Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:44 schreef shutterspeed het volgende:
[..]
haha herkenbaar.
Ik heb een hele leuke meid gezien maar ik geniet dan zo van het flirten op dat moment dat ik er uiteindelijk niet op afstap domdomdom.. en ja ben idd ook misschien wel btje te verlegen dan opeens![]()
Ja, dan kan het natuurlijk, omdat je er elke keer weer naar uitziet, maar bij mij heeft verliefdheid altijd maximaal 3 maanden geduurd en dan gaat het naar houden van.....quote:Op zondag 2 juli 2006 10:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee
Moet ook even aantekenen dat door afstand en beide een druk leven wij elkaar alleen in het weekend zien.
Lekker scooter veuren, oh nich da?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik ben na anderhalf jaar (waarvan 1 jaar een echte relatie te hebben) nog steeds hoteldebotel verliefd op mijn JunkieSietze![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
Ik ben na anderhalf jaar (waarvan 1 jaar een echte relatie te hebben) nog steeds hoteldebotel verliefd op mijn JunkieSietze![]()
Lekker hendig sjiek slippen samen met Maikuuuul ?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Snoezepoesje het volgende:
er staat toch junkiesietze... wat heeft die mongool er nou weer mee te maken...quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Lekker hendig sjiek slippen samen met Maikuuuul ?
het gaat hier toch over verliefd zijn, niet over scootersquote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Lekker scooter veuren, oh nich da?
Junkiesietze is toch ook zo een scooterpuber ?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
er staat toch junkiesietze... wat heeft die mongool er nou weer mee te maken...
maar die junkiegast van je is verliefd op zijn neonscooterquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
het gaat hier toch over verliefd zijn, niet over scooters
nee hoor, op mijquote:Op zondag 2 juli 2006 21:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar die junkiegast van je is verliefd op zijn neonscooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |