quote:
na meer dan 5 jaar ben ik nog steeds gek op haar... we maken ook gewoon ruzie enzo...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Echt verliefd (zoals vóór en in het begin van een relatie) of meer het 'houden van' (zoals in een gevorderde relatie)? Anders is 5 en een half jaar best lang![]()
Ik ga maar uit van het 'houden van', want als je zo lang verliefd zou zijn, zonder resultaten, zou de mens het geestelijk begeven, dunkt me.
Ik ken mn vriendje nu 3,5 jaar, was in t begin gelijk verliefd op t eerste gezicht en zo, hij ook op mij en na 3,5 jaar is t eigenlijk alleen maar erger geworden, tuurlijk is er inmiddels ook houden van bij gekomen, maar de verliefdheid is alleen maar erger gewordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Echt verliefd (zoals vóór en in het begin van een relatie) of meer het 'houden van' (zoals in een gevorderde relatie)? Anders is 5 3 en een half jaar best lang![]()
Ik ga maar uit van het 'houden van', want als je zo lang verliefd zou zijn, zonder met resultaten, zou de mens het geestelijk begeven, dunkt me.
Voor zover ik weet wel ja. Ik ken het gevoel ook. Aan de ene kant voel je je gelukkig als je aan haar denkt, maar tegelijkertijd wil je weten hoe ze over jou denkt en dat maakt je verward/depri. Waarschijnlijk zullen er ook veel momenten zijn waarop je denkt: was ze hier maar bij. Dingen, momenten, die je met haar zou willen delen, om er samen van te genieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef Jivis het volgende:
M'n buik kriebelt de hele tijd van binnen en ik loop de hele tijd met het beeld van het meisje in m'n kop rond. Ik voel me depri, maar ook blij.
Da's verliefdheid, right?
Ik denk niet dat je er klaar voor kunt zijn, want het gebeurt gewoon. Of je het wilt of niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:03 schreef poepeneesje het volgende:
Naja ik ben niet echt verliefd, maar heb de laatste periode drie ontzettend leuke meiden ontmoet, eentje daarvan springt er wel ontzettend van uit. Ik heb dikke pret met ze, maar ik weet niet of ik op dit moment er al weer klaar voor ben om op een van hen verliefd te worden. Ik wacht af en ik zie vanzelf wel
.
Snap ik, maar ik bedoelde of ik op het gevoel in ga of gewoon laat voor wat het isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:30 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er klaar voor kunt zijn, want het gebeurt gewoon. Of je het wilt of niet.![]()
haha herkenbaar.quote:Ik ben vanmiddag naar de stad geweest, en ben wel 16x verliefd geworden!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:44 schreef shutterspeed het volgende:
[..]
haha herkenbaar.
Ik heb een hele leuke meid gezien maar ik geniet dan zo van het flirten op dat moment dat ik er uiteindelijk niet op afstap domdomdom.. en ja ben idd ook misschien wel btje te verlegen dan opeens![]()
Ja, dan kan het natuurlijk, omdat je er elke keer weer naar uitziet, maar bij mij heeft verliefdheid altijd maximaal 3 maanden geduurd en dan gaat het naar houden van.....quote:Op zondag 2 juli 2006 10:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee
Moet ook even aantekenen dat door afstand en beide een druk leven wij elkaar alleen in het weekend zien.
Lekker scooter veuren, oh nich da?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik ben na anderhalf jaar (waarvan 1 jaar een echte relatie te hebben) nog steeds hoteldebotel verliefd op mijn JunkieSietze![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik ben na anderhalf jaar (waarvan 1 jaar een echte relatie te hebben) nog steeds hoteldebotel verliefd op mijn JunkieSietze![]()
Lekker hendig sjiek slippen samen met Maikuuuul ?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
er staat toch junkiesietze... wat heeft die mongool er nou weer mee te maken...quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Lekker hendig sjiek slippen samen met Maikuuuul ?
het gaat hier toch over verliefd zijn, niet over scootersquote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Lekker scooter veuren, oh nich da?
Junkiesietze is toch ook zo een scooterpuber ?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
er staat toch junkiesietze... wat heeft die mongool er nou weer mee te maken...
maar die junkiegast van je is verliefd op zijn neonscooterquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
het gaat hier toch over verliefd zijn, niet over scooters
nee hoor, op mijquote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar die junkiegast van je is verliefd op zijn neonscooter
Lucky youquote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef -chefke- het volgende:
ik ben sinds 3 weken helemaal verknochtaan een meid en zij god zij dank ook aan mij.
ik mag der dus mijn schatje noemen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:40 schreef purplerose het volgende:
Ach, ik ben al 13 jaar verliefd!!!
Op Eddie Vedder (van pearl jam)
Maarja, uiteraard wel teleurstellend dat ie onbereikbaar to the max is zeg maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]dat is zeg maar wel lullig voor je want hij is getrouwd enzo
Gelukkig kun je nog altijd luisteren naar die supermuziek he![]()
ohja btw, is er een liedje over jou ofzo?
Whehehehehe, zn vrouw heeft ie in 2000 al gedumpt en heeft nu al paar jaar een modelvriendinnetje plus een kindje genaamd olivia geboren in 2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja de supermuziek is het belangrijkste![]()
*ps...ik voel er nix van dat ie een vriendin heb hoor![]()
*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
wat lul je nouquote:Op maandag 3 juli 2006 18:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
TS goes uberemo stylewat een huilie ben je
Walgelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef KatirZan het volgende:
ik ben al jaren verliefd en ook al jaren samen met mijn geliefde, telt dat ook?
Had ik die ballen ook maarquote:Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef CasB het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar heb gister wel een heeeeeeeeeeel erg leuk meisje ontmoet![]()
En ik heb de ballen gehad om haar telefoonnummer te vragen
Haha herkenbaar, alleen kunnen wij (ik en híj) er eigenlijk wel iets aan doenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wel zo prettig want de eerste drama's beginnen zich al af te tekenen, zonder dat zij of ik er iets aan kunnen doen
Ik weet niet wat je bedoelt met 'serieus doen'? Je bent graag samen of niet, de rest is bijzaak tot er iets anders gaat spelen dat gevolgen kan hebben vóór.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, alleen kunnen wij (ik en híj) er eigenlijk wel iets aan doen![]()
Nah boeie, ik hoef voor mijn gevoel voorlopig niet serieus te doen en volgens mij vind hij dat ook wel prettig. De rest komt later wel hoor![]()
Waarom? Ik vind dat juist goedquote:
geweldig, dan maakt het op het laatst ook niet meer uit wat je zegt. De nieuwe trainer van Top Oss tot de koe van de buurman. Het maakt nix meer uitquote:Op maandag 10 juli 2006 10:01 schreef Ivo1986 het volgende:
de 30ste juni kreeg ik hints de donderdag erna gevraagd of het werkelijk hints waren
ja dus, nummers uitgewisseld
zaterdag naar de bios geweest en daarna bij haar in de tuin gezeten 2 uur gezoend aan 1 stuk
5 uur ging ik naar huis![]()
Ik ben verliefd
Zou niet meteen na het zoenen KOE buurman gaan roepenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
geweldig, dan maakt het op het laatst ook niet meer uit wat je zegt. De nieuwe trainer van Top Oss tot de koe van de buurman. Het maakt nix meer uit![]()
Wutquote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met 'serieus doen'? Je bent graag samen of niet, de rest is bijzaak tot er iets anders gaat spelen dat gevolgen kan hebben vóór.
Lijkt mij.
Yup, ik ook, de kogel is door de kerk, ik ben op weg naar verliefdheid!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef korenwolfje het volgende:Hier hoor ik ook bij
En hoe meer ik haar leer kennen, hoe heviger het wordt
Zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Boost het volgende:
Meldt zich!!
Megaverliefd op mijn schatje...al twee jaar![]()
En in tegenstelling van wat velen beweren...het neemt echt niet af dit gevoel...het wordt alleen maar sterker!!![]()
wel een nieuwe pedopas aanvragen he? viespeukquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt.
Sinds kort heb ik een meisje dat bij mij op school zit in m'n MSN-lijst. Leuke dame, kan er aardig mee praten en gaat dit jaar over naar VWO5. Het probleem is nu dat ze 15 jaar is terwijl ik inmiddels alweer 19 jaar oud ben.
Maar goed, ik zie wel wat ervan komt. Ga me er niet te druk om maken, eigenlijk.
Met je kledingadvies!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
wel een nieuwe pedopas aanvragen he? viespeuk![]()
met je hoofd! kale!quote:
Ach, ik heb nu ook (bijna) een vriendin van 16, en ik ben 22. Maar ik ken haar wel uit real life en niet via msn. Het gaat gewoon hartstikke goed en waarom zou ik (misschien wel de liefde van me leven, weetje veel) verknallen om een leeftijdsverschil ? Zolang je er allebei serieus onder bent, van elkaar houd en er geen problemen mee hebt, wat is het probleem dan? Reacties van anderen moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt.
Sinds kort heb ik een meisje dat bij mij op school zit in m'n MSN-lijst. Leuke dame, kan er aardig mee praten en gaat dit jaar over naar VWO5. Het probleem is nu dat ze 15 jaar is terwijl ik inmiddels alweer 19 jaar oud ben.
Maar goed, ik zie wel wat ervan komt. Ga me er niet te druk om maken, eigenlijk.
Hoe hebben jullie dat nu dan opgelost met de afstand?quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben smoor verliefd op mijn meisje![]()
Het begon allemaal 3 jaar geleden, ik zat gewoon voor de lol 1X te chatten, en ik kreeg me toch een leuk gezellig gesprek met haarwe wisselde elkaar ons msn uit en zo zijn we verder gaan chatten, later werdt het toch serieuzer en uiteindelijk gaven we elkaar toe dat we elkaar wel zagen zitten, we camde toen ook best wel veel. De ontmoeting viel uiteindelijk in de zomervakantie van 2003, en dat liep echt mega goed, kleine maand later begon ze het toch steeds moeilijker te krijgen met de afstand, (ik woon in Dokkum en zij enkhuizen = kleine 139km) en ik begreep dat wel, later hebben we toch maar een . achter gezet, ik wou haar ook niet dwingen en, nu dik 5 maanden terug hebben we elkaar weer gevonden nadat plotseling de contact was verbroken. zo'n kleine 3 jaar lang geen contact met elkaar gehad tot 5 maanden terug dus, we kwamen elkaar tegen en kwam gelijk die hele blik weer terug, de blik die ik ook zag toen ik haar voor het eerste ontmoete, en het eerste wat we deden was, elkaar aankijken, naar elkaar toe rennen en gelijk elkaar in de armen nemen, en toen kon een kus niks meer tegenhouden...klinkt vreemd maar toch
toen ik thuis kwam werdt ik door iemand toegevoegt op msn, jawel mijn vriendin. En gelijk wou ze afspreken met mij, dag later wou ze me weer terug
en tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gekregen.
En nu zijn we super gelukkig met elkaar, we hebben heel wat plannen dus dat zit allemaal goed.zij is ook de eerste meisje die echt om me geeft
![]()
Nou ja, dit was zo'n beetje mijn verhaal![]()
Same here...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef richsli het volgende:
Ook ik ben verliefd maar om nou te zeggen dat het fijn is......![]()
Damn ben meteen weer afgekoelt, bedanktquote:Op maandag 24 juli 2006 12:11 schreef Doagere het volgende:
Uh uh![]()
[[url=http://img149.imagevenue.com/loc448/th_21914_001_448lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc548/th_22046_Dsc00457_548lo.jpg]afbeelding][/URL]
Vuile slet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
[...] Ik zeg maar zo... alles kan kapot!![]()
Lange afstandsrelatiesquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Normaal ga ik over mijn nek van dit soort topics, maarreh Ik benverliefd!!
Morgen pak ik weer het vliegtuig om naar haar terug te gaan.
![]()
Ze is bezet sinds een paar dagen (enkele wekenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:31 schreef DaMook het volgende:
Nog steedshelaas zou ik af en toe haast zeggen
Naar de film gaan vind ik voor een eerste date echt niet ok, hoor. Wordt een groot deel van je tijd verneukt doordat je naar een groot scherm zit te kijken. Je gaat toch voor en met elkaar uit? Ga lekker wat met haar drinken oid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken of mijn verliefdheid wederzijds is. Is iemand meenemen naar de film nog steeds romantsich of is dat uit de mode?
Ik heb haar leren kennen in een cafe, dus vragen of ze wat mee wil gaan drinken kan wat raar overkomenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
Naar de film gaan vind ik voor een eerste date echt niet ok, hoor. Wordt een groot deel van je tijd verneukt doordat je naar een groot scherm zit te kijken. Je gaat toch voor en met elkaar uit? Ga lekker wat met haar drinken oid.
Heb je haar trouwens al wel mee uit gevraagd, of moet je dat nog doen?
Wake-up call: als iemand met je mee uit gaat wil dat nog niet meteen zeggen dat diegene ook daadwerkelijk verliefd op je is. Misschien vindt ze je wel interessant en leuk, en gaat met je uit om te kijken of ze misschien verliefd op je wordt. Maar of zij ook verliefd op jou is, kan je echt niet opmaken uit het feit dat ze met je mee uit gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik heb haar leren kennen in een cafe, dus vragen of ze wat mee wil gaan drinken kan wat raar overkomen. Nee, ik heb haar nog niet mee uitgevraagd, anders zou ik waarschijnlijk al weten of mijn verliefdheid wederzijds is he?
Ik heb haar pas 2x ontmoet, maar is gewoon een erg leuke meid om te zien en mee te praten. Ik wil het echter voorzichtig aanpakken, want iemand die je net kent meteen eeuwige liefde verklaren werkt ook niet. Wat betreft je commentaar op een bios: een bios kan ook heel romantisch zijn hoor. Je kan lekker tegen elkaar aanhangen, en afhankelijk van de kwaliteit van de film kan je er zelf voor kiezen of je je aandacht wel bij de film houdt...
Ik herken dat ook heel erg.. mischien toch een beetje macht wat je wil hebben over haar.. ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Marczilla het volgende:
Heel apart geval dit:
Als ik haar zie (op werk) dan lijkt het wel alsof mijn hart ontploft, en wil ik alleen maar bij haar zijn. Met name wanneer ze een praatje komt maken, enz, enz.... Maar als ik haar een tijdje niet gezien heb dan denk ik ook niet zo vaak aan haar, zeg maar gerust niet. Tot dat ik haar weer spreek of tegenkom.
Ik ben misschien een te grote control freak om mijn gevoelens mijn leven te laten bepalen.......ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
Ik denk dat er in mijn geval ook niet echt kan worden gesproken van verliefdheid. Maar meer dat ik me enorm tot iemand voel aangetrokken. Ik kan dus meerdere meiden leuk vinden op het zelfde moment. Werk, Stage, School, Kroeg......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik herken dat ook heel erg.. mischien toch een beetje macht wat je wil hebben over haar.. ik weet het niet
en ikke maar denke dat de afstand tusse helmond en geldrop groot was (zon kleine 20 km) mja ben al ruim 2 jaar smoorverliefd op der en het is de afstand echt wel waard!quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben smoor verliefd op mijn meisje![]()
Het begon allemaal 3 jaar geleden, ik zat gewoon voor de lol 1X te chatten, en ik kreeg me toch een leuk gezellig gesprek met haarwe wisselde elkaar ons msn uit en zo zijn we verder gaan chatten, later werdt het toch serieuzer en uiteindelijk gaven we elkaar toe dat we elkaar wel zagen zitten, we camde toen ook best wel veel. De ontmoeting viel uiteindelijk in de zomervakantie van 2003, en dat liep echt mega goed, kleine maand later begon ze het toch steeds moeilijker te krijgen met de afstand, (ik woon in Dokkum en zij enkhuizen = kleine 139km) en ik begreep dat wel, later hebben we toch maar een . achter gezet, ik wou haar ook niet dwingen en, nu dik 5 maanden terug hebben we elkaar weer gevonden nadat plotseling de contact was verbroken. zo'n kleine 3 jaar lang geen contact met elkaar gehad tot 5 maanden terug dus, we kwamen elkaar tegen en kwam gelijk die hele blik weer terug, de blik die ik ook zag toen ik haar voor het eerste ontmoete, en het eerste wat we deden was, elkaar aankijken, naar elkaar toe rennen en gelijk elkaar in de armen nemen, en toen kon een kus niks meer tegenhouden...klinkt vreemd maar toch
toen ik thuis kwam werdt ik door iemand toegevoegt op msn, jawel mijn vriendin. En gelijk wou ze afspreken met mij, dag later wou ze me weer terug
en tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van gekregen.
En nu zijn we super gelukkig met elkaar, we hebben heel wat plannen dus dat zit allemaal goed.zij is ook de eerste meisje die echt om me geeft
![]()
Nou ja, dit was zo'n beetje mijn verhaal![]()
en verkering nuquote:Op zondag 23 juli 2006 15:40 schreef LeoVulpes het volgende:
Meldt! Nu 17 dagen.
En ik maar denken dat de afstand tussen Aruba en Palmira/Colombia groot was (zon 2 uurtjes vliegen)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Hellmond4Ever het volgende:
[..]
en ikke maar denke dat de afstand tusse helmond en geldrop groot was (zon kleine 20 km) mja ben al ruim 2 jaar smoorverliefd op der en het is de afstand echt wel waard!
* Blind_Guardian allang wakker is, heb wel vaker met meiden opgetrokken zonder er verliefd op te zijn hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
Wake-up call: als iemand met je mee uit gaat wil dat nog niet meteen zeggen dat diegene ook daadwerkelijk verliefd op je is. Misschien vindt ze je wel interessant en leuk, en gaat met je uit om te kijken of ze misschien verliefd op je wordt. Maar of zij ook verliefd op jou is, kan je echt niet opmaken uit het feit dat ze met je mee uit gaat.
quote:
Ik ken hetquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken hetmijn liefde schijnt ook bezet te zijn
. Ben nu maar opzoek naar andere leuke meiden, maar als deze weer vrijgezel is en wil dan dump ik alle andere ervoor
.
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Nyx96 het volgende:
Na zes jaar begint het weer te borrelen.
Meisje uit de kroeg. Zij en ik komen er vaker, maar vrijdag het eerste contact gelegd. Lekker stuntelig. Beginnende verliefdheid dus. Ze is niet bezet of zo, dus dat is alvast mooi meegenomen. Probleem is alleen dat ze 9 jaar jonger is
.
Love is a bitch.
Ik voel een nieuw topic aankomenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Iemand van 24 mag je volwassen noemen. Iemand van 17 is nog een puber.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Sunshine2006 het volgende:
Kan toch, 2 vriendinnen van mij zijn 24 en hebben een gozer van 38.
Niets raars aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat raar was
om op een bezet iemand te vallen!
![]()
Go for itquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:35 schreef Volvoman het volgende:
Ik vind een meisje wel heel leuk, ik ben bijna 16, zij is nu 18. Ik heb haar in de vakantie ontmoet.
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef korenwolfje het volgende:
Vervelend.. verliefdheid. Waarom kan ik niet wachten op antwoord op een SMS-je en hou ik constant m'n telefoon in de gaten? Wacht al een uur, haha, normaal niet zo ergmaar weet niet wat ik heb
(Het is wel wederzijds hoor)
huil niet. wij hadden pas 6 DAGEN "iets" voordat ze 4 WEKEN weg ging op vakantie. En ik maak me nergens druk om.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Rojo_Negro het volgende:
[..]
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.![]()
6 weken is wel iets anders dan 6 dagen. Als het 6 dagen waren geweest had het me geen hol geboeid. Ik zit nu net in die periode van verliefd worden/relatie ja of nee. Da's echt kut, juist in die onzekere periode zitten terwijl zij dan op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:04 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
huil niet. wij hadden pas 6 DAGEN "iets" voordat ze 4 WEKEN weg ging op vakantie. En ik maak me nergens druk om.
oh ja, bijna vergeten:
![]()
omdat dat in dit topic hoort
Hij zei ook niet 6 dagen, hij zei 4 weken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Rojo_Negro het volgende:
[..]
6 weken is wel iets anders dan 6 dagen. Als het 6 dagen waren geweest had het me geen hol geboeid. Ik zit nu net in die periode van verliefd worden/relatie ja of nee. Da's echt kut, juist in die onzekere periode zitten terwijl zij dan op vakantie gaat.
Dus? Grote leeftijdsverschillen komen in mijn vriendenkring vaker voor:quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Ik dacht ook voor hetero's?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn is voor homo's.
Like I said, iemand van 20+, hell, zelfs 18+ is volwassen. Iemand van 17 is een puber. Het verschil zie je toch wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dus? Grote leeftijdsverschillen komen in mijn vriendenkring vaker voor:
V - M
16 - 23
33 - 24
16 - 24
20 - 26
32 - 21
Gaat allemaal prima.
Als het het meisie is die 17 is dan zie ik het probleem niet... Ik was niet meer zo'n puberende afzettende koter op die leeftijd hoor... Kan best... Who cares...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Like I said, iemand van 20+, hell, zelfs 18+ is volwassen. Iemand van 17 is een puber. Het verschil zie je toch wel?
nee, dan ben je gewoon zeer wanhopigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:00 schreef MeneerTim het volgende:
Als je op vier mensen tegelijk verliefd bent, is het stofje dan ook sneller op?
Jij komt de verkeerde 'meiden' tegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben *tromgeroffel* niet verliefd
En wat mij betreft wordt ik het voorlopig ook niet. Veels te gecompliceerd allemaal. Meiden willen je leven, je kledingstijl, je meubels aanpassen aan hun eigen smaak, om nog maar te zwijgen van de nukkige buien die ze soms hebben.
Nee, ik ben vrijgezel en er voorlopig best blij mee
Daarom ben je ook Queen-fan he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:57 schreef Innuendo het volgende:
Ik ben een mietje.
Gelukkig maarquote:
Ja leuk he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja, kut, en wederzijds. En dat was niet de bedoeling dus ik ga er niks mee doen. Wehehe. Leuk hoor, totaal niet bij elkaar passen.![]()
Valt wel mee. Mijn ex is/was een schat, maar je probeert toch tot op zekere hoogte aan de ander z'n wensen tegemoet te komen. Waarom ik zo negatief doe is omdat ik nog steeds last heb van ldvd en mijn ex ook wel een paar vreemde buien had soms (maar dat heeft iedereenquote:
Serieus, gast, ga je humor zoeken! Snel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Voelen homo's wanneer ze verliefd zijn ook vlinders in hun buik,
of alleen maar een lul in hun darmen?![]()
Het was maar een grapje hoor meisje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Serieus, gast, ga je humor zoeken! Snel!![]()
Hahaha. Ha. Maar serieus, wel eens gehoord van iemand dat je wat wereldvreemd bent?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor meisje!![]()
Ik vroeg me alleen maar af hoe dat nou bij homo's gaat, dat ze verliefd
worden op een man.
Dat vind ik maar vreemd, ik zou het voor mezelf niet kunnen voorstellen!![]()
Nee, ik hoor juist altijd van mensen dat ik een wereldWIJS en spiritueel joch ben!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hahaha. Ha. Maar serieus, wel eens gehoord van iemand dat je wat wereldvreemd bent?
Hint, hint, hint.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ben sinds lange tijd ook eindelijk weer eens verliefdAlleen is er de onzekerheid of het wel wederzijds is.. Donderdag met haar wat wezen drinken en toen wist ze uit het niets te vertellen dat ze geen vriendje heeft.. Verder kan ik er maar moeilijk hoogte van krijgen
Verliefd zijn is leuk, maar dan moet het wel wederzijds zijn.
Ja, ik weet 't.. De vraag is alleen hoe serieus ik dat nou moet opvatten...quote:
Als je haar verder niet kent (geen directe vriendin, collega oid), gewoon proberen, man. Who cares. De hint is duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't.. De vraag is alleen hoe serieus ik dat nou moet opvatten...
Yep, je hebt ook wel gelijk... Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je haar verder niet kent (geen directe vriendin, collega oid), gewoon proberen, man. Who cares. De hint is duidelijk.
Houdt ons op de hoogte.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep, je hebt ook wel gelijk... Nee heb je, ja kun je krijgen
Msn is sowieso funest voor je relatie. Vind het vaak maar een vertekend beeld van gevoelens etc geven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:00 schreef Freshthinking het volgende:
Het vreemde is dat ze op msn redelijk afstandelijk overkomt..Terwijl ze dat 'in het echt' dus helemaal niet is.
Klopt, dat ben ik ook met je eens. Maar je weet hoe het gaat als je verliefd bent he.. Dan wil je haar het liefst zo vaak mogelijk spreken, dus ook op msn..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Msn is sowieso funest voor je relatie. Vind het vaak maar een vertekend beeld van gevoelens etc geven.
Ik geloof dat ik dat juist niet heb, puur omdat ik rationeel genoeg ben om te weten dat (wat mij betreft in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik ook met je eens. Maar je weet hoe het gaat als je verliefd bent he.. Dan wil je haar het liefst zo vaak mogelijk spreken, dus ook op msn..
Msn schiet gewoon niet op. Het is leuk om contacten met vrienden en bekenden te onderhouden, maar voor relaties of potentiële relaties is het gewoon geen goed communicatiemiddel. Exact om de voorbeelden die jij daar geeft... Als er stiltes vallen dan word je al snel onzeker waarom ze nou niet antwoordt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat juist niet heb, puur omdat ik rationeel genoeg ben om te weten dat (wat mij betreft in ieder geval) MSN niet bevorderlijk is voor de relatie. De 'stiltes' die tijdens MSN gesprekken kunnen vallen bijvoorbeeld (alleen al als de ander bijvoorbeeld wat te drinken pakt, zonder dat jij het weet), kunnen snel negatief worden uitgelegd. Of een zinnetje kan anders worden geinterpreteerd dan hoe het eigenlijk is bedoeld.
Nee, het liefst weet ik het MSN adres van mijn relatie niet, geloof ik. Lekker alleen irl spreken.
Ik ken het ja.. Je hebt je telefoon de hele dag in de handen en kan je ogen niet van dat ding afhoudenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef Roeni3 het volgende:
Oh, en ik ben (nog) niet verliefd, maar er zit wel een date aan te komen met een meisje dat ik zaterdag tijdens het uitgaan heb ontmoet.
Ze belt me vandaag op om een afspraak te maken. Waarom ben ik nou zo zenuwachtig?
M'n maag trekt zich samen. Dit is echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:56 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ken het ja.. Je hebt je telefoon de hele dag in de handen en kan je ogen niet van dat ding afhouden![]()
Misschien toch wat onbewuste gevoelens voor haar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
M'n maag trekt zich samen. Dit is echt niet leuk meer. Ik weet niet eens of ik haar tijdens of na de date wel echt leuk vind. Waarom dan nu al de zenuwen
? Heb het gevoel alsof ik mezelf vreselijk aan het opfokken ben.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Misschien toch wat onbewuste gevoelens voor haar?Gewoon relaxed blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |