En dit?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Echt geen idéé wat het probleem is. Laatst schoof ik per ongeluk over een username en toen kreeg ik zoiets als 'User is offline'. Maar dat is de enige keer dat ik zoiets heb gezien.
Postte ik hier al in april?!quote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik je geen geld hoef te geven moet je het inderdaad zéker nog een paar keer luisteren.
En voor verdere klachten over The Arcade Fire moet je bij Lamon zijn. Die is erover begonnen! [afbeelding]
Ah, nu zie ik wat je bedoelt, bedanktquote:Op maandag 10 juli 2006 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
En dit?
[afbeelding]
(Werkt dit plaatje?)
Volgens mij heb je verder gewoon niet meer geluisterd.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Deze vond ik... maar dat is verder geen belofte. Eerder een vrijbrief![]()
En je had mij nodig om dat aan te tonen.quote:
Dat kun je aan- en uitzetten bij je instellingen. Speciaal bedoeld voor paranoïdici.quote:Maar dat verklaart verder niet waarom ik zogenaamd niet aanwezig ben.
Ik heb genoeg geluisterd om te weten dat een van hun muziekjes voorbij kwam bij beelden tijdens een WK-uitzending van de BBC. Maar ik word al bij de eerste tonen knap nerveusquote:Op maandag 10 juli 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verder gewoon niet meer geluisterd.Dat moet dus eerst nog gebeuren.
Kijk nou toch! Een pluisje! Ik ben je echt eeuwig dankbaar. En dat duurt zeker toch wel een week of tweequote:Op maandag 10 juli 2006 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
En je had mij nodig om dat aan te tonen.
[..]
Dat kun je aan- en uitzetten bij je instellingen. Speciaal bedoeld voor paranoïdici.
Nee, dan slaap ik niet meer.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik koffie voor je halen?
Já, rommelig! Waarom hebben ze dan een studio afgehuurd, zich afgezonderd, hun moeder gedag gezegd, een producer in de arm genomenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Amateuristisch? Nee, dat hoor ik er niet in. Het klinkt misschien wat rommelig, maar dat is inderdaad charmant. Ik ga de cd zo nog maar eens aanzetten, geloof ik.
Maar goed, als je dan toch een tientje van me wilt, dan geef je rekeningnummer maar door.
Bierquote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dan slaap ik niet meer.
Maar als je even naar de koelkast wilt lopen voor bier ben ik ook jou eeuwig dankbaar. Of in ieder geval totdat-ie op is.
Die goeie tip komt zodra ik zelf in een bandje speel.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoef geen tientje van je, maar goeie tipsHeb je Sergio en de Peas al binnen?
Dat doet-ie omdat het hier veel te veel op een slowchat begint te lijken.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
sinds de naamgever zich nooit meer laat zien![]()
Wil je die kat dan ook even binnen halen? Want hij vertikt het op dit moment nog.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
BierNou vooruit, omdat je 't zo vriendelijk vraagt.
En dan geef ik je kat ook nog een beetje melk.
de OP lezen zou al een begin zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
Aan welke voorwaarden moet je voldoen om hier te mogen posten?
Als jullie eenmaal beroemd zijn, kan ik zeggen: broer, dat wás mijn verloofde. Want tegen die tijd barsten jullie natuurlijk van de groupiesquote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Die goeie tip komt zodra ik zelf in een bandje speel.
Dat is wel een beetje zo, maar My humps was ook leuk.quote:Sergio nog niet binnen, en de BEP komen nooit binnen, want dat vind ik geen leuke band. Veel te glad.
Uit je bek stinken.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dat gevoel al eens eerder gehad, maar jij kent mij écht, hè?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
Uit je bek stinken.
Ik begreep dat hij geen internet heeft bij oma. Maar dan nogquote:Op maandag 10 juli 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat doet-ie omdat het hier veel te veel op een slowchat begint te lijken.
Leer mij broer kennen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel al eens eerder gehad, maar jij kent mij écht, hè?
Ik volg de discussie elders, maar het blijft gissen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef sig000 het volgende:
Rare finale en om een rare reden blijf ik de kopstoot van Zidane als een soort van statement zien.![]()
Tsss... Nu al, Wickedangel. Nu al.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Als jullie eenmaal beroemd zijn, kan ik zeggen: broer, dat wás mijn verloofde. Want tegen die tijd barsten jullie natuurlijk van de groupies![]()
Mja... Punt is dat er zoveel leukere muziek is. Dan kunnen ze wel eens een keer iets grappigs doen, het blijft toch altijd in de weg staan van leukere bands...quote:Dat is wel een beetje zo, maar My humps was ook leuk.
Geen enkele, ik word hier ook gedoogdquote:Op maandag 10 juli 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
Lijkt me niet handig. Dan komt hij naar jou toe. En het was nu juist de bedoeling dat hij naar mij toe kwam.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe heet je kat? Kan ik 'm even heeeel hard roepen.
vijfquote:Op maandag 10 juli 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mis een paar xx-jes bij Alex, geloof ik![]()
"PUSSYCAT!!!!!!!!!! ALS DE SODEMIETERIJ NAAR BROERRRRRRRRRRR!!!!!!"quote:Op maandag 10 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. Dan komt hij naar jou toe. En het was nu juist de bedoeling dat hij naar mij toe kwam.
Leer mij broer z'n adem kennen.quote:
Is er nu wél wat degelijks op tv, Tong? Of verveel je je?quote:
Ik kijk naar het afscheid van B&vD ben helemaal gesentimentaliteerd.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nu wél wat degelijks op tv, Tong? Of verveel je je?![]()
Nou ja, is een stuk beter dan halfnaakte wijven, toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk naar het afscheid van B&vD ben helemaal gesentimentaliteerd.
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nu wél wat degelijks op tv, Tong? Of verveel je je?![]()
Dat slaat op een recent topique van Tong waar ik heb gepostquote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.Wel een geniale gedachtensprong.
![]()
ik heb ook een naam met nullen. nul nullenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.Wel een geniale gedachtensprong.
![]()
Gelukt. Dank je wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
"PUSSYCAT!!!!!!!!!! ALS DE SODEMIETERIJ NAAR BROERRRRRRRRRRR!!!!!!"![]()
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat slaat op een recent topique van Tong waar ik heb gepost![]()
Dat is voor mij al een dagtaakquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.![]()
Katten weten altijd waar hun etensbak staat, de meeste komen op den duur wel terug.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukt. Dank je wel.
Of anders kwam het omdat ik hem zelf heb geroepen. Dat kan natuurlijk ook.
Nu kan ik er met een gerust hart nog eentje roken en dan naar bed.
Nee joh, daar is geen beginnen aanquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.![]()
Hij komt ook heus wel terug. Maar sinds zijn broertje er ooit eens acht maanden over heeft gedaan om terug te komen, heb ik deze nu toch gewoon het liefste binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Katten weten altijd waar hun etensbak staat, de meeste komen op den duur wel terug.
Geen voetbal gekekenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Phoe, vanavond en de film Goal! gekeken, en de finale van Dr. Who gezien.
Ik ben helemaal doordrenkt van dramatiek waarvan ik weet dat het eigenlijk best wel melodramatisch is, maar waar ik toch hopeloos tranen bij heb moeten wegslikken...
Ik ben soms ineens gevoelig voor degelijk in elkaar gezette melodramatiek.
En soms ook helemaal niet trouwens..
Nu daal je toch een beetje in mijn achtingquote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
...en de finale van Dr. Who gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |