Dan is mijn wens gelukkig toch niets voor niets geweest... En zal ik em eventueel de volgende keer herhalen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
In retrospectief: dat is helemaal goed gekomen. Dank.
Dinsdag, half zeven. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Nog even afwachten of ik de gitarist ben die ze zoeken.
Sterker nog het is extreem deprimerend, ware het niet, dat ik het zo makkelijk van me af kan laten glijden.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Overigens mag hier wel wat meer gepost worden. Ik zit nu gewoon de nachtbagger door te lezen. Daar word je niet vrolijk van, hoor!
Eigen muziek. En het is wat ik in mijn eigen woorden 'alternatieve rock' zou noemen. Hoe je het in de hedendaagse hokjes moet plaatsen, weet ik eigenlijk niet. (Ben een beetje huiverig om een linkje te plaatsen. Weet niet precies waarom.)quote:Op zondag 9 juli 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
Wat voor stijl band is het? En met covers of eigen muziek of weet je dat nog niet?
Pearl Jam alternatief of Radiohead alternatief?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Eigen muziek. En het is wat ik in mijn eigen woorden 'alternatieve rock' zou noemen.
Ik moet bekennen dat ik gisternacht ook een baggertopic in de grote 'tegenwoordig'-zee heb geopend.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
Sterker nog het is extreem deprimerend, ware het niet, dat ik het zo makkelijk van me af kan laten glijden.
Vooral de woorden "pwnd" en "pauper" zijn ZO niet ok.
Ik mis bijna "All your base are belong to us", en als iemand die geen enkel idee heeft wat dat betekent, zegt dat heel veel.
Wat voor stijl band is het? En met covers of eigen muziek of weet je dat nog niet?
Nee, dat zal wel nietquote:Op zondag 9 juli 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Overigens mag hier wel wat meer gepost worden. Ik zit nu gewoon de nachtbagger door te lezen. Daar word je niet vrolijk van, hoor!
Uhm... Ja!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Maar vind je 't erg als ik af en toe ook nog een beetje slááp![]()
En hoe moet ik weten wanneer dat is? Zie ik eruit alsof ik helderziend benquote:Op maandag 10 juli 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Uhm... Ja!
Of, nou ja... Wél als ik wakker ben!
Op je avatar niet. Maar iets zegt me dat jij dat niet bent...quote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
En hoe moet ik weten wanneer dat is? Zie ik eruit alsof ik helderziend ben![]()
Ja! Heel hard!quote:Ben je al aan het oefenen voor je auditie?
Jij hebt bij mij al een plusje achter je naamquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef broer het volgende:
O, je kunt het trouwens zien aan het plusje bij mijn naam.
Het pluisje bij je naam? Ik ben er nog steeds niet achter hoe je kunt zien of iemand on/offline is, en dat na een maand of tienquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef broer het volgende:
O, je kunt het trouwens zien aan het plusje bij mijn naam.
Juist omdát ze geen moeilijke muziek maken. Ik hou van simpele, maar mooie muziek.quote:
Hé, Vikingsmeisje! Lang niet gezien, alles goed?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij al een plusje achter je naam
Als in: been there, done that?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij hebt bij mij al een plusje achter je naam
Je hoeft mij niet te vertellen dat ik een pluisje ben. Daar kan ik niks aan doen. Zo ben ik nu eenmaal geboren.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Het pluisje bij je naam? Ik ben er nog steeds niet achter hoe je kunt zien of iemand on/offline is, en dat na een maand of tien![]()
Daar valt wat voor te zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Juist omdát ze geen moeilijke muziek maken. Ik hou van simpele, maar mooie muziek.
Nou ja... Soms vind ik bijna wiskundige muziek ook wel leuk. Maar ik luister toch het liefst naar een mooie en simpele melodie.
Ja, die wijst naar je nick. Neem je me nou in de zeikquote:Op maandag 10 juli 2006 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen dat ik een pluisje ben. Daar kan ik niks aan doen. Zo ben ik nu eenmaal geboren.
O, en kijk eens waar mijn PI naartoe wijst. Dan zie je een... tadaaaa.
Ik ook. Heb er wel zin in.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ben benieuwd of het wat wordt.
Zie jij geenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die wijst naar je nick. Neem je me nou in de zeik![]()
Ik maak geen muziek, gebrek aan mijn opvoedingquote:Op maandag 10 juli 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er wel zin in.
En jij? Nog muziek gemaakt de laatste tijd?
Nee, zie ik echt nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Zie jij geen [afbeelding] ?
Of neem jij mij nu in de zeik?
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Luisteren doe ik wel graag, heb laatst wat muziekjes gedownload en toen kwam ik ook Wir Sind Helden met Wenn es passiert tegen. Na Arcade Fire had ik beter moeten weten, maar ik heb erop gekliktToen hoorde ik een soort Nena-achtig popliedje. Vanavond zag ik de band toevallig bij TOTP en mevrouw bleek gewoon vals te zingen. Minpuntje
![]()
Een beetje een kater van de WK-finale, maar voor de rest alles best!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey WA, met mij is alles zalig!! En hoe hangt de bui bij jou??
O, sorry.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Broer, dat plusje is niet omdat ik je gehad heb, maar omdat je altijd een glimlach op mijn gezicht tovert!
Misschien moet ik iets bepaalds instellenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ligt dat toch aan je beeldscherm.. Hier is het luid en duidelijk zichtbaar...
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ik durf nu al helemaal niet meer te vragen wat voor muziek je dan wél leuk vindt. Ik ben bang dat je iets gaat zeggen als Shakira, J.Lo en Celine Dion.
O ja, die was vanavond... Nou ja, gemist dus... Geen mooie wedstrijd? Of wel een mooie wedstrijd maar een teleurstellende winnaar??quote:Op maandag 10 juli 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een beetje een kater van de WK-finale, maar voor de rest alles best!
Echt geen idéé wat het probleem is. Laatst schoof ik per ongeluk over een username en toen kreeg ik zoiets als 'User is offline'. Maar dat is de enige keer dat ik zoiets heb gezien.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, bij jou staat er een [afbeelding]. Maar je maakt me niet wijs dat dát de verwarring veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |