Ik vind het niet erg hoor, Jarno.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gut, is het zó warm als je geen airco hebt? Donders, zeg.
Oh, hier regende het vanmorgen pas.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:01 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
en nu is het weer benauwd. Ben er trouwens vannacht wel wakker van geworden zo hard dat het regende
In Duitsland ergens..quote:
I knowquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef NJ het volgende:
Ohja, GI, Guitarist.nl zit ook in het beta fotoboek hè.
Zie die mensen allemaal zo leuk kijken.quote:
Op het linkerplaatje zie je ook allemaal mensen met een camera.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zie die mensen allemaal zo leuk kijken..
[14.gif].quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:11 schreef GI het volgende:
[..]
I knowDaar was hij zijn rechten kwijt voor ik naar het gewone fb ging
Triest ventje.
Je bent ook geen oldbie hè, kutnewbiequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:09 schreef NJ het volgende:
En dan nu snel naar het topic achter de schermen waar ik kan zeggen wat ik eigenlijk had willen zeggen, maar niet durfde te zeggen.
Dit moest dus in OO.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je bent ook geen oldbie hè, kutnewbie.
Gaat lekker he Ouwe..quote:
Als je niet oppast, laat ik de sloten hier vervangen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:32 schreef Jarno het volgende:
Ik doe zo m'n trui maar eens aan.
Het was een tijd geleden dat ik zo goed heb gelachen om zoveel triestheid.quote:
Haha, wélke centrale verwarming!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
jullie centrale verwarming
Goeiemorgen!quote:
Hebben we niet. Stekker is uit de gaskachel. En we slapen al een week in 40 graden, niks bijzonders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef GI het volgende:
Sorry Yppy maar ik hoop dat jullie centrale verwarming dermate kapot gaat dat J. Vannacht in 40 graden MOET liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |