Ik heb weer de neiging om 'm middenin de zomer te willen zien, of zoquote:Op maandag 17 april 2006 01:39 schreef broer het volgende:
Ik heb Jesus Christ Superstar maar weer eens gekeken. Fantastische film
En dat is dan ook meteen het enige wat ik heb met Pasen.
Is ook een goeie tijd. Elke tijd is goed voor JCS.quote:Op maandag 17 april 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb weer de neiging om 'm middenin de zomer te willen zien, of zo![]()
Ja. En dat doe ik dan ook.quote:Kun jij ook alles meezingen? Bij wijze van spreken![]()
Dat is dan toch een gebrek aan je opvoeding, dat je de film nooit hebt gezien .quote:Op maandag 17 april 2006 01:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de CD. De film nooit gezien. Maar bijna alle nummers zijn bekend en meezingbaar.
Lamon ik heb zo'n 400 casettebandjes en 300 LP's die ik nooit meer draaiquote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
Ik heb de elpee.
Ik heb alleen geen platenspeler.
Ik heb vrijwel alle klassiekers gezien en nog honderden andere films in mijn 43jarige leven. Maar sommige films zijn er door heen geglipt. Citizen Kane b.v. Iets wat je gezien MOET hebben heeft Tong nooit gezien. Komt ooit nog wel.quote:Op maandag 17 april 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een gebrek aan je opvoeding, dat je de film nooit hebt gezien .
Maar je hebt 't natuurlijk te druk met posten op Fok!![]()
En ik 't nog voorzichtig brengen, ik wilde niet suggereren dat je ook daadwerkelijk meezongquote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En dat doe ik dan ook.
De buren hebben niet eens aangebeld. Wonderlijk...
Die doe ik nooit weg. Heb wel 25-jaargangen muziekblad OOR te koop aangeboden op marktplaats.quote:Op maandag 17 april 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant. Wanneer post je een lijstje van de LP's die je wilt verkopen?
Tot voor kort had ik ook nog nooit One flew over the cuckoo's nest gezienquote:Op maandag 17 april 2006 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle klassiekers gezien en nog honderden andere films in mijn 43jarige leven. Maar sommige films zijn er door heen geglipt. Citizen Kane b.v. Iets wat je gezien MOET hebben heeft Tong nooit gezien. Komt ooit nog wel.
Ja ik dacht alleen in Haarlem. Maaar eigenlijk mogen ze dit hem niet aandoen Lamon. Hij kan geen tekst meer onthouden en slaakt alleen nog kreten uit.quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Even geheel terzijde.
Weet iedereen al dat Ramses Shaffy op bevrijdingspop komt?
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan ik.quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
En ik 't nog voorzichtig brengen, ik wilde niet suggereren dat je ook daadwerkelijk meezong![]()
Dat bedoel ik. Zo heeft iedereen wel z'n gemiste films.quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik ook nog nooit One flew over the cuckoo's nest gezien![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Even geheel terzijde.
Weet iedereen al dat Ramses Shaffy op bevrijdingspop komt?
Helaas.quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef tong80 het volgende:
Die doe ik nooit weg. Heb wel 25-jaargangen muziekblad OOR te koop aangeboden op marktplaats.
quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef Tijn het volgende:
Ha, Citizen Kane heb ik ook al gezien. Wat ben ik toch cultureel onderlegd
Ik heb het in juni gedaan. Werd te weinig geboden. Ik probeer het over een paar maanden weer.quote:Op maandag 17 april 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas.
En 25 jaar OOR is me net iets te veel van het goede. Was er iemand anders die ze wél wilde hebben?
Nee hoor, ik zing ook mee. Vooral de Judas-nummersquote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan ik.
Moet ik me ervoor schamen?
Die heb ik! Alleen hij zit nog in plastic. Net als een paar Hitchcocks, The Third Man, Dr. Strangelove en nog een paar anderen.quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef Tijn het volgende:
Ha, Citizen Kane heb ik ook al gezien. Wat ben ik toch cultureel onderlegd
Alsof ik in de spiegel kijk, maar dan 10 jaar in de toekomst.quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Ja ik dacht alleen in Haarlem. Maaar eigenlijk mogen ze dit hem niet aandoen Lamon. Hij kan geen tekst meer onthouden en slaakt alleen nog kreten uit.
Hmmm, als 't jou al niet lukt... Heb ook nog volledig verstofte jaargangen OOR op zolder liggen, van eind jaren zeventig tot voor een paar jaar geleden. Die ga ik nog eens lezen als ik volledig dementerend in het bejaardentehuis zitquote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die doe ik nooit weg. Heb wel 25-jaargangen muziekblad OOR te koop aangeboden op marktplaats.
Tien jaar maar? Jij bent nog optimistischquote:Op maandag 17 april 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alsof ik in de spiegel kijk, maar dan 10 jaar in de toekomst.
Ik ben erg benieuwd,
Ik heb ze jarenlang zelfs herlezen. Maar de laatste jaren las ik er even in en legde hem weg zonder er nog naar om te kijken.quote:Op maandag 17 april 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, als 't jou al niet lukt... Heb ook nog volledig verstofte jaargangen OOR op zolder liggen, van eind jaren zeventig tot voor een paar jaar geleden. Die ga ik nog eens lezen als ik volledig dementerend in het bejaardentehuis zit![]()
Ik dacht vroeger altijd dat ik Jezus het beste vond. Kwam waarschijnlijke enkel door Gethsemane. Nu had ik de film een jaar of twee niet gezien (alleen de cd af en toe gedraaid), en was helemaal onder de indruk van Judas.quote:Op maandag 17 april 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor, ik zing ook mee. Vooral de Judas-nummers![]()
Helemaal goed begrepen.quote:Op maandag 17 april 2006 02:00 schreef tong80 het volgende:
Begrijp ik je goed Lamon heb je Dr. Strangslove nog nooit gezien ?
Hij is een paar jaar geleden overledenquote:Op maandag 17 april 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat ik Jezus het beste vond. Kwam waarschijnlijke enkel door Gethsemane. Nu had ik de film een jaar of twee niet gezien (alleen de cd af en toe gedraaid), en was helemaal onder de indruk van Judas.
Is het ooit nog wat geworden met die man?
Videotheek gewerkt toch ?quote:Op maandag 17 april 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Helemaal goed begrepen.
Ik ben geen all-round filmkijker.
quote:Op maandag 17 april 2006 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is een paar jaar geleden overleden![]()
quote:De Jezus melkt nog steeds z'n succes van toen uit. Als Jezus, dus.
Ik weet 'tquote:Op maandag 17 april 2006 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
(Dat was géén optimistische post, Wickedangel!)
Ja, het gaat over ánderen, natuurlijk. Hij heeft trouwens ook erg bizarre opvattingen over homo's.quote:Op zondag 16 april 2006 04:27 schreef svann het volgende:
Exotische fantasieën heeft die libiër! Hij heeft het alleen maar over anderen, neem ik aan?
Bij dat tweede toneelstuk was je niet echt meer bij aanwezig, denk ik. Wat een zit!
Als dat betekent dat ik je geen geld hoef te geven moet je het inderdaad zéker nog een paar keer luisteren.quote:Op maandag 17 april 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Btw broer, ik krijg een tientje van je![]()
Ik heb Arcade Fire gedownload en vind 't knap hysterischMaar misschien moet ik nog eens een paar keer goed luisteren.
Vieren ze in Ierland ook 2e paasdag? Ja toch?quote:Op maandag 17 april 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Vandaag na de paasbrunch Team America gekeken en nu doe ik met m'n huisgenoten Gran Turismo, terwijl we naar de extreem toffe soundtrack van Scarface luisteren. En morgen géén college om 9 uur..
Hmmm... het is alTIJD Lamons schuld. Hij was er ook debet aan dat ik iets begon te zien in Nathalie van BB5quote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik je geen geld hoef te geven moet je het inderdaad zéker nog een paar keer luisteren.
En voor verdere klachten over The Arcade Fire moet je bij Lamon zijn. Die is erover begonnen! [afbeelding]
Of opgegeten?quote:Op maandag 17 april 2006 02:17 schreef svann het volgende:
De paaseitjes waren al voortijdig overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |