Bijna ouwe!! Dan gaan we lekker BBQ'en en zuupen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Joene het volgende:
Is de logeerkamer al klaar arma?
Frans volkslied is tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR FRANKRIJK BENT!!!!
*gaat staan*
Och, dood is ook goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
En dat die Ronaldo en Figo maar een hartverlamming krijgen zo.
Hey Meis ook zo klef te plakken achter je pc?quote:
is een goed plan ! , oja ik ben voor portugal !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bijna ouwe!! Dan gaan we lekker BBQ'en en zuupen.
HOMOquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef n00cL30n het volgende:
Maar weer ff op de bank hangen met een wit wijntje... Laters!
Mag ik nu weer zittenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Armageddon het volgende:
GA STAAN ALS JE VOOR FRANKRIJK BENT!!!!
*gaat staan*
Portugal moet WC worden , dan hebben we tenminste verloren van de WC.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mag ik nu weer zitten![]()
Portugal moet naar huis en snel
Neem dan festini peren man.quote:
ik heb er hier nog 1 voor je.quote:
Net als ik naar Tally moest om te giechelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er hier nog 1 voor je.
Moet je hem wel zelf komen halen.
Whahaha eetsequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net als ik naar Tally moest om te giechelen
Hatoastjes op tafel, ik ben naar binnen
ja er kan een hoop veranderen in 1 dag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Armageddon het volgende:
Festini peren ijs? Witte wijntjes? WTF?
Ja.. zeiknat achter mn laptop..quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Meis ook zo klef te plakken achter je pc?
Ja maar je mot er op een gegeven moment toch aan geloven hè. Je kan wel doorgaan zoals ik deed maar dan leg je met je 45ste onder een brug.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
Tering Arma wat burgerlijk!
Gepijpt worden ook.quote:
Vond ik ook best!quote:
Ja maar ik ga niet trouwen GEK!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind het wel Arma dat je nu net zo een burgerlul wordt als ik.
Nee wacht maar ze lult je wel om ouwe.quote:
Wat heb je nu weer geslikt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Chowi het volgende:
Ik wou alleen even melden dat de lucht hier momenteel roze is. Okay?
LoLzquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. zeiknat achter mn laptop..
Ik kom net uit de sportschool
Je drinkt te veelquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz
Tweede ronde, nieuw wijtje.. iemand nog wat te drinken?
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met dit weer ken je nooit teveel drinken ouwe.
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw.quote:
Het is vast frisser dan in een huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef Armageddon het volgende:
Niet dat daar iets mis mee is met dit weer.
enne waar woon je zo ongeveer dan ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw..
Schiet je wel een beetje op. Ik moet morgen weer schilderen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef eL. het volgende:
En weer thuis. Ik kom zo terug in het topic, eerst even inlezen.
Nee, nu niet helaas.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, nu niet helaas.
Die ArmaStrap-on zal wel weer iedereen weggejaagd hebben.
Ik ga er ook zo in. Kijken of het lukt inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef Nouk het volgende:
[..]. Beetje jammer! Ik ga maar slapen denk ik. Hier ook weinig boeiends. Beetje jammer dat het ongeveer 50 graden op m'n slaapkamer is. Maargoed, we kunnen het proberen
.
Welterusten!
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach gaat heen! Dat vond ik allang zeg.
Real Madrid, als laatste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
Niks, optiefenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
trustuh mevrouwquote:
als ik niet aan het werk ben dan, want nu ben ik weer aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dag Pax!. We moeten eens bijlullen!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |