Mensen moeten zich eens realiseren hoe bezopen ik ben als ik op dit forum post.quote:
Kun jij dat tientje missen dat ik nog aan Wickedangel moet betalen?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
We maken er maar 90.000 winst op
Ik dacht dat jij al een redelijke band had met dit topic, dan is het hoereren niet meer een optie.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Nee, posthoereren is dit.
quote:Op maandag 10 juli 2006 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Kun jij dat tientje missen dat ik nog aan Wickedangel moet betalen?
Was sarcastisch inderdaad. In 10 jaar tijd 90.000 pure winst maken op iets vind ik nogal veel geld. Bij de bank krijg je het niet op je spaarrekening. Wij hadden niet zo een heel duur huis gekocht destijds, en nu is dat huis dus drie keer zoveel waard blijkbaar als toen we het kochten. En ik vind dat veel geld ja. Er zijn mensen die maken tonnen winst op hun huis schijnt het, maar ja, die kopen dan ook voor ietsje.... (understatement) meer als wij hebben gedaan destijds. Wij hebben dat huis gekocht voor 100.000 gulden (45.000 euro) in 1995 en nu gaat het weg voor 135.000.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
Is 90000 winst eigenlijk echt weinig, of is dat sarcastisch bedoeld ofzo?
Ik heb nog nooit een koophuis gehad, ik heb geen idee...
Ik zou zeggen, best een lekker extraatje voor zover geld belangrijk kan zijn, maar misschien misschat ik de huizenmarkt dan helemaal.
Ik pakte ooit 140.000 op een huis maar dat was nog in guldens.quote:Op maandag 10 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
Is 90000 winst eigenlijk echt weinig, of is dat sarcastisch bedoeld ofzo?
Ik heb nog nooit een koophuis gehad, ik heb geen idee...
Ik zou zeggen, best een lekker extraatje voor zover geld belangrijk kan zijn, maar misschien misschat ik de huizenmarkt dan helemaal.
Welnee, ze is niet zo fragiel hoor, kan best tegen een stootjequote:Op maandag 10 juli 2006 03:55 schreef tong80 het volgende:
Hoest met je dochter is ze al aan het doorbreken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |