Vond ik ook best!quote:
Ja maar ik ga niet trouwen GEK!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind het wel Arma dat je nu net zo een burgerlul wordt als ik.
Nee wacht maar ze lult je wel om ouwe.quote:
Wat heb je nu weer geslikt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:45 schreef Chowi het volgende:
Ik wou alleen even melden dat de lucht hier momenteel roze is. Okay?
LoLzquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. zeiknat achter mn laptop..
Ik kom net uit de sportschool
Je drinkt te veelquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz
Tweede ronde, nieuw wijtje.. iemand nog wat te drinken?
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Met dit weer ken je nooit teveel drinken ouwe.
Kan het rotten? Ik snap hem nog steeds. Woebes wel eens zien tikken toen ie bezopen was?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als je daardoor nie mee ken tikken ouwe!
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw.quote:
Het is vast frisser dan in een huis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef Armageddon het volgende:
Niet dat daar iets mis mee is met dit weer.
enne waar woon je zo ongeveer dan ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niets, heuswaar. De lucht is echt roze. Was, trouwens, want nu is hij donkerblauw..
Schiet je wel een beetje op. Ik moet morgen weer schilderen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef eL. het volgende:
En weer thuis. Ik kom zo terug in het topic, eerst even inlezen.
Nee, nu niet helaas.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, nu niet helaas.
Die ArmaStrap-on zal wel weer iedereen weggejaagd hebben.
Ik ga er ook zo in. Kijken of het lukt inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef Nouk het volgende:
[..]. Beetje jammer! Ik ga maar slapen denk ik. Hier ook weinig boeiends. Beetje jammer dat het ongeveer 50 graden op m'n slaapkamer is. Maargoed, we kunnen het proberen
.
Welterusten!
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach gaat heen! Dat vond ik allang zeg.
Real Madrid, als laatste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet niet eens voor welke club ie speelt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
Niks, optiefenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
En wat moet ik in deze nerdreeks.
trustuh mevrouwquote:
als ik niet aan het werk ben dan, want nu ben ik weer aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dag Pax!. We moeten eens bijlullen!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |