Cocu zal vast wel meerdere huizen hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:13 schreef Eilanden het volgende:
Er was net iets bij SBS6 over Cocu en het verkopen van zijn huis en dat men afvroeg waarom hij het verkoopt en wat zijn plannen zijn, temeer omdat hij nog een contract heeft voor een jaar.... Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig, omdat mijn vriendin hem vorige week bij de Amerikaanse ambassade zag ... wat is Cocu van plan?
Misschien een huis in de States .. dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cocu zal vast wel meerdere huizen hebben.
Al mag ie van mij natuurlijk zo snel mogelijk optieven van de Nederlandse velden.
http://www.weather.com/ou(...)THXX0002?from=searchquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf volgende week zondag zit ik 3 weken aan het Thaise bier.
Cool, ga je een rondreis maken daar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Thaise jongetjes zijn wel goedkoop ook, heb ik begrepen, maar pas je wel op voor SOA's?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:50 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Er was geen regen over voor ons stadje
Morgen misschien, we blijven hopen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo!
Hier ook de hele dag geen druppie gevallen.
Als je gaar bent is het tijd om je op te vreten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:05 schreef clauwheee het volgende:
Deze dame is gaar. Ik ga proberen te slapen
Jup, de planning:quote:
1 gehaald, weet al niet eens meer welkequote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
Ziet er spannend uit Robbie.![]()
Heb je al je inentingen al gehad?
Ja maar ongelooflijk hardquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer valt wel mee hoor BS, het is elke dag kei warm. En het regent elke dag wel even
Si si.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Ik zou behalve die Pussy bar (vol met 12 jarige) ook even langs een kleermaker gaan en je een mooi maatpak laten aanmeten, kost geen drol.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Veel cultuursnuiven natuurlijk, dit leek me bijvoorbeeld wel boeiend:
[afbeelding]
Deze hebben wij ook gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup, de planning:
1 Amsterdam-Bangkok
2 Aankomst in Bangkok
3 Bangkok
4 Bangkok
5 River Kwai Tour
6 River Kwai Tour
7 Einde River Kwai Tour, terug in Bangkok
8 Overdag Bangkok; nachttrein naar Chiang Mai
9 ‘s ochtends aankomst in Chiang Mai
10 Chiang Mai
11 Chiang Mai
12 Chiang Mai
Hardstikke namaak natuurlijk. Kwaliteit is opzich wel oke. Kost geen drol.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe zit het met de marktjes met merkkleding en shit? Moeite waard of rommel?
Wat herkenbaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kanchanaburi was wel een van de meest indrukwekkende plaatsen waar we zijn geweest. De River Kwai en de bekende spoorbrug ligt daar in de buurt. We zijn naar een ander museum gegaan dan de standaard vlak bij de brug, maar iets verder de bergen in waar ze een stuk van het spoor nog hadden lopen.
Echt over de plaatsen gelopen waar vroeger de POW hebben gelopen. Ik had het al zwaar op relaxte gympen en in een korte broek, laat staan dat je over al die stenen moest lopen met nog warmer weer, zware dingen op je schouders en op blote voeten. Vond het echt erg indrukwekkend!
De Erawan-watervallenquote:Plus de meest fantastische waterval ligt er in de buurt. 7 lagen, heerlijk water om in te zwemmen, prachtige omgeving
Kaartjes enzo eraf knippen voor de douane? Of is dat onzin?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hardstikke namaak natuurlijk. Kwaliteit is opzich wel oke. Kost geen drol.
Paar shirt gewoon meenemen
En je moet een paar tempels bezoeken, cultuur en stuff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |