Oijaldoquote:
en zonder van tussen voor en achternaam wordt het Maartsonquote:
Waar werk je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef DeTolk het volgende:
Heb net weer wat foto's gemaakt van ons nieuwe filiaal. Week 36 gaan we open.
Links zie je het oude Hoofdkantoor te Zaandam en het blauw/wit op de achtergrond is de parkeergarage boven ons huidige pand.
[afbeelding]
Albert Heijn. Zaandam.quote:
dan mag er nog veel gebeurenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:11 schreef DeTolk het volgende:
Heb net weer wat foto's gemaakt van ons nieuwe filiaal. Week 36 gaan we open.
Links zie je het oude Hoofdkantoor te Zaandam en het blauw/wit op de achtergrond is de parkeergarage boven ons huidige pand.
[afbeelding]
We hadden eigenlijk April 2005 al over moeten gaanquote:
Ho,ho. Je bent nog niet begonnen bij je nieuwe werkgever.quote:
Zo'n idee had ik al. Wat doe je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Albert Heijn. Zaandam.
(Als je in Zaandam geboren bent is het een doodzonde als je niet bij AH gewerkt hebt in je jeugd.)
maar in het tempo zoals het bij hun gaat weet ik zeker dat ik al lang en breed aan de slag ben voordat de opening isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ho,ho. Je bent nog niet begonnen bij je nieuwe werkgever.
Sinds 2 maanden ben ik overal inzetbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al. Wat doe je?
* Dylan Dog heeft als jonge gozer ook een half jaartje bij Appie vakken gevuld...
Vond ik ook alquote:
waar ik de kaarten kan halen, routebeschrijving etc wat ik mee moet nemen, en dat standaard geleuterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
vertel ....
jongen , ik denk toch wat je allemaal te wachten staat, wat je precies kan/moet doen enzovoort....heb jij het weer eover post met een brief wat je mee moet nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
waar ik de kaarten kan halen, routebeschrijving etc wat ik mee moet nemen, en dat standaard geleuter![]()
zijn laatste klus zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef DeTolk het volgende:
Leo "De Don" Beenhakker, bondscoach van Polen, net op Radio Veronica
Wel veel mesjes voor 2 dagen kermisquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef pascalheister het volgende:
thuis.. Weekend
2 kermisdagen in het vooruitzicht![]()
pakje met 16 gillette M3 Power mesjes is ook binnen, niet gek voor 18 euri
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Alweer een rondje van McEwen, 3e etappezege al.![]()
die gast zat in de zelfde ploeg als McEwenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die gast rechts die al aan het juichen was terwijl hij nog niet over de finisch was en neit eens bij de eerste 3 ofzo zat.( Ik snap niks van wielrennen)
Steegmans, die lanceerde Mc Ewen op de laatste 100 meter.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie was die gast rechts die al aan het juichen was terwijl hij nog niet over de finisch was en neit eens bij de eerste 3 ofzo zat.( Ik snap niks van wielrennen)
Nee, een Belg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow zo, lachenIs dat een Nederlander? Die Steegmans?
Ze heb het ongeluk ook niet gezien, alleen de gevolgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef borisz het volgende:
een ongeluk is nooit leuk om te zien
gevolgen meestal ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze heb het ongeluk ook niet gezien, alleen de gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |