Die hebben we zelfs in de VS op de kabel, raar dat dat niet in Nederland wordt gedaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen herhalingen van Pipo de clown of Swiebertje ?
Omdat die geen geld opleveren. Wie wil er nu rukken op Joop Dodererquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:25 schreef tong80 het volgende:
je zal ze de kost moeten gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat die geen geld opleveren. Wie wil er nu rukken op Joop Doderer
Cartoon Network zend 24/7 uitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:25 schreef tong80 het volgende:
Je ziet alleen maar 06 nummers die wij, de mannen, moeten draaien om in gesprek te komen met vrouwen die met een T-Shirt onder de douche staan en daarbij een gezicht trekken alsof ze twee koppen met citroensap aan het leeg drinken zijn.
Boomerang ook yay.quote:
ik vind die meisjes vaak al te stoned en vooral trailerparkerig er uit zien dat de lust om te bellen tot een diepte punt gezakt is. als die er al ooit was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die gare belspelletjes daadwerkelijk geld opleveren, waarom zou je in godsnaam bellen met een labiele vrouw die waarschijnlijk crackrokend van de straat is afgeplukt bellen, met het idee dat het dat mooie grietje van tv is
Wytske!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Wietske is nog wel leuk om naar te kijken.
Trailerkerels willen ook graag rukkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind die meisjes vaak al te stoned en vooral trailerparkerig er uit zien dat de lust om te bellen tot een diepte punt gezakt is. als die er al ooit was.
Heb ik ooit gebruikt om mijn fantasie te prikkelen tijdens het rukken, na een tijdje kwam ik erachter dat die vlieger niet opgaat en ben maar gaan slapen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Wietske is nog wel leuk om naar te kijken.
idd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Als ze nou lekker waren, had je iig iets om naar te kijken. Maar het zijn allemaal van die verlopen crackhoeren waar ik m'n hond nog af zou schoppen..
En de herhalingen van netwerk, nova, en het nieuws.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Sowieso is nachttv bagger, enige wat stug door blijft gaan is Discovery, Animal Planet en National Geographic.
digitale televisiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Ze moeten verdomme eens gewoon films draaien in de nacht. Al draaien ze gewoon op 1 zender, de hele nacht door een aantal (oude) films, dan ben ik al blij genoeg.
Je wordt onderhand strontziek van die belspelletjes / erotische shit op tv![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |