hebben ze niks originelers meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
"Put your hands up for Detroit", wat een teringlekker nummer is dat toch ook
Een nummer hoeft niet origineel te zijn, een nummer moet lekker klinkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hebben ze niks originelers meer tegenwoordig
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
quote:
Het is ook een verwarrende titel van de mascottes. Je bent niet de eerste die zich vergist en zeker ook niet de laatstequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]haha ja
Ik was ff niet aan het opletten
en hoequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Steegmans, die lanceerde Mc Ewen op de laatste 100 meter.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ja dat zag er wel mooi uit jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoedat maakt het verschil met Boonen, prachtig zijn zure gezicht
Jaoooooooooooooooooooooooooooo joggiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef Eilanden het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
a.s. woensdag voorzichtig:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat zag er wel mooi uit ja
Wanneer is de eerst berg rit eigenlijk?
Heuvels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zijn er toch al bergen?
Dinsdag zo vlak als een biljartlakenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Dinsdag zijn er toch al bergen?
Hij wordt ook al een tijdje gehyped, is al een maand of 2,3 oud geloof ik...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
"A lovely city"
Ken hem al best lang overigens. Wordt nu ineens gehyped blijkbaar.
woensdag zal er wel een groepje op uit trekken, wat spanjolen en donderdag gaat de tour ontploffenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Woensdag en donderdag wordt de Tour dus pas echt leuk.
omgquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Tof, mijn eerste soort van Lemming ooit gepost
toppertje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef borisz het volgende:
de zomerhit wordt boten anna![]()
iig alles beter dan toppertje
heb vanmiddag geen Leuk is anders gehoord maar ik lees net Giel het 2 uur lang gedraaid heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:17 schreef borisz het volgende:
de zomerhit wordt boten anna![]()
iig alles beter dan toppertje
giel beelen draaide die plaat tussen 12 en 2 nonstop check dit topic berichten tussen 12 en 14 uurquote:
Okee. Ik meende dat er drie bergetappes waren komende week, maar dat is blijkbaar pas in week drie dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dinsdag zo vlak als een biljartlaken
[afbeelding]
mijn god zegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.click2cast.nl/uploads/d8203dcb9d.mp3
![]()
Dit is wel heel erg slechtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.click2cast.nl/uploads/d8203dcb9d.mp3
![]()
OMG:quote:
quote:Hij viel boven op zijn klokkenspel wat resulteerde in een piemel die zwol naar de afmeting van een komkommer en opgezwollen ballen ter grootte van een kokosnoot
Meen jequote:
Volgens mij is het medisch gezien onmogelijk iets te breken waar geen botten in zitten.quote:
Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het medisch gezien onmogelijk iets te breken waar geen botten in zitten.![]()
Wij kijken ook naar Rounders.
Discoquote:
Nee Golfert jij zal hem niet snel breken. Hij moet namelijk eerst stijf zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het medisch gezien onmogelijk iets te breken waar geen botten in zitten.![]()
Blijft een geniale film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |