Al ben je trots op je linkerteennagel, het zal me worst wezen.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef MrX1982 het volgende:
Zou je niet trots mogen zijn op je afkomst?
Volgens mij zijn blanken de enigen met zoveel zelfhaat.
Ik wil overigens niet beweren dat white pride in de vorm zoals dat tegenwoordig bestaat mijn sympathie heeft.
Heb je ze weerquote:Excommunication Is Sought for Stem Cell Researchers
ROME, June 30 — Scientists who engage in stem cell research using human embryos should be subject to excommunication from the Roman Catholic Church, according to a senior Vatican official.
Cardinal Alfonso López Trujillo, who heads the group that proposes family-related policy for the church, said in an interview with the Catholic weekly Famiglia Cristiana published Thursday that stem cell researchers should be punished in the same way as women who have abortions and doctors who perform them.
"Destroying an embryo is equivalent to abortion," said the cardinal. "Excommunication is valid for the women, the doctors and researchers who destroy embryos."
Dat heeft er niks mee te maken..quote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef MrX1982 het volgende:
Zou je niet trots mogen zijn op je afkomst?
Je verwart hier culturele zelfkritiek en maatschappijkritiek met zelfhaat naar de rasafkomst.quote:Volgens mij zijn blanken de enigen met zoveel zelfhaat.
http://berkeleydailyplanet.com/article.cfm?issue=06-30-06&storyID=24510quote:Excoriating George W. Bush and Richard B. Cheney for defiling the constitution, the Berkeley City Council spoke out with one voice Tuesday night, voting unanimously to place a referendum on the November ballot to poll Berkeley citizens on the question of impeaching the president and vice president.
Berkeley is the first city in the country to decide to ask its citizens to vote on whether Bush should be impeached.
Er bestaan mensen die geen ogen hebben voor de toekomst van mensen met een blanke huidskleur die zelf ook een blanke huidskleur hebben en beleid voeren waarvan het alle schijn heeft (en niet alleen dat) dat het als doel heeft de posititie van specifiek de blanke mens zo ver mogelijk achter te stellen.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:36 schreef Bluesdude het volgende:
Dr W beschuldigt heel links, voornamelijke blanke mensen, ..racist te zijn en wel van het soort die geen toekomst voor blanke mensen wilt hebben..
Vandaag poging 2 iets voor half tien. Astronauts boarding now!quote:
Je lult een eind in de ruimte ..quote:Op zondag 2 juli 2006 16:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die geen ogen hebben voor de toekomst van mensen met een blanke huidskleur die zelf ook een blanke huidskleur hebben en beleid voeren waarvan het alle schijn heeft (en niet alleen dat) dat het als doel heeft de posititie van specifiek de blanke mens zo ver mogelijk achter te stellen.
Ik noem een Joska Fisher, Al Gore en Jan Marijnissen. Deze stukken weefsel met een stem zijn overigens slechts een symptoon van een ziekte die voortwoekerd in de Westerse wereld en Rusland. Wat weer een hele discussie op zichzelf is natuurlijk.
quote:
Ken je die mop van die spaceshuttle die in de ruimte ging.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vandaag poging 2 iets voor half tien. Astronauts boarding now!
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
Ze hebben nog tot 19 juliquote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ken je die mop van die spaceshuttle die in de ruimte ging.
Die ging helemaal niet
Bij de Aldi heb je grote dingen, 50 stuks voor 7 euro geloof ik. Maar de La Paz (mainstream) sigaren zijn wel iets beter, qua smaak, maar ook kleiner en duurder.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:22 schreef pberends het volgende:
Iemand nog een (mainstream) sigarentip? Ze mogen ook Cubaans zijn!
quote:
Die dingen kunnen toch uitdrogen of niet? Net zoals je shag niet eeuwig kunt bewaren.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bij de Aldi heb je grote dingen, 50 stuks voor 7 euro geloof ik. Maar de La Paz (mainstream) sigaren zijn wel iets beter, qua smaak.
Valt wel mee, gewoon een beetje beschut bewaren. Binnenkort een feestje bij p?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die dingen kunnen toch uitdrogen of niet? Net zoals je shag niet eeuwig kunt bewaren.
Sigaren geven geen merkbaar effect, behalve ranzig slijm en ranzige rooklucht.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon een beetje beschut bewaren. Binnenkort een feestje bij p?
Lekker man. Maar niet inhaleren hè.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Sigaren geven geen merkbaar effect, behalve ranzig slijm en ranzige rooklucht.
Gaan we jagen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:58 schreef Apropos het volgende:
Drugshond, als je als apparatsjik dit weghaalt, dan heb je wat mij betreft afgedaan. ''Draagvlak'' of niet.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we jagen ?
Je bent een lul, de quote is van Elie Wiesel een Auswitz overlevende en Nobel Prize Nobel voor de vrede in 1986.
Als je nu een statement probeert te maken doe je dit nu wel over de overlevenden van de verschrikkingen van de oorlog (vrij smakeloos imo).
Ik blokkeer de post en ga wel ff te rade achter de schermen.
O ja, je hebt er een paar notes erbij.
Of je lost het op per e-mail op (NorthernStar@gmail.com of forum@fok.nl) of je blijft zuigen in mijn actuele [NWS]-topics. Bij de laatste optie plak in veren op je rug en krijg je vliegles.![]()
Wat ik tamelijk smakeloos vind, is een moderator die een extremistische haatsite zoals whatreallyhappened.com in z'n sig heeft staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we jagen ?
Je bent een lul, de quote is van Elie Wiesel een Auswitz overlevende en Nobel Prize Nobel voor de vrede in 1986.
Als je nu een statement probeert te maken doe je dit nu wel over de overlevenden van de verschrikkingen van de oorlog (vrij smakeloos imo).
Ik blokkeer de post en ga wel ff te rade achter de schermen.
O ja, je hebt er een paar notes erbij.
Of je lost het op per e-mail op (NorthernStar@gmail.com of forum@fok.nl) of je blijft zuigen in mijn actuele [NWS]-topics. Bij de laatste optie plak in veren op je rug en krijg je vliegles.![]()
Nee, jij bent een zwatelaar. Nobel Prize Nobel, is dat een advocantenkantoor?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we jagen ?
Ik ken een betere oplossing, ik ga je gebeunhaas openbaar maken.quote:Of je lost het op per e-mail op (NorthernStar@gmail.com of forum@fok.nl) of je blijft zuigen in mijn actuele [NWS]-topics.
Leer eerst maar eens lezen en schrijven.quote:Bij de laatste optie plak in veren op je rug en krijg je vliegles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |