Tsja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:40 schreef Apropos het volgende:
Wat een...vieze titel.
quote:Japan Passes Italy As Most Elderly Nation
TOKYO (AP) - Japan said Friday it had surpassed Italy as the world's most elderly nation, fueling concerns over the effects of a rapidly aging population on the world's second-largest economy.
People aged 65 or older accounted for 21 percent of Japan's population in 2005, the Ministry of International Affairs and Communication said in a preliminary report. Italy's national statistics office reported that 19.5 percent of Italians were 65 or older last year.
Afstuderen en werken, verder ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:53 schreef George-Butters het volgende:
En jij Coen, wat zijn jouw toekomstplannen?
Boh, wat een vette game.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
HIER kun je een filmpje bekijken met een interview met Peter Jan Rens over één van die games.
Dan is 'missionair minderheidskabinet' opeens heel iets anders.quote:mis·si·o·nair (bn.)
1 [r.-k.] in de missie werkzaam
2 van, als van een missionaris
Triest.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
We kunnen zo tot in het oneindige door blijven gaan, maar ik troost me met de gedachte dat jij hier de naieve extremist bent, en niet ik.
Al is dat te verwachten, voor iemand die z'n brood verdient in de asielindustrie. Want je wilt natuurlijk wel je baan houden, hey.
In m'n eerste post heb ik al gezegd dat zelfs een kind aanvoelt dat zo'n naief standpunt niet houdbaar is.
Maar ik nodig je uit om weer volop te gaan schermen met dikke vedragen, welke feitelijk door elk land ter wereld anders uitlegd worden als het ze uit komt.
Blijf oproepen, dat NL het gekke henkie moet zijn, en de ziekenhuis deuren wijd open moeten zetten voor iedereen.
De praktijk geeft mij gelijk, en jou niet.
Veel plezier verder
De linkse lente was anders ook vrij mager net zoals GL in de peilingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:53 schreef Monidique het volgende:
Die rechtse zomer blijkt nog nergens uit. Wel goed dat je eindelijk erkent dat het broeikaseffect bestaat.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef pberends het volgende:
Hoe de celebs er uitzagen als kind!
[afbeelding].
Hij gaat zo!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef pberends het volgende:
http://www.nasa.gov/missi(...)Rollout_gallery.html
Slurp.
Oh yeah.quote:
2centquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:56 schreef Carl_Romme het volgende:
My [afbeelding]
Een oplossing voor het illegalenprobleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |