Kut NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom heeft iedereen een hekel aan de NS
Wisselstoring tussen Utr. en Amst.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat was deze keer de reden van vertraging?
- kapotte trein
- kromme rails
- bladeren op de rails
- draadbreuk
- Duitsers
- hitte
- koude
- onweer
- anders, nl.,
Ach, leuke stad natuurlijk, maar je wilde ook wel eens naar huis, woarquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik was blijven zitten (we wisten van niks, dus blijf je zitten) had ik weer terug naar Utreg gegaan![]()
Haaske leuke staad jochie, moar morrrege goa ik weer dussssquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Againzender het volgende:
Ach, leuke stad natuurlijk, maar je wilde ook wel eens naar huis, woar
dat is overijsselquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef golfer het volgende:
Pascal: Zembla nu gaat over jouw omgeving. Over bierzuipende kinderen in de Achterhoek.
Je moet ook Budweiser proberenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef borisz het volgende:
net buttwiser gedronken, dat is net heineken
Budweiser!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
budwiser dan
iig het smaakt ongeveer als heineken
Het is toch echt Budweiserquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
budwiser dan
iig het smaakt ongeveer als heineken
Interpunctie, grammatica; zo maar uit het niets meningen verkondigen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef VoreG het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig....
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Interpunctie, grammatica; zo maar uit het niets meningen verkondigen.
Het is toch wat
Vooral die meningenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Interpunctie, grammatica; zo maar uit het niets meningen verkondigen.
Het is toch wat
Tsja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral die meningen. Stelletje kutpubers..
Ik hang er een beetje tussenin... De overgang van niet weg komen met meningen naar schreeuwen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tsja.
Moest ik in mijn tijd proberen! Dan kwam je echt niet weg met een mening uit het niets.
Tja. Tegenwoordig zit je gelijk al aan de breezers en de buttwisers. In sommige gevallen zelfs aan de rose; dan word je al snel loslippig ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hang er een beetje tussenin... De overgang van niet weg komen met meningen naar schreeuwen..
Moeilijke tijden waren dat
En op 13 jarige leeftijd al dronken...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Tegenwoordig zit je gelijk al aan de breezers en de buttwisers. In sommige gevallen zelfs aan de rose; dan word je al snel loslippig ja.
Het wordt inderdaad steeds gekkerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
En op 13 jarige leeftijd al dronken...
Ik ben de hele tijd al keiserieus!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds gekker![]()
serieuze reactie
Okee, dat had ik even verkeerd begrepen, sorryquote:
Het Amsterdamse Leidingwater heeft nog meer smaak dan Budquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Budweiser!
Lekker algemeen, net als Heineken. Daarom drinken zoveel mensen het.
Het grootste deel van de wereldbevolking heeft geen smaak dus daarom zijn die bieren zo populair. Lekker populair, want het komt zo ongeveer uit je kraan zetten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het Amsterdamse Leidingwater heeft nog meer smaak dan Bud![]()
En Heineken is weliswaar een succesvol, maar smaaktechnisch inferieur, exportproduct
Gelukkig heeft Heineken ook Brand in bezit, hoewel ze dat ook proberen te verneuken
Gemeentepils, onmisbaar tijdens deze Hittegolf!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het grootste deel van de wereldbevolking heeft geen smaak dus daarom zijn die bieren zo populair. Lekker populair, want het komt zo ongeveer uit je kraan zetten.
en het WK74 traumaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen Maudje is morgen jarig!
en mevrouw DD ook trouwens...
Fout. Volgens mij heb je geen sollicitatie meerquote:
Hoegaarden, Singha, Chang, Heineken, Amstel.quote:ik had wel verwacht dat je wat meer van bier zou weten..
Thais bierquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fout. Volgens mij heb je geen sollicitatie meer
Halve liter blikken van de LIDL en Aldiquote:Hoegaarden, Singha, Chang, Heineken, Amstel.
En halve liter blikken. Willekeurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |