Briljant plan, toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef GI het volgende:
Dat topic was in 2002 al een flauwe grap van J.
Voor jou en de beebie vind ik het klote..quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hebben we niet. Stekker is uit de gaskachel. En we slapen al een week in 40 graden, niks bijzonders.
Een centrale verwarming of een airco ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:41 schreef Jarno het volgende:
Anders loop ik straks even langs de Praxis en haal ik zo'n ding voor thuis.
De baby zit nog goed nu. Ik heb gelezen dat ze in de buik niet veel last hebben van de warmte. Dat geeft me moed om het vol te houden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor jou en de beebie vind ik het klote..
Voor J. vind ik het net goed..
De slotenmaker al geweest?
Dat laatste dus.quote:
Inpakken of gebruikt u 'm hier?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef GI het volgende:
Goedemiddag, ik wil graag een centrale verwarming meenemen...
Zij zo van mijn praxis wat doe je?!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe. En hem dan daar zo gaan installeren.
Op de praxis?quote:
Maar zodra die baby er uit isquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef YPPY het volgende:
De baby zit nog goed nu. Ik heb gelezen dat ze in de buik niet veel last hebben van de warmte. Dat geeft me moed om het vol te houden.
Die kan pas vanmiddag, maar hij zou wel klaar zijn voor J. thuiskomt.![]()
Ik heb wel een sticker met 'de mijne is 23 cm' telt dat ook?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef Tally het volgende:
Heb jij niet zo'n linkje met: Nog zo lang dan komt de kleine..
Of de kleine is nu zo oud..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |