Jawel.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er een topic in MyAT komt bovendrijven dat je denkt: wat heb ik daar dan in GODSNAAM gepost?!![]()
En dat je dan met je stomme kop gaat nalezen wat je er destijds hebt gepost en denkt: OMFG?quote:
Neuh, dat zelden.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
En dat je dan met je stomme kop gaat nalezen wat je er destijds hebt gepost en denkt: OMFG?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, dat zelden.
Heb jij ook wel eens dat je iets een oud topic zit te lezen en dat je denkt: "Precies, inderdaad!" en dat je ineens ziet dat het een post van jezelf is?
Jij had toch een oude account?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:![]()
Nee, zo erg is het met mij (nog) niet gesteldWelke oude topics zou ik dan moeten nalezen
![]()
Nou, er is wel zo'n figuur die steeds andermans postings kopieert en ik zat hem laatst wel met een thumbs-up te quoten en schreef als commentaar: "goed verwoord! ik denk er precies zo over!".quote:Op maandag 3 juli 2006 01:26 schreef Arcee het volgende:
Heb jij ook wel eens dat je iets een oud topic zit te lezen en dat je denkt: "Precies, inderdaad!" en dat je ineens ziet dat het een post van jezelf is?
Dat account is zó oud dat mijn password van toen niet meer valt te achterhalenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij had toch een oude account?
Ik heb zát oude topics.
Wat een gek, wat is daar de lol vanquote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nou, er is wel zo'n figuur die steeds andermans postings kopieert en ik zat hem laatst wel met een thumbs-up te quoten en schreef als commentaar: "goed verwoord! ik denk er precies zo over!".
Realiseerde me pas vlak voordat ik op invoeren drukte hoe het zat.
Even mailen naar Lucille voor een password-reset.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dat account is zó oud dat mijn password van toen niet meer valt te achterhalenEn als ik erop klik in BB4, staat er niet eens een posttotaal. Is gezonken in de vergetelheid en dat is maar beter ook.
Elies.quote:
Hoe is het? Benauwderig enzo? Hier is het een aangename 17 graden nu en het is vandaag heerlijk weer geweest. 23 Graden en een klein zeebriesje. Ik heb heerlijk in de tuin liggen lezen en ik heb een partijtje badminton gespeeld. Lekkere zondag geweest!quote:
Ja, ik ga maar slapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe is het? Benauwderig enzo?
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Trusten RC!
Kouwe washand in je nek helpt.
Specialer dan de andere concerten in Nederland en Belgie.quote:
Wauw dat klinkt goed zeg. Hele aparte locatie ook. Bofkont.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Specialer dan de andere concerten in Nederland en Belgie.
Een qua stijl middeleeuws gebouwd dorp dat helemaal afgezet is omdat Depeche Mode komt. Een plein met 25000 mensen, zonder gedrang of aggressie, Fransen zijn zo gemoedelijk blijkt. Honderden mensen die uit het raam hangen en het concert vanaf hun huiskamer meekijken. Een lachende Martin Gore.
Beste concert wat ik ooit meegemaakt heb. Ik had al zo'n idee, toen ik ''marktplein in Arras'' las..
Nu ik het topic nog even doorlees...quote:
Was je dat van plan, dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie trouwens dat broer zichzelf nutteloos heeft verklaard. Dat is mooi, dan hoeven wij dat niet meer te doen
Dank je, broer. Kijk mij eens zeker zijn van mijn seksualiteit..quote:
Neuh, niet echt. Ik werd er laatst op gewezen dat zowel avatar als sig en ondertitel al jaren meegingen. Daar heb ik nog even tegen geprotesteerd, maar uiteindelijk dacht ik vandaag: het is tijd voor verandering. (Behalve de sig. Die is namelijk té waar om te veranderen.)quote:Op maandag 3 juli 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Zit er nog een verhaal aan die avatar verandering eigenlijk?
Dat vraag ik me ook af, en ik vraag me af waarom ik telkens weer het idee heb dat jij me negeert.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zit er nog een verhaal aan die avatar verandering eigenlijk?
Dat hebben mensen hier al eerder gezegd. Biene heeft me daar ook eens op afgerekend.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Dat vraag ik me ook af, en ik vraag me af waarom ik telkens weer het idee heb dat jij me negeert.
Oké, goed om te wetenquote:Op maandag 3 juli 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hebben mensen hier al eerder gezegd. Biene heeft me daar ook eens op afgerekend.
Het is niet bewust.
Blijkbaar kan ik alleen posten als ik wat wil zeggen, en heb ik wat moeite met altijd een reactie posten uit beleefdheid.
Ik wens ook zelden iemand welterusten, niet te veel op letten. Betekent niets..
Wereldacteur!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Alan Rickman
Inderdaadquote:
Niet pesten en stoken broer, neem maar liever je eigen avatar weer terug! Deze is drie keer helemaal níks!!! Dit ben jij niet. Gadver!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Wat een beleefd antwoord, Lamon.
Welnee, ik vind Alan Rickman echt geweldig, al sinds Robin Hood en Die Hard deel 1, wat meteen het slechte films (ok, matige films) gedeelte verklaart.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:50 schreef broer het volgende:
Wat een beleefd antwoord, Lamon.
Maar dat doe ik nu juist zo graag.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Niet pesten en stoken broer,
Binnenkort maak ik een poll. Dan mag jij ook meestemmen. Oké?quote:neem maar liever je eigen avatar weer terug! Deze is drie keer helemaal níks!!! Dit ben jij niet. Gadver!!!
Neuh, ik heb mijn mening nu al gegeven. 't Is niks!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
Binnenkort maak ik een poll. Dan mag jij ook meestemmen. Oké?
Je bent te vroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |