Hier nog steeds bloedheetquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef AirRaid het volgende:
het regent hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier is het 4 graden.ook een rare plek om te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Serieus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Duitse nederigheid:
Jens Lehmann laat Ollie Kahn de Troostfinale keepen .
jepquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Serieus?
Thuis, trouwens. Immer warrmmm.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Duitse nederigheid:
Jens Lehmann laat Ollie Kahn de Troostfinale keepen .
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van een wisselstoring, dus de terugreis van Bluezz verloopt weer met vertraging.
Gisteren lag heel de omgeving Breda - Roosendaal stil qua treinverkeer s'morgens, stroomstoring.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van een wisselstoring, dus de terugreis van Bluezz verloopt weer met vertraging.
Mijn vriendin heeft sinds maandag een nieuwe baan en in plaats van 5 minuten met de fiets moet ze nu naar Rotterdam met de trein en ze heeft intussen al weer behoorlijk kennis gemaakt met de nukken van de NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
Zwarte Cross zuigt,wie gaat daar nou naar toe?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:08 schreef pascalheister het volgende:
briljant dat commentaar bij "Pers" op de site van Zwarte Cross![]()
http://www.zwartecross.nl/
nog meer door op de andere koppen te klikken
De Brommer Kiekers! Pascal is daar geloof ik erevoorzitter vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwarte Cross zuigt,wie gaat daar nou naar toe?
Blij dat ik stil sta in de file met mijn autoquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft sinds maandag een nieuwe baan en in plaats van 5 minuten met de fiets moet ze nu naar Rotterdam met de trein en ze heeft intussen al weer behoorlijk kennis gemaakt met de nukken van de NS
Relatiegesprek met z'n vrouw:quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
All Stars is weer op tv![]()
Beste Nederlandse comedie ooit
zegt meneerquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zwarte Cross zuigt,wie gaat daar nou naar toe?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
volgend jaar maar eens een meet doen daar
ik wel interesse heeft
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
ziet er echt geinig uit
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
We hebben dus een meet volgend jaar,wel voor een heel weekend,moet natuurlijk wel kunnen zuipen en dat kan niet voor 1 dagje als ik weer naar huis moet rijden
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer,afgelopen
VOLGEND JAAR MOET IK DAAR NAAR TOE
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zegt meneer
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en met onze oude stamgast erinquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
All Stars is weer op tv![]()
Beste Nederlandse comedie ooit
ok, ik ook weer denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben er ook dit jaar,alleen de zondag trouwens.
DG is penningmeesterquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De Brommer Kiekers! Pascal is daar geloof ik erevoorzitter van
er zijn nog iets van 10.000 kaartjes ofzo dacht ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig trouwens geen meet zoals vorig jaar de bedoeling was.
Het GVB kan er ook wat van. Mijn vrouw belde een kwartier terug dat ze eraan kwam. Ik hoor op de achtergrond de intercom van de metro 'Deze metro gaat naar Isolatorweg"quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
gelukkig hebben wij brommers hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
en wat was deze keer de reden van vertraging?quote:
er viel een portugees op het spoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat was deze keer de reden van vertraging?
- kapotte trein
- kromme rails
- bladeren op de rails
- draadbreuk
- Duitsers
- hitte
- koude
- onweer
- anders, nl.,
dat lijkt mij geen reden om te stoppen met rijdenquote:
Daarom heeft iedereen een hekel aan de NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat lijkt mij geen reden om te stoppen met rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |