waar ik de kaarten kan halen, routebeschrijving etc wat ik mee moet nemen, en dat standaard geleuterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
vertel ....
jongen , ik denk toch wat je allemaal te wachten staat, wat je precies kan/moet doen enzovoort....heb jij het weer eover post met een brief wat je mee moet nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
waar ik de kaarten kan halen, routebeschrijving etc wat ik mee moet nemen, en dat standaard geleuter![]()
zijn laatste klus zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Leo "De Don" Beenhakker, bondscoach van Polen, net op Radio Veronica
Wel veel mesjes voor 2 dagen kermisquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
thuis.. Weekend
2 kermisdagen in het vooruitzicht![]()
pakje met 16 gillette M3 Power mesjes is ook binnen, niet gek voor 18 euri
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Alweer een rondje van McEwen, 3e etappezege al.![]()
die gast zat in de zelfde ploeg als McEwenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die gast rechts die al aan het juichen was terwijl hij nog niet over de finisch was en neit eens bij de eerste 3 ofzo zat.( Ik snap niks van wielrennen)
Steegmans, die lanceerde Mc Ewen op de laatste 100 meter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die gast rechts die al aan het juichen was terwijl hij nog niet over de finisch was en neit eens bij de eerste 3 ofzo zat.( Ik snap niks van wielrennen)
Nee, een Belg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow zo, lachenIs dat een Nederlander? Die Steegmans?
Ze heb het ongeluk ook niet gezien, alleen de gevolgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef borisz het volgende:
een ongeluk is nooit leuk om te zien
gevolgen meestal ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze heb het ongeluk ook niet gezien, alleen de gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |