quote:
na meer dan 5 jaar ben ik nog steeds gek op haar... we maken ook gewoon ruzie enzo...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Echt verliefd (zoals vóór en in het begin van een relatie) of meer het 'houden van' (zoals in een gevorderde relatie)? Anders is 5 en een half jaar best lang![]()
Ik ga maar uit van het 'houden van', want als je zo lang verliefd zou zijn, zonder resultaten, zou de mens het geestelijk begeven, dunkt me.
Ik ken mn vriendje nu 3,5 jaar, was in t begin gelijk verliefd op t eerste gezicht en zo, hij ook op mij en na 3,5 jaar is t eigenlijk alleen maar erger geworden, tuurlijk is er inmiddels ook houden van bij gekomen, maar de verliefdheid is alleen maar erger gewordenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Echt verliefd (zoals vóór en in het begin van een relatie) of meer het 'houden van' (zoals in een gevorderde relatie)? Anders is 5 3 en een half jaar best lang![]()
Ik ga maar uit van het 'houden van', want als je zo lang verliefd zou zijn, zonder met resultaten, zou de mens het geestelijk begeven, dunkt me.
Voor zover ik weet wel ja. Ik ken het gevoel ook. Aan de ene kant voel je je gelukkig als je aan haar denkt, maar tegelijkertijd wil je weten hoe ze over jou denkt en dat maakt je verward/depri. Waarschijnlijk zullen er ook veel momenten zijn waarop je denkt: was ze hier maar bij. Dingen, momenten, die je met haar zou willen delen, om er samen van te genieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef Jivis het volgende:
M'n buik kriebelt de hele tijd van binnen en ik loop de hele tijd met het beeld van het meisje in m'n kop rond. Ik voel me depri, maar ook blij.
Da's verliefdheid, right?
Ik denk niet dat je er klaar voor kunt zijn, want het gebeurt gewoon. Of je het wilt of niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:03 schreef poepeneesje het volgende:
Naja ik ben niet echt verliefd, maar heb de laatste periode drie ontzettend leuke meiden ontmoet, eentje daarvan springt er wel ontzettend van uit. Ik heb dikke pret met ze, maar ik weet niet of ik op dit moment er al weer klaar voor ben om op een van hen verliefd te worden. Ik wacht af en ik zie vanzelf wel
.
Snap ik, maar ik bedoelde of ik op het gevoel in ga of gewoon laat voor wat het isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:30 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er klaar voor kunt zijn, want het gebeurt gewoon. Of je het wilt of niet.![]()
haha herkenbaar.quote:Ik ben vanmiddag naar de stad geweest, en ben wel 16x verliefd geworden!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:44 schreef shutterspeed het volgende:
[..]
haha herkenbaar.
Ik heb een hele leuke meid gezien maar ik geniet dan zo van het flirten op dat moment dat ik er uiteindelijk niet op afstap domdomdom.. en ja ben idd ook misschien wel btje te verlegen dan opeens![]()
Ja, dan kan het natuurlijk, omdat je er elke keer weer naar uitziet, maar bij mij heeft verliefdheid altijd maximaal 3 maanden geduurd en dan gaat het naar houden van.....quote:Op zondag 2 juli 2006 10:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee
Moet ook even aantekenen dat door afstand en beide een druk leven wij elkaar alleen in het weekend zien.
Lekker scooter veuren, oh nich da?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik ben na anderhalf jaar (waarvan 1 jaar een echte relatie te hebben) nog steeds hoteldebotel verliefd op mijn JunkieSietze![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik ben na anderhalf jaar (waarvan 1 jaar een echte relatie te hebben) nog steeds hoteldebotel verliefd op mijn JunkieSietze![]()
Lekker hendig sjiek slippen samen met Maikuuuul ?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
er staat toch junkiesietze... wat heeft die mongool er nou weer mee te maken...quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Lekker hendig sjiek slippen samen met Maikuuuul ?
het gaat hier toch over verliefd zijn, niet over scootersquote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Lekker scooter veuren, oh nich da?
Junkiesietze is toch ook zo een scooterpuber ?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
er staat toch junkiesietze... wat heeft die mongool er nou weer mee te maken...
maar die junkiegast van je is verliefd op zijn neonscooterquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
het gaat hier toch over verliefd zijn, niet over scooters
nee hoor, op mijquote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar die junkiegast van je is verliefd op zijn neonscooter
Lucky youquote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef -chefke- het volgende:
ik ben sinds 3 weken helemaal verknochtaan een meid en zij god zij dank ook aan mij.
ik mag der dus mijn schatje noemen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:40 schreef purplerose het volgende:
Ach, ik ben al 13 jaar verliefd!!!
Op Eddie Vedder (van pearl jam)
Maarja, uiteraard wel teleurstellend dat ie onbereikbaar to the max is zeg maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]dat is zeg maar wel lullig voor je want hij is getrouwd enzo
Gelukkig kun je nog altijd luisteren naar die supermuziek he![]()
ohja btw, is er een liedje over jou ofzo?
Whehehehehe, zn vrouw heeft ie in 2000 al gedumpt en heeft nu al paar jaar een modelvriendinnetje plus een kindje genaamd olivia geboren in 2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja de supermuziek is het belangrijkste![]()
*ps...ik voel er nix van dat ie een vriendin heb hoor![]()
*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
wat lul je nouquote:Op maandag 3 juli 2006 18:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
TS goes uberemo stylewat een huilie ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |