You're kidding mequote:Op zondag 2 juli 2006 02:48 schreef broer het volgende:
"Please login to share your images and videos."
Hoeveel topics heb je gemist, Tijn?quote:Op zondag 2 juli 2006 02:50 schreef Tijn het volgende:
Fijn zo die gaat, mensen.
Drie topics is met de huidige snelheid anderhalve week, volgens mij.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:54 schreef Tijn het volgende:
Slechts drie volgens m'n postgeschiedenis, maar het voelt als een eeuwigheid.
Tijn!quote:Op zondag 2 juli 2006 02:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Slechts drie volgens m'n postgeschiedenis, maar het voelt als een eeuwigheid.
Ja. Alleen nu moet je nog even wat met je tags op WF kloten, want ik zie twee verschillende plaatjes die allebei naar hetzelfde filmpje verwijzen.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
Lukt het nu wel broer??
Godver!! En dat allemaal dankzij een lauwe pint uit mijn eigen kast! Ik ga nog even knutselen maarquote:Op zondag 2 juli 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Alleen nu moet je nog even wat met je tags op WF kloten, want ik zie twee verschillende plaatjes die allebei naar hetzelfde filmpje verwijzen.
Het is niet veel gevraagd. Integendeel.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
broer, ik weet dat het veel gevraagd is maar wil je nog een keer kijken? Heb er twee posts van gemaakt. Als het nu nog niet lukt mail ik ze gewoon aan Bix.
Ik heb Bix al gemaildquote:Op zondag 2 juli 2006 03:13 schreef broer het volgende:
En ik heb net mijn laatste biertje opengemaakt, dus je kunt nog wel even doorprutsen. Ik test wel.
En anders neemt svann het over.
Brel!!quote:Op zondag 2 juli 2006 03:11 schreef broer het volgende:
En dan, opeens, komt dit langs:
Bien sûr il y a les guerres d'Irlande
Et les peuplades sans musique
Bien sûr tout ce manque de tendres
Il n'y a plus d'Amérique
Bien sûr l'argent n'a pas d'odeur
Mais pas d'odeur me monte au nez
Bien sûr on marche sur les fleurs
Mais voir un ami pleurer!
Bien sûr il y a nos défaites
Et puis la mort qui est tout au bout
Nos corps inclinent déjà la tête
Étonnés d'être encore debout
Bien sûr les femmes infidèles
Et les oiseaux assassinés
Bien sûr nos c½urs perdent leurs ailes
Mais mais voir un ami pleurer!
Bien sûr ces villes épuisées
Par ces enfants de cinquante ans
Notre impuissance à les aider
Et nos amours qui ont mal aux dents
Bien sûr le temps qui va trop vite
Ces métro remplis de noyés
La vérité qui nous évite
Bien sûr nos miroirs sont intègres
Ni le courage d'être juifs
Ni l'élégance d'être nègres
On se croit mèche on n'est que suif
Et tous ces hommes qui sont nos frères
Tellement qu'on n'est plus étonnés
Que par amour ils nous lacèrent
Nee, ik heb niets veranderd qua publiek of niet, geen idee waar het aan ligt, maar Piet krijgt ze sowieso te zienquote:Op zondag 2 juli 2006 03:18 schreef svann het volgende:
Toen je ze de eerste keer plaatste zag ik ze wel, ER.
Misschien heb je nu de url voor privé gebruikt, en eerder die voor publieke filmpjes.
Het is 'Voir un ami pleurer' van Jacques Brel. En mijn Frans is ook niet goed genoeg om het in detail te kunnen verklaren, maar voorzover ik het begrijp komt het hierop neer: Natuurlijk is de wereld één grote poel van ellende, maar een vriend zien huilen...quote:Op zondag 2 juli 2006 03:18 schreef svann het volgende:
broer, wat is de oorsprong van dat lied?
Mijn frans is niet goed genoeg om te begrijpen uit welke hoek die ellende beschreven wordt.
Hoezo? Omdat ik Brel post?quote:Op zondag 2 juli 2006 03:27 schreef Tijn het volgende:
Wil je me weer weg hebben ofzo, broer?
Ik wil wel een vertaling maken hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Het is 'Voir un ami pleurer' van Jacques Brel. En mijn Frans is ook niet goed genoeg om het in detail te kunnen verklaren, maar voorzover ik het begrijp komt het hierop neer: Natuurlijk is de wereld één grote poel van ellende, maar een vriend zien huilen...
Met de nadruk op de drie puntjes.
Het grijpt me zo aan omdat ik ook het ergste in de wereld het verdriet van anderen vind. Ja, bommen op Irak, ja, oorlog tussen joden en Palestijnen, ja, overstromingen in allerlei werelddelen. Maar als mijn beste vriend huilt, is de ellende het allergrootst. Wat de reden van het verdriet dan ook is.
Overigens heb ik niet het idee dat ik daarin een uitzondering ben. Het is toch een algemeen aanvaard verschijnsel dat ellende pas écht erg is als het dichtbij komt.
Klopt, broer.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[ ..... ]
Overigens heb ik niet het idee dat ik daarin een uitzondering ben. Het is toch een algemeen aanvaard verschijnsel dat ellende pas écht erg is als het dichtbij komt.
O, sorry.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:30 schreef Tijn het volgende:
Ik weet niet waar ik een grotere hekel aan heb; poêzie of de Franse taal
Mais pourquoi ma chér Tijn!!quote:Op zondag 2 juli 2006 03:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik een grotere hekel aan heb; poêzie of de Franse taal
Nee broer, ik verbijt me voortaan wel in stilte als er weer eens zoiets dramatisch langs komt.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry.
Zal ik een Engelstalige beschrijving van de nieuwe MacBook posten?
Misschien is het een idee als je er zelf iets moois tegenover stelt.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:33 schreef Tijn het volgende:
Nee broer, ik verbijt me voortaan wel in stilte als er weer eens zoiets dramatisch langs komt.
Ha, wat enthousiast en opbouwend.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien is het een idee als je er zelf iets moois tegenover stelt.
Ik ben nu 'Ces gens là' aan het luisteren! Je hebt me geinspireerd boerquote:Op zondag 2 juli 2006 03:37 schreef broer het volgende:
Stilte. Ook mooi.
Nee, inderdaad. Want 'Bien sûr les femmes infidèles' spreekt toch iets specifieker over een bepaald deel van de bevolking dan 'Natuurlijk, ontrouw wordt gewoonte'.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Maar het is niet letterlijk vertaald, helaas
Dat is de pest met teksten die in muziek moeten passen, ze doen ze zo vaak veel geweld aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:40 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Want 'Bien sûr les femmes infidèles' spreekt toch iets specifieker over een bepaald deel van de bevolking dan 'Natuurlijk, ontrouw wordt gewoonte'.
Ik had heel per ongeluk weer eens zijn verzamel-cd aangezet. 'Ces gens là' staat daar helaas niet op. Ik heb net wel 'De nuttelozen van de nacht' gehad.quote:Op zondag 2 juli 2006 03:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben nu 'Ces gens là' aan het luisteren! Je hebt me geinspireerd boerDank je!
Ook geweldig die laatste!!quote:Op zondag 2 juli 2006 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had heel per ongeluk weer eens zijn verzamel-cd aangezet. 'Ces gens là' staat daar helaas niet op. Ik heb net wel 'De nuttelozen van de nacht' gehad.
Geen dank, maar hij klopt niet helemaal hoor!! Als ik hem letterlijk moet vertalen is het toch indringerder!!quote:Op zondag 2 juli 2006 03:46 schreef svann het volgende:
Bedankt voor de vertaling, ER.
Maar ik blijf nieuwsgierig naar de filmpjes!
Dat weet ik, daarom breng ik het ook onder je aandacht. Het is echt de moeite waard!quote:Op zondag 2 juli 2006 03:49 schreef broer het volgende:
Paul de Leeuw beter dan Jacques Brel? Op het eerste gehoor klinkt dat als pure godslastering. Maar goed, De Leeuw kan maar weinig goed doen bij mij.
Graag!!quote:Misschien moet ik die versie gewoon eens opzoeken voor ik oordeel.
quote:The Invitation
It doesn't interest me what you do for a living
I want to know what you ache for,
And if you dare to dream of meeting your heart's longing.
It doesn't interest me how old you are.
I want to know if you will risk looking like a fool for love,
For your dreams, for the adventure of being alive.
It doesn't interest me what planets are squaring your moon.
I want to know if you have touched the centre of your own sorrow,
If you have been opened by life's betrayals or
Have shrivelled and closed from fear or further pain
I want to know if you can sit with pain, mine or your own;
If you can dance with wilderness and let ecstasy fill you
To the tips of your fingers and toes without cautioning us to be careful,
Be realistic, or to remember the limitations of being human.
It doesn't interest me if the story you are telling me is true
I want to know if you can disappoint another to be true to yourself,
If you can bear the accusation of betrayal and not betray your own soul.
I want to know if you can see beauty
Even when it is not pretty every day,
And if you can source your life from God's presence.
I want to know if you can live with failure, yours and mine,
And still stand on the edge of a lake and shout to the silver of the full moon, "Yes!"
It doesn't interest me to know where you live or how much money you have.
I want to know if you can get up after the night of grief and despair,
Weary and bruised to the bone, and do what needs to be done for the children
It doesn't interest me who you are, how you came to be here.
I want to know if you will stand in the centre of the Fire with me and not shrink back.
It doesn't interest me where or what or with whom you have studied.
I want to know what sustains you from the inside when all else falls away.
I want to know if you can be alone with yourself,
And if you truly like the company you keep in the empty moments.
ORIAH MOUNTAIN DREAMER, Indian Elder
Jawel.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er een topic in MyAT komt bovendrijven dat je denkt: wat heb ik daar dan in GODSNAAM gepost?!![]()
En dat je dan met je stomme kop gaat nalezen wat je er destijds hebt gepost en denkt: OMFG?quote:
Neuh, dat zelden.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
En dat je dan met je stomme kop gaat nalezen wat je er destijds hebt gepost en denkt: OMFG?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, dat zelden.
Heb jij ook wel eens dat je iets een oud topic zit te lezen en dat je denkt: "Precies, inderdaad!" en dat je ineens ziet dat het een post van jezelf is?
Jij had toch een oude account?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:![]()
Nee, zo erg is het met mij (nog) niet gesteldWelke oude topics zou ik dan moeten nalezen
![]()
Nou, er is wel zo'n figuur die steeds andermans postings kopieert en ik zat hem laatst wel met een thumbs-up te quoten en schreef als commentaar: "goed verwoord! ik denk er precies zo over!".quote:Op maandag 3 juli 2006 01:26 schreef Arcee het volgende:
Heb jij ook wel eens dat je iets een oud topic zit te lezen en dat je denkt: "Precies, inderdaad!" en dat je ineens ziet dat het een post van jezelf is?
Dat account is zó oud dat mijn password van toen niet meer valt te achterhalenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij had toch een oude account?
Ik heb zát oude topics.
Wat een gek, wat is daar de lol vanquote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nou, er is wel zo'n figuur die steeds andermans postings kopieert en ik zat hem laatst wel met een thumbs-up te quoten en schreef als commentaar: "goed verwoord! ik denk er precies zo over!".
Realiseerde me pas vlak voordat ik op invoeren drukte hoe het zat.
Even mailen naar Lucille voor een password-reset.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dat account is zó oud dat mijn password van toen niet meer valt te achterhalenEn als ik erop klik in BB4, staat er niet eens een posttotaal. Is gezonken in de vergetelheid en dat is maar beter ook.
Elies.quote:
Hoe is het? Benauwderig enzo? Hier is het een aangename 17 graden nu en het is vandaag heerlijk weer geweest. 23 Graden en een klein zeebriesje. Ik heb heerlijk in de tuin liggen lezen en ik heb een partijtje badminton gespeeld. Lekkere zondag geweest!quote:
Ja, ik ga maar slapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe is het? Benauwderig enzo?
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Trusten RC!
Kouwe washand in je nek helpt.
Specialer dan de andere concerten in Nederland en Belgie.quote:
Wauw dat klinkt goed zeg. Hele aparte locatie ook. Bofkont.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Specialer dan de andere concerten in Nederland en Belgie.
Een qua stijl middeleeuws gebouwd dorp dat helemaal afgezet is omdat Depeche Mode komt. Een plein met 25000 mensen, zonder gedrang of aggressie, Fransen zijn zo gemoedelijk blijkt. Honderden mensen die uit het raam hangen en het concert vanaf hun huiskamer meekijken. Een lachende Martin Gore.
Beste concert wat ik ooit meegemaakt heb. Ik had al zo'n idee, toen ik ''marktplein in Arras'' las..
Nu ik het topic nog even doorlees...quote:
Was je dat van plan, dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie trouwens dat broer zichzelf nutteloos heeft verklaard. Dat is mooi, dan hoeven wij dat niet meer te doen
Dank je, broer. Kijk mij eens zeker zijn van mijn seksualiteit..quote:
Neuh, niet echt. Ik werd er laatst op gewezen dat zowel avatar als sig en ondertitel al jaren meegingen. Daar heb ik nog even tegen geprotesteerd, maar uiteindelijk dacht ik vandaag: het is tijd voor verandering. (Behalve de sig. Die is namelijk té waar om te veranderen.)quote:Op maandag 3 juli 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Zit er nog een verhaal aan die avatar verandering eigenlijk?
Dat vraag ik me ook af, en ik vraag me af waarom ik telkens weer het idee heb dat jij me negeert.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zit er nog een verhaal aan die avatar verandering eigenlijk?
Dat hebben mensen hier al eerder gezegd. Biene heeft me daar ook eens op afgerekend.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Dat vraag ik me ook af, en ik vraag me af waarom ik telkens weer het idee heb dat jij me negeert.
Oké, goed om te wetenquote:Op maandag 3 juli 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hebben mensen hier al eerder gezegd. Biene heeft me daar ook eens op afgerekend.
Het is niet bewust.
Blijkbaar kan ik alleen posten als ik wat wil zeggen, en heb ik wat moeite met altijd een reactie posten uit beleefdheid.
Ik wens ook zelden iemand welterusten, niet te veel op letten. Betekent niets..
Wereldacteur!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Alan Rickman
Inderdaadquote:
Niet pesten en stoken broer, neem maar liever je eigen avatar weer terug! Deze is drie keer helemaal níks!!! Dit ben jij niet. Gadver!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Wat een beleefd antwoord, Lamon.
Welnee, ik vind Alan Rickman echt geweldig, al sinds Robin Hood en Die Hard deel 1, wat meteen het slechte films (ok, matige films) gedeelte verklaart.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Wat een beleefd antwoord, Lamon.
Maar dat doe ik nu juist zo graag.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Niet pesten en stoken broer,
Binnenkort maak ik een poll. Dan mag jij ook meestemmen. Oké?quote:neem maar liever je eigen avatar weer terug! Deze is drie keer helemaal níks!!! Dit ben jij niet. Gadver!!!
Neuh, ik heb mijn mening nu al gegeven. 't Is niks!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
Binnenkort maak ik een poll. Dan mag jij ook meestemmen. Oké?
Je bent te vroeg.quote:
pot, ketel, kniesoorquote:
neehoor.. best wel vreemd.. zeker rond dit tijdstip..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:40 schreef Jane het volgende:
Hallo semi-bikkels.
Ik liep net naar huis en toen werd ik ingehaald door een wildvreemde jongen die vroeg of ik seks wilde. Ben ik heel ouderwets als ik dat opmerkelijk vind?
Nou ja, de eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik het overdag net zo'n opmerkelijke vraag zou hebben gevonden, hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoor.. best wel vreemd.. zeker rond dit tijdstip..![]()
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:40 schreef Jane het volgende:
Ik liep net naar huis en toen werd ik ingehaald door een wildvreemde jongen die vroeg of ik seks wilde. Ben ik heel ouderwets als ik dat opmerkelijk vind?
Oh... nou ja... dan maar ouderwets...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.
Geen idee, maar ik heb de rest van de weg wel de hele tijd om lopen kijken, idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzo
Ik heb een kennis een tijdje terug eenzelfde soort verhaal horen vertellen. Maar toen ze zei dat haar vriendje het niet zo leuk zou vinden als ze iemand mee naar huis nam, zei hij: "Nou, jammer." En ging weg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzo
Je hebt gelijk. Kom ook in het knijnen topic namen verzinnen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wie met dit weer kan slapen, is meer een bikkel dan de mensen die wakker zijn.
Het hele concept is door de war nu..
Over naar een tropenrooster? Vanaf 5u ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wie met dit weer kan slapen, is meer een bikkel dan de mensen die wakker zijn.
Het hele concept is door de war nu..
Kut. Wilde ik net wat zeggen, moet ik nóg tweeënhalf uur wachten...quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:20 schreef sig000 het volgende:
Over naar een tropenrooster? Vanaf 5u ofzo.![]()
Het was maar een idee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Wilde ik net wat zeggen, moet ik nóg tweeënhalf uur wachten...
Nou, terwijl jij gaat zoeken naar bewijzen voor deze stelling, zodat dit een hilarisch topic kan worden, ga ik mijn bed zoeken. Deal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Die van mij staan zowiezo niet bekend als succesvol.
Te warm om mijn bed te zoeken en heb de mazzel om mijn eigen tijd te kunnen indelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, terwijl jij gaat zoeken naar bewijzen voor deze stelling, zodat dit een hilarisch topic kan worden, ga ik mijn bed zoeken. Deal?
En waarom helpt het tegen elkaar open zetten van ramen niet?quote:
Ja, klopt.quote:
Of naakt, zelfs zonder beddesloop, met de ventilator op de hoogste stand en het raam wijd open.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:15 schreef Appelsappucino het volgende:
Het is dan ook weer zo warm dat je zonder deken wilt slapen, of desnoods alleen met een beddesloop...
Ik denk te weten dat hitte-aanbidders graag jong en wild hopen te zijn over het algemeen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Je bent de eerste die ik de hitte hoor veroordelen omdat die saai en voorspelbaar is.
Briljante invalshoek!
Nee!! Je vond de hitte echt aangenaam?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Misschien is kou wel aangenaam...
Ik hoor net dat hij de groeten terug doet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kom hier even om de groeten te doen aan broer
Wat een heerlijk gevoel voor humor heb je weer vandaag... Zit ik hier met wallen onder mijn ogen, met pijn in mijn buik, met zweetdruppeltjes bijna in mijn bilnaad en jij bent gewoon nog heerlijk scherp.. Kost dat nou om zo'n airco in je kamer te hebben??quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij de groeten terug doet.
Nee, maar ik dacht dat dit het gesprek meer zou aanzwengelen dan: "Ja, inderdaad. Wat is het warm, hè?"quote:
Over de rest lijken we het dan ook aardig eens te zijn. Niet zo gek dat je daar niet teleurgesteld over raakt.quote:(Wat op zich grappig is, is het feit dat noch politiek, levensvisie, cultuur of emotie dit gat heeft geslagen, maar enkel het weer, juist datgene waar iedereen veilig over moet kunnen discussieren.)
Was het maar waar. Dat zou wel prettig zijn. Hoewel het in mijn tuin ook wel aangenaam was daarnet. Dus je hoort me niet echt klagen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kost dat nou om zo'n airco in je kamer te hebben??
Zou dan wat zijn om teleurgesteld te moeten zijn over je eigen mening.. Okey, dat sommige mensen geen mening hebben, kan ik nog wel accepteren...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Over de rest lijken we het dan ook aardig eens te zijn. Niet zo gek dat je daar niet teleurgesteld over raakt.
Je moet niet spelen met mijn gevoelens broer, ik neem hittegolven heel serieus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Nee, maar ik dacht dat dit het gesprek meer zou aanzwengelen dan: "Ja, inderdaad. Wat is het warm, hè?"
In mijn tuin is het nog knap broeierig. Zopas een paar druppels gevoeld, maar het wil niet doorzetten..En als ik op de radar kijk, gebeurt er verder niets vannacht. Dus dat wordt zo de douche zelf maar even aanzetten.. Moet wel aan het werk straks, kan niet weer spijbelen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dat zou wel prettig zijn. Hoewel het in mijn tuin ook wel aangenaam was daarnet. Dus je hoort me niet echt klagen.
O, en die wallen heb ik ook hoor. Wees niet bang.
Slaap fijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat ik ging slapen?
Ik ga slapen.
Droom zacht, allen.
Iets serieus nemen met deze warmte doet al snel de vlam in de pan slaan...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet niet spelen met mijn gevoelens broer, ik neem hittegolven heel serieus.
Dan is mijn wens gelukkig toch niets voor niets geweest... En zal ik em eventueel de volgende keer herhalen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
In retrospectief: dat is helemaal goed gekomen. Dank.
Dinsdag, half zeven. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Nog even afwachten of ik de gitarist ben die ze zoeken.
Sterker nog het is extreem deprimerend, ware het niet, dat ik het zo makkelijk van me af kan laten glijden.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Overigens mag hier wel wat meer gepost worden. Ik zit nu gewoon de nachtbagger door te lezen. Daar word je niet vrolijk van, hoor!
Eigen muziek. En het is wat ik in mijn eigen woorden 'alternatieve rock' zou noemen. Hoe je het in de hedendaagse hokjes moet plaatsen, weet ik eigenlijk niet. (Ben een beetje huiverig om een linkje te plaatsen. Weet niet precies waarom.)quote:Op zondag 9 juli 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
Wat voor stijl band is het? En met covers of eigen muziek of weet je dat nog niet?
Pearl Jam alternatief of Radiohead alternatief?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Eigen muziek. En het is wat ik in mijn eigen woorden 'alternatieve rock' zou noemen.
Ik moet bekennen dat ik gisternacht ook een baggertopic in de grote 'tegenwoordig'-zee heb geopend.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
Sterker nog het is extreem deprimerend, ware het niet, dat ik het zo makkelijk van me af kan laten glijden.
Vooral de woorden "pwnd" en "pauper" zijn ZO niet ok.
Ik mis bijna "All your base are belong to us", en als iemand die geen enkel idee heeft wat dat betekent, zegt dat heel veel.
Wat voor stijl band is het? En met covers of eigen muziek of weet je dat nog niet?
Nee, dat zal wel nietquote:Op zondag 9 juli 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Overigens mag hier wel wat meer gepost worden. Ik zit nu gewoon de nachtbagger door te lezen. Daar word je niet vrolijk van, hoor!
Uhm... Ja!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Maar vind je 't erg als ik af en toe ook nog een beetje slááp![]()
En hoe moet ik weten wanneer dat is? Zie ik eruit alsof ik helderziend benquote:Op maandag 10 juli 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Uhm... Ja!
Of, nou ja... Wél als ik wakker ben!
Op je avatar niet. Maar iets zegt me dat jij dat niet bent...quote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
En hoe moet ik weten wanneer dat is? Zie ik eruit alsof ik helderziend ben![]()
Ja! Heel hard!quote:Ben je al aan het oefenen voor je auditie?
Jij hebt bij mij al een plusje achter je naamquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef broer het volgende:
O, je kunt het trouwens zien aan het plusje bij mijn naam.
Het pluisje bij je naam? Ik ben er nog steeds niet achter hoe je kunt zien of iemand on/offline is, en dat na een maand of tienquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef broer het volgende:
O, je kunt het trouwens zien aan het plusje bij mijn naam.
Juist omdát ze geen moeilijke muziek maken. Ik hou van simpele, maar mooie muziek.quote:
Hé, Vikingsmeisje! Lang niet gezien, alles goed?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij al een plusje achter je naam
Als in: been there, done that?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij hebt bij mij al een plusje achter je naam
Je hoeft mij niet te vertellen dat ik een pluisje ben. Daar kan ik niks aan doen. Zo ben ik nu eenmaal geboren.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Het pluisje bij je naam? Ik ben er nog steeds niet achter hoe je kunt zien of iemand on/offline is, en dat na een maand of tien![]()
Daar valt wat voor te zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Juist omdát ze geen moeilijke muziek maken. Ik hou van simpele, maar mooie muziek.
Nou ja... Soms vind ik bijna wiskundige muziek ook wel leuk. Maar ik luister toch het liefst naar een mooie en simpele melodie.
Ja, die wijst naar je nick. Neem je me nou in de zeikquote:Op maandag 10 juli 2006 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen dat ik een pluisje ben. Daar kan ik niks aan doen. Zo ben ik nu eenmaal geboren.
O, en kijk eens waar mijn PI naartoe wijst. Dan zie je een... tadaaaa.
Ik ook. Heb er wel zin in.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ben benieuwd of het wat wordt.
Zie jij geenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die wijst naar je nick. Neem je me nou in de zeik![]()
Ik maak geen muziek, gebrek aan mijn opvoedingquote:Op maandag 10 juli 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er wel zin in.
En jij? Nog muziek gemaakt de laatste tijd?
Nee, zie ik echt nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Zie jij geen [afbeelding] ?
Of neem jij mij nu in de zeik?
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Luisteren doe ik wel graag, heb laatst wat muziekjes gedownload en toen kwam ik ook Wir Sind Helden met Wenn es passiert tegen. Na Arcade Fire had ik beter moeten weten, maar ik heb erop gekliktToen hoorde ik een soort Nena-achtig popliedje. Vanavond zag ik de band toevallig bij TOTP en mevrouw bleek gewoon vals te zingen. Minpuntje
![]()
Een beetje een kater van de WK-finale, maar voor de rest alles best!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey WA, met mij is alles zalig!! En hoe hangt de bui bij jou??
O, sorry.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Broer, dat plusje is niet omdat ik je gehad heb, maar omdat je altijd een glimlach op mijn gezicht tovert!
Misschien moet ik iets bepaalds instellenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ligt dat toch aan je beeldscherm.. Hier is het luid en duidelijk zichtbaar...
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ik durf nu al helemaal niet meer te vragen wat voor muziek je dan wél leuk vindt. Ik ben bang dat je iets gaat zeggen als Shakira, J.Lo en Celine Dion.
O ja, die was vanavond... Nou ja, gemist dus... Geen mooie wedstrijd? Of wel een mooie wedstrijd maar een teleurstellende winnaar??quote:Op maandag 10 juli 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een beetje een kater van de WK-finale, maar voor de rest alles best!
Echt geen idéé wat het probleem is. Laatst schoof ik per ongeluk over een username en toen kreeg ik zoiets als 'User is offline'. Maar dat is de enige keer dat ik zoiets heb gezien.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, bij jou staat er een [afbeelding]. Maar je maakt me niet wijs dat dát de verwarring veroorzaakt.
Die ken ik helemaal niet. Wacht, ik start een download.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Het allerlaatste dat ik heb gedownload is Mas que nada van Sergio Mendes
Nou, oké. Dat mag. Wel liever richting dance dan R&B. Maar goed, dat vind ik dan...quote:En voor de rest heb ik erg veel rock op mijn iPod staan, hoewel ik een beetje aan het verschuiven ben naar R&B en dance.
Is goed. Als je de quote kunt terugvinden waarin ik je dat beloof.quote:Ik krijg nog steeds een tientje van je voor Arcade Fire![]()
Wel heel spannend, maar het werd beslecht met penalty'squote:Op maandag 10 juli 2006 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O ja, die was vanavond... Nou ja, gemist dus... Geen mooie wedstrijd? Of wel een mooie wedstrijd maar een teleurstellende winnaar??
Ik ga zoekenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:52 schreef broer het volgende:
Is goed. Als je de quote kunt terugvinden waarin ik je dat beloof.
Dat heet een anti-climax!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel heel spannend, maar het werd beslecht met penalty's![]()
Ik ook niet, sinds de naamgever zich nooit meer laat zienquote:
En dit?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Echt geen idéé wat het probleem is. Laatst schoof ik per ongeluk over een username en toen kreeg ik zoiets als 'User is offline'. Maar dat is de enige keer dat ik zoiets heb gezien.
Postte ik hier al in april?!quote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik je geen geld hoef te geven moet je het inderdaad zéker nog een paar keer luisteren.
En voor verdere klachten over The Arcade Fire moet je bij Lamon zijn. Die is erover begonnen! [afbeelding]
Ah, nu zie ik wat je bedoelt, bedanktquote:Op maandag 10 juli 2006 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
En dit?
[afbeelding]
(Werkt dit plaatje?)
Volgens mij heb je verder gewoon niet meer geluisterd.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Deze vond ik... maar dat is verder geen belofte. Eerder een vrijbrief![]()
En je had mij nodig om dat aan te tonen.quote:
Dat kun je aan- en uitzetten bij je instellingen. Speciaal bedoeld voor paranoïdici.quote:Maar dat verklaart verder niet waarom ik zogenaamd niet aanwezig ben.
Ik heb genoeg geluisterd om te weten dat een van hun muziekjes voorbij kwam bij beelden tijdens een WK-uitzending van de BBC. Maar ik word al bij de eerste tonen knap nerveusquote:Op maandag 10 juli 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verder gewoon niet meer geluisterd.Dat moet dus eerst nog gebeuren.
Kijk nou toch! Een pluisje! Ik ben je echt eeuwig dankbaar. En dat duurt zeker toch wel een week of tweequote:Op maandag 10 juli 2006 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
En je had mij nodig om dat aan te tonen.
[..]
Dat kun je aan- en uitzetten bij je instellingen. Speciaal bedoeld voor paranoïdici.
Nee, dan slaap ik niet meer.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik koffie voor je halen?
Já, rommelig! Waarom hebben ze dan een studio afgehuurd, zich afgezonderd, hun moeder gedag gezegd, een producer in de arm genomenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Amateuristisch? Nee, dat hoor ik er niet in. Het klinkt misschien wat rommelig, maar dat is inderdaad charmant. Ik ga de cd zo nog maar eens aanzetten, geloof ik.
Maar goed, als je dan toch een tientje van me wilt, dan geef je rekeningnummer maar door.
Bierquote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dan slaap ik niet meer.
Maar als je even naar de koelkast wilt lopen voor bier ben ik ook jou eeuwig dankbaar. Of in ieder geval totdat-ie op is.
Die goeie tip komt zodra ik zelf in een bandje speel.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoef geen tientje van je, maar goeie tipsHeb je Sergio en de Peas al binnen?
Dat doet-ie omdat het hier veel te veel op een slowchat begint te lijken.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
sinds de naamgever zich nooit meer laat zien![]()
Wil je die kat dan ook even binnen halen? Want hij vertikt het op dit moment nog.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
BierNou vooruit, omdat je 't zo vriendelijk vraagt.
En dan geef ik je kat ook nog een beetje melk.
de OP lezen zou al een begin zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
Aan welke voorwaarden moet je voldoen om hier te mogen posten?
Als jullie eenmaal beroemd zijn, kan ik zeggen: broer, dat wás mijn verloofde. Want tegen die tijd barsten jullie natuurlijk van de groupiesquote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Die goeie tip komt zodra ik zelf in een bandje speel.
Dat is wel een beetje zo, maar My humps was ook leuk.quote:Sergio nog niet binnen, en de BEP komen nooit binnen, want dat vind ik geen leuke band. Veel te glad.
Uit je bek stinken.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dat gevoel al eens eerder gehad, maar jij kent mij écht, hè?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
Uit je bek stinken.
Ik begreep dat hij geen internet heeft bij oma. Maar dan nogquote:Op maandag 10 juli 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat doet-ie omdat het hier veel te veel op een slowchat begint te lijken.
Leer mij broer kennen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel al eens eerder gehad, maar jij kent mij écht, hè?
Ik volg de discussie elders, maar het blijft gissen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef sig000 het volgende:
Rare finale en om een rare reden blijf ik de kopstoot van Zidane als een soort van statement zien.![]()
Tsss... Nu al, Wickedangel. Nu al.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Als jullie eenmaal beroemd zijn, kan ik zeggen: broer, dat wás mijn verloofde. Want tegen die tijd barsten jullie natuurlijk van de groupies![]()
Mja... Punt is dat er zoveel leukere muziek is. Dan kunnen ze wel eens een keer iets grappigs doen, het blijft toch altijd in de weg staan van leukere bands...quote:Dat is wel een beetje zo, maar My humps was ook leuk.
Geen enkele, ik word hier ook gedoogdquote:Op maandag 10 juli 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
Lijkt me niet handig. Dan komt hij naar jou toe. En het was nu juist de bedoeling dat hij naar mij toe kwam.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe heet je kat? Kan ik 'm even heeeel hard roepen.
vijfquote:Op maandag 10 juli 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mis een paar xx-jes bij Alex, geloof ik![]()
"PUSSYCAT!!!!!!!!!! ALS DE SODEMIETERIJ NAAR BROERRRRRRRRRRR!!!!!!"quote:Op maandag 10 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. Dan komt hij naar jou toe. En het was nu juist de bedoeling dat hij naar mij toe kwam.
Leer mij broer z'n adem kennen.quote:
Is er nu wél wat degelijks op tv, Tong? Of verveel je je?quote:
Ik kijk naar het afscheid van B&vD ben helemaal gesentimentaliteerd.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nu wél wat degelijks op tv, Tong? Of verveel je je?![]()
Nou ja, is een stuk beter dan halfnaakte wijven, toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar het afscheid van B&vD ben helemaal gesentimentaliteerd.
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nu wél wat degelijks op tv, Tong? Of verveel je je?![]()
Dat slaat op een recent topique van Tong waar ik heb gepostquote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.Wel een geniale gedachtensprong.
![]()
ik heb ook een naam met nullen. nul nullenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.Wel een geniale gedachtensprong.
![]()
Gelukt. Dank je wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
"PUSSYCAT!!!!!!!!!! ALS DE SODEMIETERIJ NAAR BROERRRRRRRRRRR!!!!!!"![]()
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat slaat op een recent topique van Tong waar ik heb gepost![]()
Dat is voor mij al een dagtaakquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.![]()
Katten weten altijd waar hun etensbak staat, de meeste komen op den duur wel terug.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukt. Dank je wel.
Of anders kwam het omdat ik hem zelf heb geroepen. Dat kan natuurlijk ook.
Nu kan ik er met een gerust hart nog eentje roken en dan naar bed.
Nee joh, daar is geen beginnen aanquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.![]()
Hij komt ook heus wel terug. Maar sinds zijn broertje er ooit eens acht maanden over heeft gedaan om terug te komen, heb ik deze nu toch gewoon het liefste binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Katten weten altijd waar hun etensbak staat, de meeste komen op den duur wel terug.
Geen voetbal gekekenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Phoe, vanavond en de film Goal! gekeken, en de finale van Dr. Who gezien.
Ik ben helemaal doordrenkt van dramatiek waarvan ik weet dat het eigenlijk best wel melodramatisch is, maar waar ik toch hopeloos tranen bij heb moeten wegslikken...
Ik ben soms ineens gevoelig voor degelijk in elkaar gezette melodramatiek.
En soms ook helemaal niet trouwens..
Nu daal je toch een beetje in mijn achtingquote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
...en de finale van Dr. Who gezien.
Want wat moet je anders op de avond van de WK-finale, nietwaar?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
de film Goal! gekeken
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Want wat moet je anders op de avond van de WK-finale, nietwaar?
Lul niet uit je nek, jij hebt ook naar de WK-finale gekekenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lekker eten,film kijken, muziek luisteren, zuipen en neuken.![]()
Dat komt omdat je mensen teveel plaatst, zoals de meesten in de wereld.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Nu daal je toch een beetje in mijn achting![]()
In Turks Fruit wordt geneukt maar dat wil niet zeggen dat je zelf hebt geneukt.quote:
Ja tuurlijk die was op Nederland 2.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lul niet uit je nek, jij hebt ook naar de WK-finale gekeken![]()
Heb jij zelf gevoetbald vanavond, Tong?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:51 schreef tong80 het volgende:
In Turks Fruit wordt geneukt maar dat wil niet zeggen dat je zelf hebt geneukt.
Ik plaats mensen helemaal nergens, heb ik een hekel aanquote:Op maandag 10 juli 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mensen teveel plaatst, zoals de meesten in de wereld.
Ik hou trouwens ook van midgetgolf en bowlen.
En ik heb vroeger ook alle beschikbare delen van Claire gekocht.
En ik kijk ieder jaar met vrienden naar het songfestival.
Kortom, ik schaam me nergens voor.
Nee, hoezo ?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb jij zelf gevoetbald vanavond, Tong?
Had een metafoor gebruikt man, dan had ik het begrepen.quote:
Mensen moeten zich eens realiseren hoe bezopen ik ben als ik op dit forum post.quote:
Kun jij dat tientje missen dat ik nog aan Wickedangel moet betalen?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
We maken er maar 90.000 winst op
Ik dacht dat jij al een redelijke band had met dit topic, dan is het hoereren niet meer een optie.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Nee, posthoereren is dit.
quote:Op maandag 10 juli 2006 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Kun jij dat tientje missen dat ik nog aan Wickedangel moet betalen?
Was sarcastisch inderdaad. In 10 jaar tijd 90.000 pure winst maken op iets vind ik nogal veel geld. Bij de bank krijg je het niet op je spaarrekening. Wij hadden niet zo een heel duur huis gekocht destijds, en nu is dat huis dus drie keer zoveel waard blijkbaar als toen we het kochten. En ik vind dat veel geld ja. Er zijn mensen die maken tonnen winst op hun huis schijnt het, maar ja, die kopen dan ook voor ietsje.... (understatement) meer als wij hebben gedaan destijds. Wij hebben dat huis gekocht voor 100.000 gulden (45.000 euro) in 1995 en nu gaat het weg voor 135.000.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
Is 90000 winst eigenlijk echt weinig, of is dat sarcastisch bedoeld ofzo?
Ik heb nog nooit een koophuis gehad, ik heb geen idee...
Ik zou zeggen, best een lekker extraatje voor zover geld belangrijk kan zijn, maar misschien misschat ik de huizenmarkt dan helemaal.
Ik pakte ooit 140.000 op een huis maar dat was nog in guldens.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
Is 90000 winst eigenlijk echt weinig, of is dat sarcastisch bedoeld ofzo?
Ik heb nog nooit een koophuis gehad, ik heb geen idee...
Ik zou zeggen, best een lekker extraatje voor zover geld belangrijk kan zijn, maar misschien misschat ik de huizenmarkt dan helemaal.
Welnee, ze is niet zo fragiel hoor, kan best tegen een stootjequote:Op maandag 10 juli 2006 03:55 schreef tong80 het volgende:
Hoest met je dochter is ze al aan het doorbreken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |