Justme en Merel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Armageddon het volgende:
Maar gelukkig had ik twee lekkere dingen bij me vandaag. Dus dat scheelde weer.
Okay !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even feauteaux posten. Moment.
Heb ik al gekocht. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
ik heb nog wel een koelkast, gasfornuis met oven, vaatwasser en magnetron in de aanbieding als je interesse hebt
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik al gekocht. Maar toch bedankt.
Bijna ouwe!! Dan gaan we lekker BBQ'en en zuupen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Joene het volgende:
Is de logeerkamer al klaar arma?
Frans volkslied is tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR FRANKRIJK BENT!!!!
*gaat staan*
Och, dood is ook goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
En dat die Ronaldo en Figo maar een hartverlamming krijgen zo.
Hey Meis ook zo klef te plakken achter je pc?quote:
is een goed plan ! , oja ik ben voor portugal !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bijna ouwe!! Dan gaan we lekker BBQ'en en zuupen.
HOMOquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef n00cL30n het volgende:
Maar weer ff op de bank hangen met een wit wijntje... Laters!
Mag ik nu weer zittenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR FRANKRIJK BENT!!!!
*gaat staan*
Portugal moet WC worden , dan hebben we tenminste verloren van de WC.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mag ik nu weer zitten![]()
Portugal moet naar huis en snel
Neem dan festini peren man.quote:
ik heb er hier nog 1 voor je.quote:
Net als ik naar Tally moest om te giechelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er hier nog 1 voor je.
Moet je hem wel zelf komen halen.
Whahaha eetsequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net als ik naar Tally moest om te giechelen
Hatoastjes op tafel, ik ben naar binnen
ja er kan een hoop veranderen in 1 dag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Armageddon het volgende:
Festini peren ijs? Witte wijntjes? WTF?
Ja.. zeiknat achter mn laptop..quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Meis ook zo klef te plakken achter je pc?
Ja maar je mot er op een gegeven moment toch aan geloven hè. Je kan wel doorgaan zoals ik deed maar dan leg je met je 45ste onder een brug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
Tering Arma wat burgerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |