pot, ketel, kniesoorquote:
neehoor.. best wel vreemd.. zeker rond dit tijdstip..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:40 schreef Jane het volgende:
Hallo semi-bikkels.
Ik liep net naar huis en toen werd ik ingehaald door een wildvreemde jongen die vroeg of ik seks wilde. Ben ik heel ouderwets als ik dat opmerkelijk vind?
Nou ja, de eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik het overdag net zo'n opmerkelijke vraag zou hebben gevonden, hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoor.. best wel vreemd.. zeker rond dit tijdstip..![]()
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:40 schreef Jane het volgende:
Ik liep net naar huis en toen werd ik ingehaald door een wildvreemde jongen die vroeg of ik seks wilde. Ben ik heel ouderwets als ik dat opmerkelijk vind?
Oh... nou ja... dan maar ouderwets...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.
Geen idee, maar ik heb de rest van de weg wel de hele tijd om lopen kijken, idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzo
Ik heb een kennis een tijdje terug eenzelfde soort verhaal horen vertellen. Maar toen ze zei dat haar vriendje het niet zo leuk zou vinden als ze iemand mee naar huis nam, zei hij: "Nou, jammer." En ging weg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzo
Je hebt gelijk. Kom ook in het knijnen topic namen verzinnen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wie met dit weer kan slapen, is meer een bikkel dan de mensen die wakker zijn.
Het hele concept is door de war nu..
Over naar een tropenrooster? Vanaf 5u ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wie met dit weer kan slapen, is meer een bikkel dan de mensen die wakker zijn.
Het hele concept is door de war nu..
Kut. Wilde ik net wat zeggen, moet ik nóg tweeënhalf uur wachten...quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:20 schreef sig000 het volgende:
Over naar een tropenrooster? Vanaf 5u ofzo.![]()
Het was maar een idee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Wilde ik net wat zeggen, moet ik nóg tweeënhalf uur wachten...
Nou, terwijl jij gaat zoeken naar bewijzen voor deze stelling, zodat dit een hilarisch topic kan worden, ga ik mijn bed zoeken. Deal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Die van mij staan zowiezo niet bekend als succesvol.
Te warm om mijn bed te zoeken en heb de mazzel om mijn eigen tijd te kunnen indelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, terwijl jij gaat zoeken naar bewijzen voor deze stelling, zodat dit een hilarisch topic kan worden, ga ik mijn bed zoeken. Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |