Vond ik ook best!quote:
Ja maar ik ga niet trouwen GEK!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind het wel Arma dat je nu net zo een burgerlul wordt als ik.
Nee wacht maar ze lult je wel om ouwe.quote:
Wat heb je nu weer geslikt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Chowi het volgende:
Ik wou alleen even melden dat de lucht hier momenteel roze is. Okay?
LoLzquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. zeiknat achter mn laptop..
Ik kom net uit de sportschool
Je drinkt te veelquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz
Tweede ronde, nieuw wijtje.. iemand nog wat te drinken?
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met dit weer ken je nooit teveel drinken ouwe.
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw.quote:
Het is vast frisser dan in een huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef Armageddon het volgende:
Niet dat daar iets mis mee is met dit weer.
enne waar woon je zo ongeveer dan ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw..
Schiet je wel een beetje op. Ik moet morgen weer schilderen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef eL. het volgende:
En weer thuis. Ik kom zo terug in het topic, eerst even inlezen.
Nee, nu niet helaas.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, nu niet helaas.
Die ArmaStrap-on zal wel weer iedereen weggejaagd hebben.
Ik ga er ook zo in. Kijken of het lukt inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef Nouk het volgende:
[..]. Beetje jammer! Ik ga maar slapen denk ik. Hier ook weinig boeiends. Beetje jammer dat het ongeveer 50 graden op m'n slaapkamer is. Maargoed, we kunnen het proberen
.
Welterusten!
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach gaat heen! Dat vond ik allang zeg.
Real Madrid, als laatste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
Niks, optiefenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
trustuh mevrouwquote:
als ik niet aan het werk ben dan, want nu ben ik weer aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dag Pax!. We moeten eens bijlullen!
.
Dit, dus. Wat een kutweer is dit toch ook zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:50 schreef GI het volgende:
MOE! KLAM! WARM!
Nee maar ik heb wel eens een heel gesprek met hem gehad toen wij beide bezopen warenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?
Dit weer is idd nooit goed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:53 schreef Tally het volgende:
Godverdomme zijn we nou nog aan het zeiken over het weer..
Het is ook nooit goed he
He Jarno , doe ff irritant !quote:
Ik ben een oldbie men!quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:58 schreef Joene het volgende:
Ben je een clown van arcee ?
Goedzo ! , oldbies gebruiken die irri smiley trouwens niet !quote:
Ga je een uitzondering maken op je meeting fobie ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef Jarno het volgende:
Hendig sjiek huiske Arma! Wanneer is de bierparty?!
Neuh, dat niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je een uitzondering maken op je meeting fobie ?
Alleen dat dood zijn wilde niet zo lukken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef Joene het volgende:
Kijk je bent wel een man van je woord.
Maja , dat kon je natuurlijk ook niet zelf aankondigen .quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen dat dood zijn wilde niet zo lukken.
ik ben ook al zo een 3 jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:05 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn tof uit, J. Zelfs ik doe er niet meer aan.
Hoelang ga je al niet meer?quote:
Nou..quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:15 schreef Jarno het volgende:
Geile bende, Tal.
Dude, val ons niet lastig met je sexuele hobbies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:25 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi, ik ga 3uurtjes naar het gezanik van oververhitte oude wijfen luisteren...
Het heet 'een bijbaantje'quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:25 schreef GI het volgende:
[..]
Dude, val ons niet lastig met je sexuele hobbies.
Demmit je hebt gelijk , in het tropenmuseum een travel meet. Overigens is dat ook al een hele poos terug.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn laatste meet was afgelopen zaterdag en die was erg gezellig.Ik ga nog meerdere keren per jaar, maar wel haast altijd met hetzelfde groepje. Andere meets heb ik ook wel gehad.
Was jij niet nog bij het wereldmuseum Joene? De laatste keer was idd in Amsterdam dat we elkaar zaggen en Tally heb ik jaren geleden gezien in de Efteling. GI heb ik alleen gezien tijdens mijn kortste meet ooit (10 minuten) geloof ik.
En de leukste fok!ker meet ik dagelijks.
Maar zijn dat nog meetings of zijn het gewoon vriendengroepen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn laatste meet was afgelopen zaterdag en die was erg gezellig.Ik ga nog meerdere keren per jaar, maar wel haast altijd met hetzelfde groepje. Andere meets heb ik ook wel gehad.
Dat was heel kort, maar ik weet het nog welquote:Was jij niet nog bij het wereldmuseum Joene? De laatste keer was idd in Amsterdam dat we elkaar zaggen en Tally heb ik jaren geleden gezien in de Efteling. GI heb ik alleen gezien tijdens mijn kortste meet ooit (10 minuten) geloof ik.
quote:En de leukste fok!ker meet ik dagelijks.
NEENquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:46 schreef Tally het volgende:
Zou ik het kunnen maken om nu al met bier te beginnen?
Vast voor proefje voor de middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |