Dit, dus. Wat een kutweer is dit toch ook zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:50 schreef GI het volgende:
MOE! KLAM! WARM!
Nee maar ik heb wel eens een heel gesprek met hem gehad toen wij beide bezopen warenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?
Dit weer is idd nooit goed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:53 schreef Tally het volgende:
Godverdomme zijn we nou nog aan het zeiken over het weer..
Het is ook nooit goed he
He Jarno , doe ff irritant !quote:
Ik ben een oldbie men!quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:58 schreef Joene het volgende:
Ben je een clown van arcee ?
Goedzo ! , oldbies gebruiken die irri smiley trouwens niet !quote:
Ga je een uitzondering maken op je meeting fobie ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef Jarno het volgende:
Hendig sjiek huiske Arma! Wanneer is de bierparty?!
Neuh, dat niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je een uitzondering maken op je meeting fobie ?
Alleen dat dood zijn wilde niet zo lukken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef Joene het volgende:
Kijk je bent wel een man van je woord.
Maja , dat kon je natuurlijk ook niet zelf aankondigen .quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen dat dood zijn wilde niet zo lukken.
ik ben ook al zo een 3 jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:05 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn tof uit, J. Zelfs ik doe er niet meer aan.
Hoelang ga je al niet meer?quote:
Nou..quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:15 schreef Jarno het volgende:
Geile bende, Tal.
Dude, val ons niet lastig met je sexuele hobbies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:25 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi, ik ga 3uurtjes naar het gezanik van oververhitte oude wijfen luisteren...
Het heet 'een bijbaantje'quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:25 schreef GI het volgende:
[..]
Dude, val ons niet lastig met je sexuele hobbies.
Demmit je hebt gelijk , in het tropenmuseum een travel meet. Overigens is dat ook al een hele poos terug.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn laatste meet was afgelopen zaterdag en die was erg gezellig.Ik ga nog meerdere keren per jaar, maar wel haast altijd met hetzelfde groepje. Andere meets heb ik ook wel gehad.
Was jij niet nog bij het wereldmuseum Joene? De laatste keer was idd in Amsterdam dat we elkaar zaggen en Tally heb ik jaren geleden gezien in de Efteling. GI heb ik alleen gezien tijdens mijn kortste meet ooit (10 minuten) geloof ik.
En de leukste fok!ker meet ik dagelijks.
Maar zijn dat nog meetings of zijn het gewoon vriendengroepen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn laatste meet was afgelopen zaterdag en die was erg gezellig.Ik ga nog meerdere keren per jaar, maar wel haast altijd met hetzelfde groepje. Andere meets heb ik ook wel gehad.
Dat was heel kort, maar ik weet het nog welquote:Was jij niet nog bij het wereldmuseum Joene? De laatste keer was idd in Amsterdam dat we elkaar zaggen en Tally heb ik jaren geleden gezien in de Efteling. GI heb ik alleen gezien tijdens mijn kortste meet ooit (10 minuten) geloof ik.
quote:En de leukste fok!ker meet ik dagelijks.
NEENquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:46 schreef Tally het volgende:
Zou ik het kunnen maken om nu al met bier te beginnen?
Vast voor proefje voor de middag
Daar lijkt het op beeb.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:52 schreef Tally het volgende:
GRMBL...
Dus ik moet er gewoon nog nuchter naar toe ook
ff in de lunsj pauzequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:55 schreef Tally het volgende:
*zucht*
Nou..
Oke..
Maar uhm voor 4 uur wil ik wel mn eerste biertje hebben!
Die hek dus nie..quote:
Sterf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef Jarno het volgende:
We hebben hier nu een extra spli-unit airco erbij op de kamer. En het islekker
nu hier!
.
Ja man. Zo'n heule goeie. Tof ding, het is hier nu een kekke 20 graden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:29 schreef jogy het volgende:
Hè Jarno, heb jij óók een airco ofzo?
Hey, werk jij bij mij of zo, ik heb ook al zo'n heerlijke ijslucht blazer staanquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja man. Zo'n heule goeie. Tof ding, het is hier nu een kekke 20 graden.
Lekker is dat he. Ik zou nu al niet meer weten hoe dat warme en benauwde aanvoelde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hey, werk jij bij mij of zo, ik heb ook al zo'n heerlijke ijslucht blazer staan.
Oh dan loop ik even naar beneden naar waar de mannen zonder airco zitten. Ik kijk dan even naar die bezwete hoofden. Roep een keer 'Warm hè!'quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lekker is dat he. Ik zou nu al niet meer weten hoe dat warme en benauwde aanvoelde.
Jij manager jij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh dan loop ik even naar beneden naar waar de mannen zonder airco zitten. Ik kijk dan even naar die bezwete hoofden. Roep een keer 'Warm hè!'. En loop daarna weer naar mijn eigen kantoor.
en nu is het weer benauwd. Ben er trouwens vannacht wel wakker van geworden zo hard dat het regendequote:
Gut, is het zó warm als je geen airco hebt? Donders, zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef NJ het volgende:
Tien uur 's ochtends en het is al weer 29 graden.
Zowel binnen als buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |