ik heb ook een naam met nullen. nul nullenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n reden dat ik vrouwen nooit echt ga begrijpen.Wel een geniale gedachtensprong.
![]()
Gelukt. Dank je wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
"PUSSYCAT!!!!!!!!!! ALS DE SODEMIETERIJ NAAR BROERRRRRRRRRRR!!!!!!"![]()
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat slaat op een recent topique van Tong waar ik heb gepost![]()
Dat is voor mij al een dagtaakquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.![]()
Katten weten altijd waar hun etensbak staat, de meeste komen op den duur wel terug.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukt. Dank je wel.
Of anders kwam het omdat ik hem zelf heb geroepen. Dat kan natuurlijk ook.
Nu kan ik er met een gerust hart nog eentje roken en dan naar bed.
Nee joh, daar is geen beginnen aanquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet elk topic van Tong lezen.![]()
Hij komt ook heus wel terug. Maar sinds zijn broertje er ooit eens acht maanden over heeft gedaan om terug te komen, heb ik deze nu toch gewoon het liefste binnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Katten weten altijd waar hun etensbak staat, de meeste komen op den duur wel terug.
Geen voetbal gekekenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Phoe, vanavond en de film Goal! gekeken, en de finale van Dr. Who gezien.
Ik ben helemaal doordrenkt van dramatiek waarvan ik weet dat het eigenlijk best wel melodramatisch is, maar waar ik toch hopeloos tranen bij heb moeten wegslikken...
Ik ben soms ineens gevoelig voor degelijk in elkaar gezette melodramatiek.
En soms ook helemaal niet trouwens..
Nu daal je toch een beetje in mijn achtingquote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
...en de finale van Dr. Who gezien.
Want wat moet je anders op de avond van de WK-finale, nietwaar?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
de film Goal! gekeken
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Want wat moet je anders op de avond van de WK-finale, nietwaar?
Lul niet uit je nek, jij hebt ook naar de WK-finale gekekenquote:Op maandag 10 juli 2006 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lekker eten,film kijken, muziek luisteren, zuipen en neuken.![]()
Dat komt omdat je mensen teveel plaatst, zoals de meesten in de wereld.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Nu daal je toch een beetje in mijn achting![]()
In Turks Fruit wordt geneukt maar dat wil niet zeggen dat je zelf hebt geneukt.quote:
Ja tuurlijk die was op Nederland 2.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lul niet uit je nek, jij hebt ook naar de WK-finale gekeken![]()
Heb jij zelf gevoetbald vanavond, Tong?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:51 schreef tong80 het volgende:
In Turks Fruit wordt geneukt maar dat wil niet zeggen dat je zelf hebt geneukt.
Ik plaats mensen helemaal nergens, heb ik een hekel aanquote:Op maandag 10 juli 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mensen teveel plaatst, zoals de meesten in de wereld.
Ik hou trouwens ook van midgetgolf en bowlen.
En ik heb vroeger ook alle beschikbare delen van Claire gekocht.
En ik kijk ieder jaar met vrienden naar het songfestival.
Kortom, ik schaam me nergens voor.
Nee, hoezo ?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb jij zelf gevoetbald vanavond, Tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |