huil niet. wij hadden pas 6 DAGEN "iets" voordat ze 4 WEKEN weg ging op vakantie. En ik maak me nergens druk om.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Rojo_Negro het volgende:
[..]
In die fase zit ik nu ook al een week of 3. Helaas is ze nu twee weken op vakantie naar een of ander zuipoord en hebben we pas 6 weken "iets". Ik hou echt mijn hart vast.![]()
6 weken is wel iets anders dan 6 dagen. Als het 6 dagen waren geweest had het me geen hol geboeid. Ik zit nu net in die periode van verliefd worden/relatie ja of nee. Da's echt kut, juist in die onzekere periode zitten terwijl zij dan op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:04 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
huil niet. wij hadden pas 6 DAGEN "iets" voordat ze 4 WEKEN weg ging op vakantie. En ik maak me nergens druk om.
oh ja, bijna vergeten:
![]()
omdat dat in dit topic hoort
Hij zei ook niet 6 dagen, hij zei 4 weken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Rojo_Negro het volgende:
[..]
6 weken is wel iets anders dan 6 dagen. Als het 6 dagen waren geweest had het me geen hol geboeid. Ik zit nu net in die periode van verliefd worden/relatie ja of nee. Da's echt kut, juist in die onzekere periode zitten terwijl zij dan op vakantie gaat.
Dus? Grote leeftijdsverschillen komen in mijn vriendenkring vaker voor:quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen, maar gast... zij is 17 en jij 26. Dat kan je niet menen.
Ik dacht ook voor hetero's?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
Verliefd zijn is voor homo's.
Like I said, iemand van 20+, hell, zelfs 18+ is volwassen. Iemand van 17 is een puber. Het verschil zie je toch wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dus? Grote leeftijdsverschillen komen in mijn vriendenkring vaker voor:
V - M
16 - 23
33 - 24
16 - 24
20 - 26
32 - 21
Gaat allemaal prima.
Als het het meisie is die 17 is dan zie ik het probleem niet... Ik was niet meer zo'n puberende afzettende koter op die leeftijd hoor... Kan best... Who cares...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Like I said, iemand van 20+, hell, zelfs 18+ is volwassen. Iemand van 17 is een puber. Het verschil zie je toch wel?
nee, dan ben je gewoon zeer wanhopigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:00 schreef MeneerTim het volgende:
Als je op vier mensen tegelijk verliefd bent, is het stofje dan ook sneller op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |