Het GVB kan er ook wat van. Mijn vrouw belde een kwartier terug dat ze eraan kwam. Ik hoor op de achtergrond de intercom van de metro 'Deze metro gaat naar Isolatorweg"quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van een wisselstoring, dus de terugreis van Bluezz verloopt weer met vertraging.
gelukkig hebben wij brommers hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van een wisselstoring, dus de terugreis van Bluezz verloopt weer met vertraging.
en wat was deze keer de reden van vertraging?quote:
er viel een portugees op het spoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat was deze keer de reden van vertraging?
- kapotte trein
- kromme rails
- bladeren op de rails
- draadbreuk
- Duitsers
- hitte
- koude
- onweer
- anders, nl.,
dat lijkt mij geen reden om te stoppen met rijdenquote:
Daarom heeft iedereen een hekel aan de NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat lijkt mij geen reden om te stoppen met rijden
Kut NSquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom heeft iedereen een hekel aan de NS
Wisselstoring tussen Utr. en Amst.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat was deze keer de reden van vertraging?
- kapotte trein
- kromme rails
- bladeren op de rails
- draadbreuk
- Duitsers
- hitte
- koude
- onweer
- anders, nl.,
Ach, leuke stad natuurlijk, maar je wilde ook wel eens naar huis, woarquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik was blijven zitten (we wisten van niks, dus blijf je zitten) had ik weer terug naar Utreg gegaan![]()
Haaske leuke staad jochie, moar morrrege goa ik weer dussssquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Againzender het volgende:
Ach, leuke stad natuurlijk, maar je wilde ook wel eens naar huis, woar
dat is overijsselquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef golfer het volgende:
Pascal: Zembla nu gaat over jouw omgeving. Over bierzuipende kinderen in de Achterhoek.
Je moet ook Budweiser proberenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef borisz het volgende:
net buttwiser gedronken, dat is net heineken
Budweiser!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
budwiser dan
iig het smaakt ongeveer als heineken
Het is toch echt Budweiserquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef borisz het volgende:
budwiser dan
iig het smaakt ongeveer als heineken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |