quote:Op maandag 3 juli 2006 11:48 schreef Harry_Sack het volgende:
je bent een lul en je hebt er notes bij.. het zal je maar gezegd worden
je moet de kant van de crew kiezen, Sidekickquote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik sta aan de kant van de popcorn. Hmm, popcorn.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je moet de kant van de crew kiezen, Sidekick
Ik plop op dit moment idd ook behoorlijk wat wegquote:
Heequote:Op maandag 3 juli 2006 11:50 schreef Apropos het volgende:
Ik ken een betere oplossing, ik ga je gebeunhaas openbaar maken.
[..]
Ik kies partij voor de crew, lijkt me fair en krankzinnig genoeg. Dat je de weg niet weet te vinden naar [TRU-FB] / [NWS-FB] of [FB] is niet mijn probleem.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:50 schreef Apropos het volgende:
Nee, jij bent een zwatelaar. Nobel Prize Nobel, is dat een advocantenkantoor?
Misschien moet je je bij tietenplaatjes houden. Iemand die verwijst naar ''Did Six Million Really die'' en dat onder verwijzing naar ''he who shares oppression shares the crime'', speelt een heel vies spelletje. En dan ga je mij verwijten ''een statement te maken over de overlevenden van de verschrikkingen van de oorlog''? Wat voor krankzinnige, karakterloze algemeenheden verzin jij zoal?
NS legt de schuldvraag problematiek Israel-Palastina grotendeels bij Israel neer (net als zovele moslims hier op Fok!). Een eigen mening in deze materie lijkt me niet meer dan gewenst/fair. Als hij openlijk de holocaust gaat ontkennen in al zijn facetten (is zelfs strafbaar, ook in NL) dan heeft hij een probleem. Maar dat laatste zie ik hem dat nergens doen. Heb je een linkje ?quote:Nogmaals over dat boek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Did_Six_Million_Really_Die%3F
Op de dag dat ik dat plaatste, werd bekend dat oud-verzetsman Penraat is overleden.
http://www.elsevier.nl/ni(...)ht/asp/artnr/104786/
Die man heeft honderden joden het leven gered tijdens de Tweede Wereldoorlog en is daarom door de Duitsers gemarteld. Maar nee, volgens kereltje NS had 'ie dat helemaal niet hoeven doen, de Duitsers hadden helemaal geen vernietigingskampen. Hij had moeten zorgen dat de geallieerde vliegtuigen niet opstegen, dan hadden de Duitsers die mensen fatsoenlijk in leven kunnen houden, wat zij immers zo graag wilden.
Dringt de smakeloosheid enigzins tot je door?
quote:Ik ken een betere oplossing, ik ga je gebeunhaas openbaar maken.
Diplomatiek nadenken is schijnbaar niet je sterkste punt.quote:Leer eerst maar eens lezen en schrijven.
Je kunt achteraf niet zeggen dat we je verkeerd hebben ingewerkt.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee!!!!!!!!! Ik ben de beunhaas binnen NWS ja!
De vraag is hoeveel ik daarvan heb meegekregen in mijn dronken toestandquote:Op maandag 3 juli 2006 12:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kunt achteraf niet zeggen dat we je verkeerd hebben ingewerkt.
Dit is slecht zegquote:
'Als hij openlijk de holocaust gaat ontkennen in al zijn facetten [..]'?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kies partij voor de crew, lijkt me fair en krankzinnig genoeg. Dat je de weg niet weet te vinden naar [TRU-FB] / [NWS-FB] of [FB] is niet mijn probleem.
[..]
NS legt de schuldvraag problematiek Israel-Palastina grotendeels bij Israel neer (net als zovele moslims hier op Fok!). Een eigen mening in deze materie lijkt me niet meer dan gewenst/fair. Als hij openlijk de holocaust gaat ontkennen in al zijn facetten (is zelfs strafbaar, ook in NL) dan heeft hij een probleem. Maar dat laatste zie ik hem dat nergens doen. Heb je een linkje ?
www.reallyhappend.com is wel een van de weinige 9/11 TRU sites die de Hoax op het pentagon (=geen vliegtuig) niet heeft geslikt. Ben het wel met je eens dat deze site niet helemaal juist/fris is. Die zou hij i.m.o. beter weg kunnen halen. www.infowars.com lijkt me een waardige vervanger.
[..]
(een eigen FB-topic, wat leuk zou eens tijd worden).
[..]
Diplomatiek nadenken is schijnbaar niet je sterkste punt.
Zag je mailtje nu pas. Maar we hadden die conclusie al getrokken idd.quote:
Ja, goede sigaren bewaar je dan ook in een zgn. humidor die ze op de juiste vochtigheidsgraad houdt. Bij een bordkarton merk als La Paz is dat uiteraard overbodig.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die dingen kunnen toch uitdrogen of niet? Net zoals je shag niet eeuwig kunt bewaren.
Uhh, mijn mailtje?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zag je mailtje nu pas. Maar we hadden die conclusie al getrokken idd.
Volgens Stali heb je gelijk idd (zij heeft er meer verstand van dan ik. :-).).
Maar ik weet niet in hoeverre hij daar nog steeds zo over denkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ik hou het op de officiele cijfers van het Rode Kruis vastgesteld in 1947.
Je mag ze alleen niet luidop zeggen, dat is "holocaustontkenning".
so much for vrijheid van meningsuiting [14.gif]
Monidique wees hem erop dat dit incorrect was. Typerend verweer overigens:quote:Op maandag 3 juli 2006 13:35 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Maar ik weet niet in hoeverre hij daar nog steeds zo over denkt.
waar ging het ook alweer over?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zag je mailtje nu pas. Maar we hadden die conclusie al getrokken idd.
Volgens Stali heb je gelijk idd (zij heeft er meer verstand van dan ik. :-).).
Ja, die ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:40 schreef Harry_Sack het volgende:
o die, ja inderdaad.
Ik heb minder problemen met de afvlakking van het 6 miljoen getal naar pak en beet 4,5-6 miljoen (er zijn vele rapporten geweest die met een hertelling iets lager zijn uitgekomen). De exacte cijfers zullen nooit helemaal boven tafel komen maar dat de operatie inmens was daar zal niemand over twijfelen). Natuurlijk kun je gaan overdrijven door bewust behoorlijk aan de ondermarge te gaan zitten om daarmee hele holocaust te bagitaliseren. Alsof het daardoor minder erg zou zijn geweest (we praten nog steeds over vele miljoenen).quote:Op maandag 3 juli 2006 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
'Als hij openlijk de holocaust gaat ontkennen in al zijn facetten [..]'?
Wat is dat voor iets raars? Een beetje holocaustontkennen of holocaust bagatelliseren mag dus van jou wel, want 'een eigen mening is niet meer dan gewenst/fair'?
Daarnaast jij moet dus constant een mede crewlid in de gaten houden oid? Hoe moet ik dat zien?
Wat een toevoeging aan mijn kennis!quote:O ja, NS weet van het bestaan van dit topic af.
Mijn mening staat in dit topic. Kan niet zeggen dat je helemaal ongelijk hebt. Maar op de manier waarop je de zaak in eerste instantie bespreekbaar wilde maken brengt mij in een pijnlijke spagaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef Apropos het volgende:
Ik heb de weg naar FB inmiddels gevonden, trouwens.
Die Augen fest geschlossenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn mening staat in dit topic. Kan niet zeggen dat je helemaal ongelijk hebt. Maar op de manier waarop je de zaak in eerste instantie bespreekbaar wilde maken brengt mij in een pijnlijke spagaat.
[FB] is wat dat betreft meer neutraal terein.
Ik had er aanvankelijk nog in staan dat het terecht was dat je het bericht in de discussie over Israel en Palestina gewijzigd had, omdat het af kon leiden van de eigenlijke discussie, maar ik heb het nu maar geconcentreerd op die site zelf; het is zo al lang genoeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn mening staat in dit topic. Kan niet zeggen dat je helemaal ongelijk hebt. Maar op de manier waarop je de zaak in eerste instantie bespreekbaar wilde maken brengt mij in een pijnlijke spagaat.
[FB] is wat dat betreft meer neutraal terein.
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:35 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Maar ik weet niet in hoeverre hij daar nog steeds zo over denkt.
Nooit een andere mening gehad ook trouwens.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik was er niet bij 60+ jaar geleden dus ik kan het je niet vertellen. Bovendien interesseert het mij niks, nada, nop.
Op dat ene briljante idee.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:35 schreef George-Butters het volgende:
ik zit al de hele middag te wachten
Vergeten taakjes worden meestal bewust vergeten.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:44 schreef George-Butters het volgende:
Ja administratief werk
Lesjaar is voorbij en wat rest zijn alle "vergeten" taakjes....
quote:Eerder dan verwacht komt zo ook een eind aan mijn Kamerlidmaatschap. Ik had -al voor de val van het Kabinet- aan de commissie-Van Nieuwenhoven laten weten geen nieuwe kandidatuur voor de Tweede Kamer na te streven.
Die Friese boerin?quote:
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.quote:
Ik ben benieuwd waar ze zo snel een minister van economische zaken vandaan denken te toveren of welke truukjes we nog uit de hoge hoed kunnen verwachtenquote:maandag 3 juli 2006
Informateur Lubbers
Geplaatst onder: Haagse zaken, Verkiezingen om 15.50 uur
Zo juist ben ik bij informateur Lubbers op bezoek geweest. Hij vertelde me wat zijn plannen zijn rond de formatie van een nieuw CDA-VVD-kabinet. Het is zijn bedoeling dat er volgende week een kamerdebat is waar de ‘nieuwe’ regering zich kan presenteren met een regeringsverklaring.
Omdat besloten is dat het een volwaardig, missionair kabinet moet zijn, denken CDA en VVD dat ze hun hele agenda met nog veel desastreuze plannen toch nog kunnen doorvoeren. Ik vind dat buitengewoon ondemocratisch en slecht voor het land.
Ondemocratisch omdat binnenkort de kiezers de kans krijgen zich uit te spreken en slecht voor het land om twee redenen. Op de eerste plaats vanwege de inhoud van de plannen en op de tweede plaats omdat een nieuwe regering mogelijk veel van die maatrgelen weer gaat terugdraaien. Verwarring alom zal gevolg zijn. (onder ‘lees verder’ de onderwerpen waarvan mijn fractie vindt dat ze door een volgend kabinet moeten worden afgehandeld.)
Het ziet ernaar uit dat de verkiezingen op woensdag 22 november zijn
De aanleg van de A6-A9
A4 Midden Delfland
De verkoop van de aandelen Schiphol
De verkoop van Connexxion
De huurliberalisering
Geen nieuwe verdere stappen op het terrein van de marktwerking in de zorg
De Arbowet
De Arbeidstijdenwet
De flexibilisering van het ontslagrecht
De ‘modernisering’ van de WSW
Detentie en Behandeling op Maat
Wet invoering leerrechten
Monumentenwet (archeologische markt)
Politiewet (centralisatie)
Wijziging Wetboek van Strafrecht , Afgeschermde getuigen
Wijziging Electriciteitswet en Gaswet, splitsing netwerken
Gemeentelijke herindeling, samenvoeging Roermond en Swalmen
Wetsvoorstel werken aan winst inclusief verlaging vennootschapsbelasting tot 25,5%
Splitsing energiebedrijven
Grondexploitatiewet
Eén nationale politie
Plannen m.b.t. beloning politici
Veto justitie EU
Nieuwe besluiten aangaande een verdere militaire betrokkenheid bij Uruzgan
Alles mbt aanschaf JSF
Misschien heeft Lubbers zichzelf wel in gedachten...quote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ben benieuwd waar ze zo snel een minister van economische zaken vandaan denken te toveren of welke truukjes we nog uit de hoge hoed kunnen verwachten
kan een informateur die rol spelen? Ik weet eigenlijk niet hoe zoiets gaat. Volgens mij maakt zoiemand alleen maar de balans op met de mogelijkheden en brengt aan de hand daarvan een advies uit.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:17 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Misschien heeft Lubbers zichzelf wel in gedachten...
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
pffff, dit is geen weer voor een blanke..
De informateur legt de puzzelstukjes bij elkaar en de formateur lijmt ze vervolgens aan elkaar vast. Ik twijfel zelf eigenlijk meer of rol van Lubbers als Minister van Staat te combineren is met een andere ministerspost.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:19 schreef Harry_Sack het volgende:
kan een informateur die rol spelen? Ik weet eigenlijk niet hoe zoiets gaat. Volgens mij maakt zoiemand alleen maar de balans op met de mogelijkheden en brengt aan de hand daarvan een advies uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |