Nee maar ik denk dat doe ik even voor ons.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:29 schreef Renesite het volgende:
Ik durfde al geen nieuwe te openen.
Zeer fideel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat doe ik even voor ons.
whehehehe een cam van een bushokjequote:
Gaaf hequote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Joene het volgende:
Als we nou weten waar dat kreng staat , kennen we er een newbie door tiefen dan staat het op de cam !
Q.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Q. het volgende:
Bier!
Men dit weer is relaxequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Verfieft. Echt. Ik ben dit weer echt zoooooo zat.
Wonen er vertiefte newbies in Oegstgeest of moeten we daar stiekem een newbie meeting organiseren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:32 schreef Renesite het volgende:
Waar staat dit bushokje? Dat was al op de site verschenen en ik zal er ook geen groot geheim van maken: Oegstgeest, Haaswijk.
Gisteravond lag ik als een dooie dweil op de bank, helemaal moedeziel alleenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Verfieft. Echt. Ik ben dit weer echt zoooooo zat.
Lijkt me hip (Y)quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Wonen er vertiefte newbies in Oegstgeest of moeten we daar stiekem een newbie meeting organiseren.
Ik weet niet wat er relaxted aan is, het is te warm om ook maar iets te doen, zelfs eten is een zware opgave.quote:
Menquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteravond lag ik als een dooie dweil op de bank, helemaal moedeziel alleenik heb mezelf toen maar bij mekaar geraapt en in een ijskoud bad gegooit. Dat hielp niet...
Nu moest ik mezelf verzorgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Menmoederziel alleen god wat lijkt me dat lekker een avondje alleen
Dat is nou juist zo relaxed , je hoeft niks met dit weerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er relaxted aan is, het is te warm om ook maar iets te doen, zelfs eten is een zware opgave.
Hoelaat ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:34 schreef Renesite het volgende:
De bus komt zometeen!!!
[..]
Nu moest ik mezelf verzorgen![]()
Dat zijn die getalletjes eronder.quote:
Nog 5.20 plezierquote:
Zal ze die over 5 minuten wel nemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zijn die getalletjes eronder.
Die ene stond op 0.00
Hij is te laat![]()
Truequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er relaxted aan is, het is te warm om ook maar iets te doen, zelfs eten is een zware opgave.
Men , ga naar ze nudie bietsj !quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
True![]()
Ik kwam net fietsend thuis, sprong onder een pislauwe douche, kreeg hapklare lasagne en ik zweet me kapot.
Ga Leuk Rijden !quote:
Altijd willen doen , maja ik heb een rijbewijs en een autoot ook alquote:
Balen mafkees.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Altijd willen doen , maja ik heb een rijbewijs en een autoot ook al
Men , gewoon ff leuk rijden in een auto !quote:
Misschien moet je op je muis gaan stampen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef Insomaniac het volgende:
En waarom gaat die vlieg op mijn monitor niet weg als ik hysterisch met mijn cursor beweeg?
Niemand meer in het hokjequote:
Waar zijn die tiefus teringnewbies als je ze nodig hebt.quote:
Heb je dat bushokje al gecheckt ouwe.?quote:
Ja men , neem een kankernewbie mee en tief hem door den ruit !quote:
Justme en Merel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Armageddon het volgende:
Maar gelukkig had ik twee lekkere dingen bij me vandaag. Dus dat scheelde weer.
Okay !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even feauteaux posten. Moment.
Heb ik al gekocht. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
ik heb nog wel een koelkast, gasfornuis met oven, vaatwasser en magnetron in de aanbieding als je interesse hebt
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik al gekocht. Maar toch bedankt.
Bijna ouwe!! Dan gaan we lekker BBQ'en en zuupen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Joene het volgende:
Is de logeerkamer al klaar arma?
Frans volkslied is tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR FRANKRIJK BENT!!!!
*gaat staan*
Och, dood is ook goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
En dat die Ronaldo en Figo maar een hartverlamming krijgen zo.
Hey Meis ook zo klef te plakken achter je pc?quote:
is een goed plan ! , oja ik ben voor portugal !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bijna ouwe!! Dan gaan we lekker BBQ'en en zuupen.
HOMOquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef n00cL30n het volgende:
Maar weer ff op de bank hangen met een wit wijntje... Laters!
Mag ik nu weer zittenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR FRANKRIJK BENT!!!!
*gaat staan*
Portugal moet WC worden , dan hebben we tenminste verloren van de WC.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mag ik nu weer zitten![]()
Portugal moet naar huis en snel
Neem dan festini peren man.quote:
ik heb er hier nog 1 voor je.quote:
Net als ik naar Tally moest om te giechelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er hier nog 1 voor je.
Moet je hem wel zelf komen halen.
Whahaha eetsequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net als ik naar Tally moest om te giechelen
Hatoastjes op tafel, ik ben naar binnen
ja er kan een hoop veranderen in 1 dag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Armageddon het volgende:
Festini peren ijs? Witte wijntjes? WTF?
Ja.. zeiknat achter mn laptop..quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Meis ook zo klef te plakken achter je pc?
Ja maar je mot er op een gegeven moment toch aan geloven hè. Je kan wel doorgaan zoals ik deed maar dan leg je met je 45ste onder een brug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
Tering Arma wat burgerlijk!
Gepijpt worden ook.quote:
Vond ik ook best!quote:
Ja maar ik ga niet trouwen GEK!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind het wel Arma dat je nu net zo een burgerlul wordt als ik.
Nee wacht maar ze lult je wel om ouwe.quote:
Wat heb je nu weer geslikt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Chowi het volgende:
Ik wou alleen even melden dat de lucht hier momenteel roze is. Okay?
LoLzquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. zeiknat achter mn laptop..
Ik kom net uit de sportschool
Je drinkt te veelquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz
Tweede ronde, nieuw wijtje.. iemand nog wat te drinken?
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met dit weer ken je nooit teveel drinken ouwe.
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw.quote:
Het is vast frisser dan in een huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef Armageddon het volgende:
Niet dat daar iets mis mee is met dit weer.
enne waar woon je zo ongeveer dan ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw..
Schiet je wel een beetje op. Ik moet morgen weer schilderen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef eL. het volgende:
En weer thuis. Ik kom zo terug in het topic, eerst even inlezen.
Nee, nu niet helaas.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, nu niet helaas.
Die ArmaStrap-on zal wel weer iedereen weggejaagd hebben.
Ik ga er ook zo in. Kijken of het lukt inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef Nouk het volgende:
[..]. Beetje jammer! Ik ga maar slapen denk ik. Hier ook weinig boeiends. Beetje jammer dat het ongeveer 50 graden op m'n slaapkamer is. Maargoed, we kunnen het proberen
.
Welterusten!
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach gaat heen! Dat vond ik allang zeg.
Real Madrid, als laatste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
Niks, optiefenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
trustuh mevrouwquote:
als ik niet aan het werk ben dan, want nu ben ik weer aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dag Pax!. We moeten eens bijlullen!
.
Dit, dus. Wat een kutweer is dit toch ook zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:50 schreef GI het volgende:
MOE! KLAM! WARM!
Nee maar ik heb wel eens een heel gesprek met hem gehad toen wij beide bezopen warenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?
Dit weer is idd nooit goed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:53 schreef Tally het volgende:
Godverdomme zijn we nou nog aan het zeiken over het weer..
Het is ook nooit goed he
He Jarno , doe ff irritant !quote:
Ik ben een oldbie men!quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:58 schreef Joene het volgende:
Ben je een clown van arcee ?
Goedzo ! , oldbies gebruiken die irri smiley trouwens niet !quote:
Ga je een uitzondering maken op je meeting fobie ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef Jarno het volgende:
Hendig sjiek huiske Arma! Wanneer is de bierparty?!
Neuh, dat niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je een uitzondering maken op je meeting fobie ?
Alleen dat dood zijn wilde niet zo lukken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef Joene het volgende:
Kijk je bent wel een man van je woord.
Maja , dat kon je natuurlijk ook niet zelf aankondigen .quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen dat dood zijn wilde niet zo lukken.
ik ben ook al zo een 3 jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:05 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn tof uit, J. Zelfs ik doe er niet meer aan.
Hoelang ga je al niet meer?quote:
Nou..quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:15 schreef Jarno het volgende:
Geile bende, Tal.
Dude, val ons niet lastig met je sexuele hobbies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:25 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi, ik ga 3uurtjes naar het gezanik van oververhitte oude wijfen luisteren...
Het heet 'een bijbaantje'quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:25 schreef GI het volgende:
[..]
Dude, val ons niet lastig met je sexuele hobbies.
Demmit je hebt gelijk , in het tropenmuseum een travel meet. Overigens is dat ook al een hele poos terug.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn laatste meet was afgelopen zaterdag en die was erg gezellig.Ik ga nog meerdere keren per jaar, maar wel haast altijd met hetzelfde groepje. Andere meets heb ik ook wel gehad.
Was jij niet nog bij het wereldmuseum Joene? De laatste keer was idd in Amsterdam dat we elkaar zaggen en Tally heb ik jaren geleden gezien in de Efteling. GI heb ik alleen gezien tijdens mijn kortste meet ooit (10 minuten) geloof ik.
En de leukste fok!ker meet ik dagelijks.
Maar zijn dat nog meetings of zijn het gewoon vriendengroepen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn laatste meet was afgelopen zaterdag en die was erg gezellig.Ik ga nog meerdere keren per jaar, maar wel haast altijd met hetzelfde groepje. Andere meets heb ik ook wel gehad.
Dat was heel kort, maar ik weet het nog welquote:Was jij niet nog bij het wereldmuseum Joene? De laatste keer was idd in Amsterdam dat we elkaar zaggen en Tally heb ik jaren geleden gezien in de Efteling. GI heb ik alleen gezien tijdens mijn kortste meet ooit (10 minuten) geloof ik.
quote:En de leukste fok!ker meet ik dagelijks.
NEENquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:46 schreef Tally het volgende:
Zou ik het kunnen maken om nu al met bier te beginnen?
Vast voor proefje voor de middag
Daar lijkt het op beeb.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:52 schreef Tally het volgende:
GRMBL...
Dus ik moet er gewoon nog nuchter naar toe ook
ff in de lunsj pauzequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:55 schreef Tally het volgende:
*zucht*
Nou..
Oke..
Maar uhm voor 4 uur wil ik wel mn eerste biertje hebben!
Die hek dus nie..quote:
Sterf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef Jarno het volgende:
We hebben hier nu een extra spli-unit airco erbij op de kamer. En het islekker
nu hier!
.
Ja man. Zo'n heule goeie. Tof ding, het is hier nu een kekke 20 graden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:29 schreef jogy het volgende:
Hè Jarno, heb jij óók een airco ofzo?
Hey, werk jij bij mij of zo, ik heb ook al zo'n heerlijke ijslucht blazer staanquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja man. Zo'n heule goeie. Tof ding, het is hier nu een kekke 20 graden.
Lekker is dat he. Ik zou nu al niet meer weten hoe dat warme en benauwde aanvoelde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hey, werk jij bij mij of zo, ik heb ook al zo'n heerlijke ijslucht blazer staan.
Oh dan loop ik even naar beneden naar waar de mannen zonder airco zitten. Ik kijk dan even naar die bezwete hoofden. Roep een keer 'Warm hè!'quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Ik zou nu al niet meer weten hoe dat warme en benauwde aanvoelde.
Jij manager jij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh dan loop ik even naar beneden naar waar de mannen zonder airco zitten. Ik kijk dan even naar die bezwete hoofden. Roep een keer 'Warm hè!'. En loop daarna weer naar mijn eigen kantoor.
en nu is het weer benauwd. Ben er trouwens vannacht wel wakker van geworden zo hard dat het regendequote:
Gut, is het zó warm als je geen airco hebt? Donders, zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef NJ het volgende:
Tien uur 's ochtends en het is al weer 29 graden.
Zowel binnen als buiten.
Ik vind het niet erg hoor, Jarno.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gut, is het zó warm als je geen airco hebt? Donders, zeg.
Oh, hier regende het vanmorgen pas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:01 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
en nu is het weer benauwd. Ben er trouwens vannacht wel wakker van geworden zo hard dat het regende
In Duitsland ergens..quote:
I knowquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef NJ het volgende:
Ohja, GI, Guitarist.nl zit ook in het beta fotoboek hè.
Zie die mensen allemaal zo leuk kijken.quote:
Op het linkerplaatje zie je ook allemaal mensen met een camera.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie die mensen allemaal zo leuk kijken..
[14.gif].quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:11 schreef GI het volgende:
[..]
I knowDaar was hij zijn rechten kwijt voor ik naar het gewone fb ging
Triest ventje.
Je bent ook geen oldbie hè, kutnewbiequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:09 schreef NJ het volgende:
En dan nu snel naar het topic achter de schermen waar ik kan zeggen wat ik eigenlijk had willen zeggen, maar niet durfde te zeggen.
Dit moest dus in OO.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je bent ook geen oldbie hè, kutnewbie.
Gaat lekker he Ouwe..quote:
Als je niet oppast, laat ik de sloten hier vervangen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:32 schreef Jarno het volgende:
Ik doe zo m'n trui maar eens aan.
Het was een tijd geleden dat ik zo goed heb gelachen om zoveel triestheid.quote:
Haha, wélke centrale verwarming!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
jullie centrale verwarming
Goeiemorgen!quote:
Hebben we niet. Stekker is uit de gaskachel. En we slapen al een week in 40 graden, niks bijzonders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Sorry Yppy maar ik hoop dat jullie centrale verwarming dermate kapot gaat dat J. Vannacht in 40 graden MOET liggen.
Briljant plan, toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef GI het volgende:
Dat topic was in 2002 al een flauwe grap van J.
Voor jou en de beebie vind ik het klote..quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hebben we niet. Stekker is uit de gaskachel. En we slapen al een week in 40 graden, niks bijzonders.
Een centrale verwarming of een airco ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:41 schreef Jarno het volgende:
Anders loop ik straks even langs de Praxis en haal ik zo'n ding voor thuis.
De baby zit nog goed nu. Ik heb gelezen dat ze in de buik niet veel last hebben van de warmte. Dat geeft me moed om het vol te houden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor jou en de beebie vind ik het klote..
Voor J. vind ik het net goed..
De slotenmaker al geweest?
Dat laatste dus.quote:
Inpakken of gebruikt u 'm hier?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef GI het volgende:
Goedemiddag, ik wil graag een centrale verwarming meenemen...
Zij zo van mijn praxis wat doe je?!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe. En hem dan daar zo gaan installeren.
Op de praxis?quote:
Maar zodra die baby er uit isquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
De baby zit nog goed nu. Ik heb gelezen dat ze in de buik niet veel last hebben van de warmte. Dat geeft me moed om het vol te houden.
Die kan pas vanmiddag, maar hij zou wel klaar zijn voor J. thuiskomt.![]()
Ik heb wel een sticker met 'de mijne is 23 cm' telt dat ook?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Tally het volgende:
Heb jij niet zo'n linkje met: Nog zo lang dan komt de kleine..
Of de kleine is nu zo oud..
Nee want ik geloof dr geen flikker vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb wel een sticker met 'de mijne is 23 cm' telt dat ook?
Ik merk dat mijn dochter flink last heeft van de warmte maar dat ze bijvoorbeeld in de wandelwagen zeer goed slaapt. Dus in plaats van haar op haar eigen kamer te leggen of in de wieg op de slaapkamer gaat ze dan gewoon lekker in de wandelwagen en daar tukt ze prima. Maar het blijft gewoon uitproberen, elke dag weer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef YPPY het volgende:
Dat lijkt me veel moeilijker. M'n nichtje is nog zo klein (2 maanden) en die heeft super veel last van de warmte. Maar je mag haar niet in een koud badje leggen of voor een waaier zetten.Ik hoop dat bij ons de geboorte is na de ergste warmte. Ook al is dat voor mezelf wat lastiger.
Die sticker is GVD wél 23 cm ja!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want ik geloof dr geen flikker van
Wel.. Als het goed is word ze met de dag mooierquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn dochter flink last heeft van de warmte maar dat ze bijvoorbeeld in de wandelwagen zeer goed slaapt. Dus in plaats van haar op haar eigen kamer te leggen of in de wieg op de slaapkamer gaat ze dan gewoon lekker in de wandelwagen en daar tukt ze prima. Maar het blijft gewoon uitproberen, elke dag weer.
Maar hey, mooier wordt het niet.
17 augustus. Nog maar maximaal 2 maandjes dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:00 schreef NJ het volgende:
Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
Nee, want ik heb lang onder een kloon in OUD gepost. Vond het te persoonlijk anders. En hier heb ik er nog niks bijgezet. Irl word ik al genoeg als 'de zwangere' gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Tally het volgende:
Heb jij niet zo'n linkje met: Nog zo lang dan komt de kleine..
Of de kleine is nu zo oud..
Weet ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, want ik heb lang onder een kloon in OUD gepost. Vond het te persoonlijk anders. En hier heb ik er nog niks bijgezet. Irl word ik al genoeg als 'de zwangere' gezien.
Fijn dat ze zo nog wel kan slapen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn dochter flink last heeft van de warmte maar dat ze bijvoorbeeld in de wandelwagen zeer goed slaapt. Dus in plaats van haar op haar eigen kamer te leggen of in de wieg op de slaapkamer gaat ze dan gewoon lekker in de wandelwagen en daar tukt ze prima. Maar het blijft gewoon uitproberen, elke dag weer.
Maar hey, mooier wordt het niet.
Zo grootquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb wel een sticker met 'de mijne is 23 cm' telt dat ook?
Maar jij wist dan ook dat ik zwanger was. Dat waren er maar weinig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik
Ik weet dat je onder een kloon postte
Zei t meteen tegen J.
Fuck ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:10 schreef Tally het volgende:
Oke..
Even vergeten dat sommige dingen die ik hier neerzet niet begrepen word door mensen die Fuck helemaal niet kennen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:11 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar jij wist dan ook dat ik zwanger was. Dat waren er maar weinig.
Wil jij trouwens je adres even mailen? Ik wil steeds een trouwkaartje terugsturen, maar ik weet niet waarheen.![]()
Leuk is dat he. Ik verbaas me er altijd over dat er nog haren óp die katten zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef eL. het volgende:
[..]
Taly.
Het is hier inmiddels zó warm dat er nóg meer kattenharen in huis liggen.
Mijn poes ligt languit op de vloer en doet niets..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef eL. het volgende:
[..]
Taly.
Het is hier inmiddels zó warm dat er nóg meer kattenharen in huis liggen.
Echt niet normaal, ik heb zelfs al ander voer gekocht, maar ik wacht met het geven tot het afkoelt, om de mythe intact te laten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Leuk is dat he. Ik verbaas me er altijd over dat er nog haren óp die katten zitten.
Oquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef eL. het volgende:
Had ik al verteld dat we op mijn werk een plat dak hebben, ze het hele pand vorig jaar mat-zwart hebben geschilderd, we geen korte broeken meer mogen dragen en mijn drukpers op 175 graden Celsius staat ?
Nee ? Nou ze hebben het hele pand vorig jaar mat-zwart geschilderd, het pand heeft een plat dak, we mogen geen korte broeken meer dragen en mijn drukpers staat op 175 graden Celsius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |