Hoi,quote:
Gah, dan schrik je wel even ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Gisteravond de schrik van m'n leven gehad.
Had een probleem met een electrisch rolluik op de 1e verdieping, dus stond met de ladder tegen het huis, Glenn binnen. Had een kruk op de overkapping van de voordeur staan en was bezig de kap los te schroeven, draai me om richting de ladder om over te stappen en wat spullen even op de grond te leggen, staat Glenn ineens naast me. Was die opdonder gewoon heel stilletjes de voordeur uit geglipt om te kijken wat pappa aan het doen was en omdat ik zo hoog stond en Glenn ook van klimmen houdt, was ie gewoon in de ladder gekomen, stond ie daar trots op de ladder halverwege de 1e verdieping![]()
En dan te bedenken dat ie volgende week pas 2 wordt. Heb hem maar direct in bad gemikt op de klus af te kunnen maken, maar schrok me helemaal rot.
en voor de dames Dog en Zender natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:12 schreef Againzender het volgende:
En natuurlijk hier ook felicitaties voor Maud
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en voor de dames Dog en Zender natuurlijk
die van rembrandt is ook briljantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:07 schreef Suijk het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/06/nationale_nederlagen.php
![]()
Hallo dan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Gisteravond de schrik van m'n leven gehad.
Had een probleem met een electrisch rolluik op de 1e verdieping, dus stond met de ladder tegen het huis, Glenn binnen. Had een kruk op de overkapping van de voordeur staan en was bezig de kap los te schroeven, draai me om richting de ladder om over te stappen en wat spullen even op de grond te leggen, staat Glenn ineens naast me. Was die opdonder gewoon heel stilletjes de voordeur uit geglipt om te kijken wat pappa aan het doen was en omdat ik zo hoog stond en Glenn ook van klimmen houdt, was ie gewoon in de ladder gekomen, stond ie daar trots op de ladder halverwege de 1e verdieping![]()
En dan te bedenken dat ie volgende week pas 2 wordt. Heb hem maar direct in bad gemikt op de klus af te kunnen maken, maar schrok me helemaal rot.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |