceerde Mc Ewen op de laatste 100 meter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die gast rechts die al aan het juichen was terwijl hij nog niet over de finisch was en neit eens bij de eerste 3 ofzo zat.( Ik snap niks van wielrennen)
Nee, een Belg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow zo, lachenIs dat een Nederlander? Die Steegmans?
Ze heb het ongeluk ook niet gezien, alleen de gevolgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef borisz het volgende:
een ongeluk is nooit leuk om te zien
gevolgen meestal ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze heb het ongeluk ook niet gezien, alleen de gevolgen.
hebben ze niks originelers meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
"Put your hands up for Detroit", wat een teringlekker nummer is dat toch ook
Een nummer hoeft niet origineel te zijn, een nummer moet lekker klinkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hebben ze niks originelers meer tegenwoordig
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
quote:
Het is ook een verwarrende titel van de mascottes. Je bent niet de eerste die zich vergist en zeker ook niet de laatstequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]haha ja
Ik was ff niet aan het opletten
en hoequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Steegmans, die lanceerde Mc Ewen op de laatste 100 meter.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ja dat zag er wel mooi uit jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoedat maakt het verschil met Boonen, prachtig zijn zure gezicht
Jaoooooooooooooooooooooooooooo joggiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef Eilanden het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
a.s. woensdag voorzichtig:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat zag er wel mooi uit ja
Wanneer is de eerst berg rit eigenlijk?
Heuvels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zijn er toch al bergen?
Dinsdag zo vlak als een biljartlakenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zijn er toch al bergen?
Hij wordt ook al een tijdje gehyped, is al een maand of 2,3 oud geloof ik...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
"A lovely city"
Ken hem al best lang overigens. Wordt nu ineens gehyped blijkbaar.
woensdag zal er wel een groepje op uit trekken, wat spanjolen en donderdag gaat de tour ontploffenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Woensdag en donderdag wordt de Tour dus pas echt leuk.
omgquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Tof, mijn eerste soort van Lemming ooit gepost
toppertje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef borisz het volgende:
de zomerhit wordt boten anna![]()
iig alles beter dan toppertje
heb vanmiddag geen Leuk is anders gehoord maar ik lees net Giel het 2 uur lang gedraaid heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef borisz het volgende:
de zomerhit wordt boten anna![]()
iig alles beter dan toppertje
giel beelen draaide die plaat tussen 12 en 2 nonstop check dit topic berichten tussen 12 en 14 uurquote:
Okee. Ik meende dat er drie bergetappes waren komende week, maar dat is blijkbaar pas in week drie dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dinsdag zo vlak als een biljartlaken
[afbeelding]
mijn god zegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.click2cast.nl/uploads/d8203dcb9d.mp3
![]()
Dit is wel heel erg slechtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.click2cast.nl/uploads/d8203dcb9d.mp3
![]()
OMG:quote:
quote:Hij viel boven op zijn klokkenspel wat resulteerde in een piemel die zwol naar de afmeting van een komkommer en opgezwollen ballen ter grootte van een kokosnoot
Meen jequote:
Volgens mij is het medisch gezien onmogelijk iets te breken waar geen botten in zitten.quote:
Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het medisch gezien onmogelijk iets te breken waar geen botten in zitten.![]()
Wij kijken ook naar Rounders.
Discoquote:
Nee Golfert jij zal hem niet snel breken. Hij moet namelijk eerst stijf zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het medisch gezien onmogelijk iets te breken waar geen botten in zitten.![]()
Blijft een geniale film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |