Bij de Aldi heb je grote dingen, 50 stuks voor 7 euro geloof ik. Maar de La Paz (mainstream) sigaren zijn wel iets beter, qua smaak, maar ook kleiner en duurder.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:22 schreef pberends het volgende:
Iemand nog een (mainstream) sigarentip? Ze mogen ook Cubaans zijn!
quote:
Die dingen kunnen toch uitdrogen of niet? Net zoals je shag niet eeuwig kunt bewaren.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bij de Aldi heb je grote dingen, 50 stuks voor 7 euro geloof ik. Maar de La Paz (mainstream) sigaren zijn wel iets beter, qua smaak.
Valt wel mee, gewoon een beetje beschut bewaren. Binnenkort een feestje bij p?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die dingen kunnen toch uitdrogen of niet? Net zoals je shag niet eeuwig kunt bewaren.
Sigaren geven geen merkbaar effect, behalve ranzig slijm en ranzige rooklucht.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon een beetje beschut bewaren. Binnenkort een feestje bij p?
Lekker man. Maar niet inhaleren hè.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Sigaren geven geen merkbaar effect, behalve ranzig slijm en ranzige rooklucht.
Gaan we jagen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:58 schreef Apropos het volgende:
Drugshond, als je als apparatsjik dit weghaalt, dan heb je wat mij betreft afgedaan. ''Draagvlak'' of niet.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we jagen ?
Je bent een lul, de quote is van Elie Wiesel een Auswitz overlevende en Nobel Prize Nobel voor de vrede in 1986.
Als je nu een statement probeert te maken doe je dit nu wel over de overlevenden van de verschrikkingen van de oorlog (vrij smakeloos imo).
Ik blokkeer de post en ga wel ff te rade achter de schermen.
O ja, je hebt er een paar notes erbij.
Of je lost het op per e-mail op (NorthernStar@gmail.com of forum@fok.nl) of je blijft zuigen in mijn actuele [NWS]-topics. Bij de laatste optie plak in veren op je rug en krijg je vliegles.![]()
Wat ik tamelijk smakeloos vind, is een moderator die een extremistische haatsite zoals whatreallyhappened.com in z'n sig heeft staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we jagen ?
Je bent een lul, de quote is van Elie Wiesel een Auswitz overlevende en Nobel Prize Nobel voor de vrede in 1986.
Als je nu een statement probeert te maken doe je dit nu wel over de overlevenden van de verschrikkingen van de oorlog (vrij smakeloos imo).
Ik blokkeer de post en ga wel ff te rade achter de schermen.
O ja, je hebt er een paar notes erbij.
Of je lost het op per e-mail op (NorthernStar@gmail.com of forum@fok.nl) of je blijft zuigen in mijn actuele [NWS]-topics. Bij de laatste optie plak in veren op je rug en krijg je vliegles.![]()
Nee, jij bent een zwatelaar. Nobel Prize Nobel, is dat een advocantenkantoor?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaan we jagen ?
Ik ken een betere oplossing, ik ga je gebeunhaas openbaar maken.quote:Of je lost het op per e-mail op (NorthernStar@gmail.com of forum@fok.nl) of je blijft zuigen in mijn actuele [NWS]-topics.
Leer eerst maar eens lezen en schrijven.quote:Bij de laatste optie plak in veren op je rug en krijg je vliegles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |