Ik ken hetquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken hetmijn liefde schijnt ook bezet te zijn
. Ben nu maar opzoek naar andere leuke meiden, maar als deze weer vrijgezel is en wil dan dump ik alle andere ervoor
.
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Nyx96 het volgende:
Na zes jaar begint het weer te borrelen.
Meisje uit de kroeg. Zij en ik komen er vaker, maar vrijdag het eerste contact gelegd. Lekker stuntelig. Beginnende verliefdheid dus. Ze is niet bezet of zo, dus dat is alvast mooi meegenomen. Probleem is alleen dat ze 9 jaar jonger is
.
Love is a bitch.
Ik voel een nieuw topic aankomenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Iemand van 24 mag je volwassen noemen. Iemand van 17 is nog een puber.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Sunshine2006 het volgende:
Kan toch, 2 vriendinnen van mij zijn 24 en hebben een gozer van 38.
Niets raars aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat raar was
om op een bezet iemand te vallen!
![]()
Go for itquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:35 schreef Volvoman het volgende:
Ik vind een meisje wel heel leuk, ik ben bijna 16, zij is nu 18. Ik heb haar in de vakantie ontmoet.
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef korenwolfje het volgende:
Vervelend.. verliefdheid. Waarom kan ik niet wachten op antwoord op een SMS-je en hou ik constant m'n telefoon in de gaten? Wacht al een uur, haha, normaal niet zo ergmaar weet niet wat ik heb
(Het is wel wederzijds hoor)
huil niet. wij hadden pas 6 DAGEN "iets" voordat ze 4 WEKEN weg ging op vakantie. En ik maak me nergens druk om.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Rojo_Negro het volgende:
[..]
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.![]()
6 weken is wel iets anders dan 6 dagen. Als het 6 dagen waren geweest had het me geen hol geboeid. Ik zit nu net in die periode van verliefd worden/relatie ja of nee. Da's echt kut, juist in die onzekere periode zitten terwijl zij dan op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:04 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
huil niet. wij hadden pas 6 DAGEN "iets" voordat ze 4 WEKEN weg ging op vakantie. En ik maak me nergens druk om.
oh ja, bijna vergeten:
![]()
omdat dat in dit topic hoort
Hij zei ook niet 6 dagen, hij zei 4 weken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Rojo_Negro het volgende:
[..]
6 weken is wel iets anders dan 6 dagen. Als het 6 dagen waren geweest had het me geen hol geboeid. Ik zit nu net in die periode van verliefd worden/relatie ja of nee. Da's echt kut, juist in die onzekere periode zitten terwijl zij dan op vakantie gaat.
Dus? Grote leeftijdsverschillen komen in mijn vriendenkring vaker voor:quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Ik dacht ook voor hetero's?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn is voor homo's.
Like I said, iemand van 20+, hell, zelfs 18+ is volwassen. Iemand van 17 is een puber. Het verschil zie je toch wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dus? Grote leeftijdsverschillen komen in mijn vriendenkring vaker voor:
V - M
16 - 23
33 - 24
16 - 24
20 - 26
32 - 21
Gaat allemaal prima.
Als het het meisie is die 17 is dan zie ik het probleem niet... Ik was niet meer zo'n puberende afzettende koter op die leeftijd hoor... Kan best... Who cares...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Like I said, iemand van 20+, hell, zelfs 18+ is volwassen. Iemand van 17 is een puber. Het verschil zie je toch wel?
nee, dan ben je gewoon zeer wanhopigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:00 schreef MeneerTim het volgende:
Als je op vier mensen tegelijk verliefd bent, is het stofje dan ook sneller op?
Jij komt de verkeerde 'meiden' tegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben *tromgeroffel* niet verliefd
En wat mij betreft wordt ik het voorlopig ook niet. Veels te gecompliceerd allemaal. Meiden willen je leven, je kledingstijl, je meubels aanpassen aan hun eigen smaak, om nog maar te zwijgen van de nukkige buien die ze soms hebben.
Nee, ik ben vrijgezel en er voorlopig best blij mee
Daarom ben je ook Queen-fan he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:57 schreef Innuendo het volgende:
Ik ben een mietje.
Gelukkig maarquote:
Ja leuk he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja, kut, en wederzijds. En dat was niet de bedoeling dus ik ga er niks mee doen. Wehehe. Leuk hoor, totaal niet bij elkaar passen.![]()
Valt wel mee. Mijn ex is/was een schat, maar je probeert toch tot op zekere hoogte aan de ander z'n wensen tegemoet te komen. Waarom ik zo negatief doe is omdat ik nog steeds last heb van ldvd en mijn ex ook wel een paar vreemde buien had soms (maar dat heeft iedereenquote:
Serieus, gast, ga je humor zoeken! Snel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Voelen homo's wanneer ze verliefd zijn ook vlinders in hun buik,
of alleen maar een lul in hun darmen?![]()
Het was maar een grapje hoor meisje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Serieus, gast, ga je humor zoeken! Snel!![]()
Hahaha. Ha. Maar serieus, wel eens gehoord van iemand dat je wat wereldvreemd bent?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor meisje!![]()
Ik vroeg me alleen maar af hoe dat nou bij homo's gaat, dat ze verliefd
worden op een man.
Dat vind ik maar vreemd, ik zou het voor mezelf niet kunnen voorstellen!![]()
Nee, ik hoor juist altijd van mensen dat ik een wereldWIJS en spiritueel joch ben!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hahaha. Ha. Maar serieus, wel eens gehoord van iemand dat je wat wereldvreemd bent?
Hint, hint, hint.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ben sinds lange tijd ook eindelijk weer eens verliefdAlleen is er de onzekerheid of het wel wederzijds is.. Donderdag met haar wat wezen drinken en toen wist ze uit het niets te vertellen dat ze geen vriendje heeft.. Verder kan ik er maar moeilijk hoogte van krijgen
Verliefd zijn is leuk, maar dan moet het wel wederzijds zijn.
Ja, ik weet 't.. De vraag is alleen hoe serieus ik dat nou moet opvatten...quote:
Als je haar verder niet kent (geen directe vriendin, collega oid), gewoon proberen, man. Who cares. De hint is duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't.. De vraag is alleen hoe serieus ik dat nou moet opvatten...
Yep, je hebt ook wel gelijk... Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je haar verder niet kent (geen directe vriendin, collega oid), gewoon proberen, man. Who cares. De hint is duidelijk.
Houdt ons op de hoogte.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep, je hebt ook wel gelijk... Nee heb je, ja kun je krijgen
Msn is sowieso funest voor je relatie. Vind het vaak maar een vertekend beeld van gevoelens etc geven.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:00 schreef Freshthinking het volgende:
Het vreemde is dat ze op msn redelijk afstandelijk overkomt..Terwijl ze dat 'in het echt' dus helemaal niet is.
Klopt, dat ben ik ook met je eens. Maar je weet hoe het gaat als je verliefd bent he.. Dan wil je haar het liefst zo vaak mogelijk spreken, dus ook op msn..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Msn is sowieso funest voor je relatie. Vind het vaak maar een vertekend beeld van gevoelens etc geven.
Ik geloof dat ik dat juist niet heb, puur omdat ik rationeel genoeg ben om te weten dat (wat mij betreft in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik ook met je eens. Maar je weet hoe het gaat als je verliefd bent he.. Dan wil je haar het liefst zo vaak mogelijk spreken, dus ook op msn..
Msn schiet gewoon niet op. Het is leuk om contacten met vrienden en bekenden te onderhouden, maar voor relaties of potentiële relaties is het gewoon geen goed communicatiemiddel. Exact om de voorbeelden die jij daar geeft... Als er stiltes vallen dan word je al snel onzeker waarom ze nou niet antwoordt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat juist niet heb, puur omdat ik rationeel genoeg ben om te weten dat (wat mij betreft in ieder geval) MSN niet bevorderlijk is voor de relatie. De 'stiltes' die tijdens MSN gesprekken kunnen vallen bijvoorbeeld (alleen al als de ander bijvoorbeeld wat te drinken pakt, zonder dat jij het weet), kunnen snel negatief worden uitgelegd. Of een zinnetje kan anders worden geinterpreteerd dan hoe het eigenlijk is bedoeld.
Nee, het liefst weet ik het MSN adres van mijn relatie niet, geloof ik. Lekker alleen irl spreken.
Ik ken het ja.. Je hebt je telefoon de hele dag in de handen en kan je ogen niet van dat ding afhoudenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef Roeni3 het volgende:
Oh, en ik ben (nog) niet verliefd, maar er zit wel een date aan te komen met een meisje dat ik zaterdag tijdens het uitgaan heb ontmoet.
Ze belt me vandaag op om een afspraak te maken. Waarom ben ik nou zo zenuwachtig?
M'n maag trekt zich samen. Dit is echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:56 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ken het ja.. Je hebt je telefoon de hele dag in de handen en kan je ogen niet van dat ding afhouden![]()
Misschien toch wat onbewuste gevoelens voor haar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
M'n maag trekt zich samen. Dit is echt niet leuk meer. Ik weet niet eens of ik haar tijdens of na de date wel echt leuk vind. Waarom dan nu al de zenuwen
? Heb het gevoel alsof ik mezelf vreselijk aan het opfokken ben.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Misschien toch wat onbewuste gevoelens voor haar?Gewoon relaxed blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |