abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39378325
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

• IKEA Sliedrecht: kalinho
  • IKEA Delft: Snarf (keukenafdeling)
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in - Irisvrede
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten

Bovendien blijft het (voorlopig...) elke laatste woensdag van de maand

Woonsdag; de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

Voorgaande topics:
    IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
    IKEA - Part XVII - Sliedrecht sluit
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Klik hier voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 12-07-2006 08:30:59 ]
  • Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_39378447
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef DrunkenMuncky het volgende:

[..]

Haha, eeh Hengelo dan Meer dan 100 kilo zal het wel niet wegen.. dus 50,-
    Hahaha Hengelo is altijd goed!

Je kunt ook eventueel een aanhanger huren bij IKEA. In Hengelo kost je dat 13.- voor drie uur. (ik weet niet hoelang het rijden is naar Zwolle hoor). Nog altijd goedkoper dan transporteren en je hebt het dezelfde dag nog in huis!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 30 juni 2006 @ 08:43:04 #3
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39381367

laatste dagje vandaag
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_39388546
    vanavond groot feest met gratis ete en drinken
    ik zoek een huis heb jij wat voor me?
    als je naar rechts kijk zie je links niets
    pi_39389507
    ja das bekend kheb der eigenlijk wel zin in. Ik hoop alleen dat het niet een te groot tissue-festijn wordt. Tis misschien een egoistische gedachte, maar ja. Ik vind persoonlijk, maar ik werk er ook nog maar een jaar dus voor mij is het anders, dat de medewerekrs ipv verdrietig juist blij moeten zijn dat IKEA het zo geregeld heeft. Als je bv kijkt naar een NEDCAR vorige maand, dat er daar gewoon 1000 mensen hun baan kwijt zijn, zonder garantie,vind ik dat je als ikea-medewerker niet mag klagen. Het enige is dat je werkplek nu een kwartiertje-half uurtje verder weg is.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      vrijdag 30 juni 2006 @ 23:00:37 #6
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39409519
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 01:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha Hengelo is altijd goed!

Je kunt ook eventueel een aanhanger huren bij IKEA. In Hengelo kost je dat 13.- voor drie uur. (ik weet niet hoelang het rijden is naar Zwolle hoor). Nog altijd goedkoper dan transporteren en je hebt het dezelfde dag nog in huis!
    Zwolle binnen 3 uur moet te doen zijn...moet je niet gaan leuten enzo onderweg....

Hengelo > Almelo > allemaal kut plaatsjes > Zwolle

Btw Bartjebart...ik fiets regelmatig langs de dienstingang van IKEA HEngelo maar ik zie nooit iemand met een naamkaartje met BartjeBart

(tot hoelaat moest je vandaag nog werken? Om 21:15 kwam er een hele horde van +/- 25 ikea luitjes naar buiten...)
    pi_39409933
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef wobbel het volgende:

[..]

Zwolle binnen 3 uur moet te doen zijn...moet je niet gaan leuten enzo onderweg....

Hengelo > Almelo > allemaal kut plaatsjes > Zwolle

Btw Bartjebart...ik fiets regelmatig langs de dienstingang van IKEA HEngelo maar ik zie nooit iemand met een naamkaartje met BartjeBart

(tot hoelaat moest je vandaag nog werken? Om 21:15 kwam er een hele horde van +/- 25 ikea luitjes naar buiten...)
    Gelukkig staat er op mijn naamkaartje gewoon Bart ...., IKEA zakelijk; ik heb er niet zo veel zin in dat klanten mij Bartje gaan noemen

Ik heb vanavond gewerkt tot 21:00 maar kwam pas tegen 21:25 het pand uit hoor... dus ik zat niet bij die horde...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_39419798
    en dicht istie. Man wat een feest gisteravond toch nog, die bekende lach en traan. aan het begin 4 vliegtuigjes met de tekst;
    -sliedrecht bedankt
    -tot ziens in barendrecht
    -tot ziens in utrecht
    -tot ziens in breda

daarna met zn allen nog 1x de winkel doorgelopen (tis te hopen dat er geen andere vestiging sluit want dan doe je er helemaal een uur over). Toen nog een paar speeches van de burgermeester, storemanager, etc. Daarna lekker buffet en bier.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_39420043
    Ik wil ook in het lijstje>>> ik werk bij de IKEA in Hengelo.

Ik moest gister om 18;00 ook wel ff slikken >>> de allereerste vestiging dicht . De meeste blijven gelukkig gewoon voor IKEA werken.

Ben laatst door de winkel gelopen maar een aantal nieuwe dingen heb ik nog niet gezien en ik vraag me trouwens ook af wanneer die "kunst" binnenkomt....
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:54:32 #10
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39420603
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gelukkig staat er op mijn naamkaartje gewoon Bart ...., IKEA zakelijk; ik heb er niet zo veel zin in dat klanten mij Bartje gaan noemen

Ik heb vanavond gewerkt tot 21:00 maar kwam pas tegen 21:25 het pand uit hoor... dus ik zat niet bij die horde...
    noh jammer....
    * wobbel wil we leens een fokker aaien
    pi_39426719
    Ik had vandaag post van Ikea.
    Onder het motto

"IKEA laat Sliedrecht niet zitten"
    quote:
    Want vanaf zaterdag 1 juli t/m zaterdag 8 juli (maar niet op zondag) rijden er vanaf het parkeerterrein van IKEA Sliedrecht bussen naar de vestigingen van IKEA in Barendrecht, Breda en Utrecht. Helemaal gratis. Zodat je zelf kan ervaren welke IKEA jouw favoriete vestiging mag worden.

De bussen vertrekken vanaf Sliedrecht om 10 uur, 14 uur en 18 uur
    en terug om 13 uur, 17 ur en 21 uur
    .
      zaterdag 1 juli 2006 @ 19:31:18 #12
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39429153
    Het gaat ze wel aan het hart hè?
    For great justice!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:19:34 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39430885
    Als je nagaat dat zelfs Ingvar Kamprad (oprichter en inmiddels 81 jaar) naar Nederland is gekomen om zich te laten overtuigen dat het NL board alle mogelijkheden eerlijk heeft afgewogen en beoordeeld, dan zegt dat wel wat jah

Ook is het zo dat veel medewerkers in Sliedrecht zijn gestart of daar opleiding hebben gehad en dan doet het je wel wat dat de vestiging moet sluiten.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:27:34 #14
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39431077
    Ik vind dat Amersfoort wel een keer open mag gaan, Utrecht ken ik inmiddels wel. En ik ben al elke dag in Amersfoort, dus kan ik keer mooi na mn werk langs.
    For great justice!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:28:42 #15
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39431102
    23 augustus is de dag!

maar dat zie je vast ook iedere dag ook als je over de A1 scheurt
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:33:03 #16
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39431209
    Ik ga elke dag met de trein vanuit Utrecht dus zo vaak zie ik het niet. Ik weet het wel trouwens.
    For great justice!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:36:09 #17
    100857 lordmedelo
    ondergedoken
    pi_39431312
    Volgens mij moet ik het hier vragen ipv in het ikea-keukentopic
    Kun je bij IKEA ook keukenkastjes zonder deur kopen? En zo ja, wat moet ik daar dan voor rekenen? Is er een standaardprijs voor? En, nog beter, kan ik dat ergens online opzoeken?
    Ik kan het op de IKEA-site niet vinden helaas.

Ik wil nl wel graag de kastjes kopen bij IKEA, maar de deurtjes zelf maken.
    Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
    pi_39431888
    Kan IKEA niet eens wat doen aan die ontzettende slechte transportservice van ze (naar ik meen ALERT Koeriersdiensten)?

Had een paar honderd kilo aan meubels bij ze aangeboden en ~ EUR 60 extra betaald voor transport naar de derde etage. Toevallig was mijn ma die dag sowieso in de buurt, dus die nam de spullen in ontvangst (ze bellen netjes een halfuur vantevoren).

Ineens belt mijn ma in paniek op. Alles wordt neergeplempt in de hal van de flat. "Want ies trap naar lieft en lorrie niet trap kan". Bij aflevering van de goederen bij de transportbalie had ik al duidelijk aangegeven dat de lift alleen bereikbaar is met een trap van zes treden of met een invalidenlift (waarvan ik geen sleutel heb). Dat was geen probleem. De heren wilden mij toen wel spreken, maar er viel werkelijk geen woord mee te wisselen vanwege het gebrekkig Nederlands van de transporteurs. Dus het hoofdkantoor maar gebeld. Netjes te woord gestaan en het werd uiteraard geregeld.

Drie (!) uur (!) later staat het spul dan boven. Ondertussen krijgt mijn ma van 62 woorden naar haar toe geslingerd dat ze verdomme ook wat meubels van 80 kilo moet helpen sjouwen en dat "JIJ BAAS GEBELD VER DOMME! IK BOOS OP JOU VER DOMME!".

En daar betaal je dan 160 euro voor. Wat een waanzin.
    When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
    Tiësto Live @ Melkweg 2000
    Best pilot in history
      zaterdag 1 juli 2006 @ 21:13:05 #19
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39432396
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef nostra het volgende:
    Kan IKEA niet eens wat doen aan die ontzettende slechte transportservice van ze (naar ik meen ALERT Koeriersdiensten)?

Had een paar honderd kilo aan meubels bij ze aangeboden en ~ EUR 60 extra betaald voor transport naar de derde etage. Toevallig was mijn ma die dag sowieso in de buurt, dus die nam de spullen in ontvangst (ze bellen netjes een halfuur vantevoren).

Ineens belt mijn ma in paniek op. Alles wordt neergeplempt in de hal van de flat. "Want ies trap naar lieft en lorrie niet trap kan". Bij aflevering van de goederen bij de transportbalie had ik al duidelijk aangegeven dat de lift alleen bereikbaar is met een trap van zes treden of met een invalidenlift (waarvan ik geen sleutel heb). Dat was geen probleem. De heren wilden mij toen wel spreken, maar er viel werkelijk geen woord mee te wisselen vanwege het gebrekkig Nederlands van de transporteurs. Dus het hoofdkantoor maar gebeld. Netjes te woord gestaan en het werd uiteraard geregeld.

Drie (!) uur (!) later staat het spul dan boven. Ondertussen krijgt mijn ma van 62 woorden naar haar toe geslingerd dat ze verdomme ook wat meubels van 80 kilo moet helpen sjouwen en dat "JIJ BAAS GEBELD VER DOMME! IK BOOS OP JOU VER DOMME!".

Gewoon nogmaals bellen en een officiele klacht indienen.
    Krijg je misschien wel gehaktballetjes, chips en donuts om 't goed te maken
      zaterdag 1 juli 2006 @ 21:28:44 #20
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39432904
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef nostra het volgende:

Alert werkt alleen voor IKEA Amsterdam en Haarlem voor zo ver ik weet, maar de keuze van IKEA voor een goedkope transporteur moet het helaas bekopen met een dramatische service . En helaas heeft ook het laatste stukje die de goederen afleggen (transporteur --> klant) invloed op de uitstraling van IKEA.

Een klacht sturen naar Alert? Bespaar je de moeite Een klacht indienen bij de IKEA vestiging waar je de artikelen hebt aangeschaft is het beste wat je kunt doen. Misschien vergoeden zij eventueel het ongemak dat de transporteur (externe partij) heeft veroorzaakt. In elk geval kaarten zij wel dit soort klachten aan bij de transporteur en als hoofdsponsor van zo'n klein transportbedrijfje maken ze iets meer indruk dan jij als enkele particulier
      zaterdag 1 juli 2006 @ 23:55:15 #21
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39437531
    BartjeBart, wist je dat de lantaarnpalen van de IKEA heerlijk zijn om tegen te slapen?
    Vorige week zaterdag ben ik tegen 'n lantaarnpaal bij de IKEA gaan slapen werd ik ok 04:00 ofzo gewerkt door een motoragent

Maargoed...toen reed ik dus weer langs die IKEA
    pi_39439270
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 12:30 schreef IrisVrede het volgende:
    Ik wil ook in het lijstje>>> ik werk bij de IKEA in Hengelo.

Ik moest gister om 18;00 ook wel ff slikken >>> de allereerste vestiging dicht . De meeste blijven gelukkig gewoon voor IKEA werken.

Ben laatst door de winkel gelopen maar een aantal nieuwe dingen heb ik nog niet gezien en ik vraag me trouwens ook af wanneer die "kunst" binnenkomt....
    Je staat er tussen hoor!

Het IKEA art event, waarbij 6 verschillende schilderijen in een oplage van 1000st per schilderij verkocht wordt in een aantal landen, is alleen in geselecteerde vestigingen. In Nederland gaat Amsterdam in ieder geval deze actie voeren. En volgens mij nog 2 andere vestigingen; Eindhoven en Amersfoort meende ik
    pi_39439383
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef wobbel het volgende:
    BartjeBart, wist je dat de lantaarnpalen van de IKEA heerlijk zijn om tegen te slapen?
    Vorige week zaterdag ben ik tegen 'n lantaarnpaal bij de IKEA gaan slapen werd ik ok 04:00 ofzo gewerkt door een motoragent

Maargoed...toen reed ik dus weer langs die IKEA
    Je moet niet alleen LANGS de vestiging rijden, maar kom er ook eens naar binnen! Koop dan gelijk wat leuks voor jezelf, je moeder of je vriendin!

Heb je trouwens je KOLON vloermat al gekocht? Ze zijn weer op voorraad namelijk!
      zondag 2 juli 2006 @ 08:52:15 #24
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39442859
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je moet niet alleen LANGS de vestiging rijden, maar kom er ook eens naar binnen! Koop dan gelijk wat leuks voor jezelf, je moeder of je vriendin!

Heb je trouwens je KOLON vloermat al gekocht? Ze zijn weer op voorraad namelijk!
    Hebik maandag al gehaald
    En hij rolt heerlijk

Maargoed, ons hele huis is nu zowat van IKEA...alleen geen smalland om het zo maar te zeggen

Verder kom ik altijd voor de donuts...8 stuks voor ¤3 haal ik d'r altijd
      zondag 2 juli 2006 @ 10:45:53 #25
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_39443862
    MINNEN bedjes?? Iemand info?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_39446233
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 10:45 schreef E.T. het volgende:
    Misschien deze week de andere collega's... nog steeds vakantie hier

Tevens TVP
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_39449623
    Ik had even een vraagje over het bed 'robin':

Ik ga namelijk op kamers, maar ik heb helaas geen ruimte voor een twee persoonsbed of een hoogslaper. Nu zag ik dus dit bed staan en het lijkt me redelijk handig. Als vriendin komt slapen trek je even snel (?) een tweede bed onder je huidige bed en voila: een tweepersoonsbed.
    Nu kwam mijn moeder echter met het verhaal dat het 'onder-schuif-matras' dan niet op de zelfde hoogte ligt als het gewone matras waardoor je nog niet echt lekker naast elkaar kan liggen...

Weet iemand of dit waar is en/of zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort bedden?
    Alvast bedankt

pi_39449830
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 15:22 schreef PrewT het volgende:
    Ik had even een vraagje over het bed 'robin':

Ik ga namelijk op kamers, maar ik heb helaas geen ruimte voor een twee persoonsbed of een hoogslaper. Nu zag ik dus dit bed staan en het lijkt me redelijk handig. Als vriendin komt slapen trek je even snel (?) een tweede bed onder je huidige bed en voila: een tweepersoonsbed.
    Nu kwam mijn moeder echter met het verhaal dat het 'onder-schuif-matras' dan niet op de zelfde hoogte ligt als het gewone matras waardoor je nog niet echt lekker naast elkaar kan liggen...

Weet iemand of dit waar is en/of zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort bedden?
    Alvast bedankt

[afbeelding]
    Klopt helemaal. Er is een hoogteverschil. Dat heb je dan weer niet bij de HEMNES bedbank, misschien is dat wat voor je?
    pi_39451549
    hmm, alleen jammer dat dat bed zo lelijk is, qua model is het meer wat voor me zusje :s

Maar als ik het goed begrijp zit er dus een matras in die bak er onder, die je dan op de bak zelf legt? of hoe werkt?
      zondag 2 juli 2006 @ 17:43:30 #30
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39452593
    Als je over hoogteverschil valt is een stapelbed zeker ook geen optie?
      zondag 2 juli 2006 @ 20:06:45 #31
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_39456027
    Nu we het dan toch over bedden hebben, ik vind deze (slaap)bank wel puik, maar ik vraag me af of je die chaise-longue ook aan de andere kant kunt monteren? Dus rechts ipv links?

zondag 2 juli 2006 @ 20:13:47 #32
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39456216
    hij is er in twee uitvoeringen: links en rechts
    pi_39456529
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 16:53 schreef PrewT het volgende:
    hmm, alleen jammer dat dat bed zo lelijk is, qua model is het meer wat voor me zusje :s
    [afbeelding]

Maar als ik het goed begrijp zit er dus een matras in die bak er onder, die je dan op de bak zelf legt? of hoe werkt?
    Wanneer je dit bed gebruikt als 1 persoonsbed dan heb je twee matrassen op elkaar liggen. Zodra je vriendin dan langskomt kun je de voorzijde van je bed uitschuiven en dan 1 van de matrassen op het uitgeschoven stuk leggen en een tweepersoonsbed maken
      zondag 2 juli 2006 @ 20:33:34 #34
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_39456761
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 20:13 schreef Adelante het volgende:
    hij is er in twee uitvoeringen: links en rechts
    Ah, dankje. Mooi zo.
    pi_39458158
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 10:45 schreef E.T. het volgende:
    Man heeft 't nagevraagd, het zou week 28 worden volgens die medewerkers..
      zondag 2 juli 2006 @ 21:50:26 #36
    75265 Intergalactrick
    Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
    pi_39459018
    Ik neem aan dat IKEA ook kadoobonnen verkoopt? Welke soorten heb je dan allemaal?
    Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
    ____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
    Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
      zondag 2 juli 2006 @ 22:33:31 #37
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_39460321
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Intergalactrick het volgende:
    Ik neem aan dat IKEA ook kadoobonnen verkoopt? Welke soorten heb je dan allemaal?
    Vraag het aan Anna. Dan komt ze met:
    IKEA heeft oplaadbare cadeaupassen, die voor de kassa liggen. Deze kan je tegen elk bedrag op laten waarderen bij de kassa. (Let op: cadeaupassen gekocht bij IKEA in Delft, kunnen alleen bij IKEA Delft ingewisseld worden). De cadeaupassen kunnen helaas niet via de telefoon of per e-mail besteld worden.

http://www.ikea.com/ms/nl(...)kea_services.html#12
    Ken je de cadeaupas* van IKEA al?
    Het is een pasje met een magneetstrip
    dat je bij de kassa kan laden met
    een bedrag dat jij wilt. Dus 35.- voor
    een 35ste verjaardag, 25.- voor een
    zilveren bruiloft of 21.06 voor het
    begin van de zomer?

Ik heb trouwens eindelijk mijn MOMENT bank!

Deze, maar dan in het zwart.

Voor een paar tientjes via marktplaats en in heel goede staat.
    Hij zit en ook nog eens hartstikke goed.

Edit:
    Zo dus:

[ Bericht 4% gewijzigd door Nuvole op 02-07-2006 22:51:00 (+plaatje) ]
    Only the good die young.
      zondag 2 juli 2006 @ 23:18:26 #38
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39461664
    De plundra! reclames zijn er weer... die hengelose caissiere is echt een stereotype
      zondag 2 juli 2006 @ 23:52:48 #39
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39462555
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef Adelante het volgende:
    De plundra! reclames zijn er weer... die hengelose caissiere is echt een stereotype
    Vertel, nog niet gezien namelijk
    pi_39463763
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef Adelante het volgende:
    Hengelose kassamiep?
    pi_39468695
    nou bartjebart ik ken die miep ook niet....

ik heb het gezien ik sta in het lijstjuh
      maandag 3 juli 2006 @ 11:23:12 #42
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39468890
    MINNEN kinderbedjes (wit) zijn weer leverbaar vanaf week 32 (over 5 weekjes dus).
    pi_39470319
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Intergalactrick het volgende:
    Zijn gewoon pasjes en je kunt er elk gewenst bedrag op laten zetten
      maandag 3 juli 2006 @ 13:32:50 #44
    3011 E.T.
    pi_39472523
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 11:23 schreef Adelante het volgende:
    MINNEN kinderbedjes (wit) zijn weer leverbaar vanaf week 32 (over 5 weekjes dus).

(poemojn, ook bedankt natuurlijk )

dan wordt 't a.s. woensdag alleen even de plundra afstruinen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_39512252
    Hai

Ik heb een vraagje: hoe is het aanbod bij IKEA van twijfelaars? 2pers. is te groot, en 1pers... ach, ik wil gewoon een twijfelaar

Hebben ze daar een paar modellen van staan?
      dinsdag 4 juli 2006 @ 19:11:59 #46
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_39514988
    staan ergens de aanbiedingen van de plundra op internet?
    could you just [i]not[/i] breathe?
      dinsdag 4 juli 2006 @ 19:36:29 #47
    20895 wernert2
    Nu met 35% korting.
    pi_39515713
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef De_Warme_bakker het volgende:
    Ik heb een vraagje: hoe is het aanbod bij IKEA van twijfelaars? 2pers. is te groot, en 1pers... ach, ik wil gewoon een twijfelaar
    Euh, is er een definitie van 'twijfelaar"? Er zijn bedden van 160, of is dat te breed?
    pi_39518142
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 19:36 schreef wernert2 het volgende:
    Euh, is er een definitie van 'twijfelaar"? Er zijn bedden van 160, of is dat te breed?
    quote:
    Een 'twijfelaar' is een extra breed eenpersoons bed. De naam is een verwijzing naar de grootte – het bed lijkt te twijfelen tussen een een- en tweepersoons bed. De maten van dit bed zijn 1.90 x 1.20 meter en niet 2.00 x 1.40 zoals vele mensen denken.
    Bron: wikipedia
    amokaapjeeh O+
    pi_39520121
    Ik wil morgen op zoek naar een 2-persoonsbed bij een Ikea vestiging, nu vroeg ik me af of hier iemand weet welke vestiging een beter aanbod heeft: Utrecht of Eindhoven. En is zo'n bed incl. bodems en matrassen te vervoeren in een redelijke auto?
    pi_39520627
    Op de foto van de medewerkers van sliedrecht sta ik niet, maar ik herken wel mijn buurvrouw. Ze mag tot haar pensioen thuis blijven en krijgt doorbetaald. Hele nette regeling hebben ze gemaakt voor de 'oude garde'. Wat dat betreft niets dan lof voor Ikea als werkgever.
    pi_39521117
    met n twijfelaar bedoel ik alles wat ongeveer anderhalf is. 1 is 80, 2 is 160, dus rond de 120, 130... zoiets
    pi_39521195
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
    met n twijfelaar bedoel ik alles wat ongeveer anderhalf is. 1 is 80, 2 is 160, dus rond de 120, 130... zoiets
    Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!
    pi_39525478
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!
    Helaas... bedankt
    pi_39526868
    quote:
    Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Tomaz het volgende:
    Ik wil morgen op zoek naar een 2-persoonsbed bij een Ikea vestiging, nu vroeg ik me af of hier iemand weet welke vestiging een beter aanbod heeft: Utrecht of Eindhoven. En is zo'n bed incl. bodems en matrassen te vervoeren in een redelijke auto?
    de zijbalken zij gewoon de lengte van het bed, matrassen zijn vaak vacuum, lattebodems moet je vaak zelf in elkaar zetten. op internet kun je kijken wat de verpakkingsmaten zijn.
    pi_39526956
    En doorgaans is de voorraad van een artikel (in de zin van "het moet besteld worden" of "uit voorraad leverbaar") voor alle vestigingen hetzelfde. Als het in Eindhoven alleen via het centraal magazijn leverbaar is, dan is dat ook zo voor Utrecht. Sowieso zijn de bedden van 220 cm altijd uitsluitend op bestelling, en de bedden van 200 cm lang op voorraad.

En voor de prettigste winkel-ervaring (qua ruimte e.d.) kun je het beste naar Eindhoven Breda gaan!
      woensdag 5 juli 2006 @ 00:18:57 #56
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39526985
    Die bonus dit tertiaal kun je wel vergeten met een hittegolf
    pi_39530452
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
    Nou inderdaad, ik heb het in Utrecht nog nooit zo rustig meegemaakt als gisteravond.
    amokaapjeeh O+
    pi_39533058

PLUNDRA! bij IKEA

[ Bericht 10% gewijzigd door Allan24 op 05-07-2006 11:52:05 ]
    pi_39538774
    quote:
    sliedrecht heeft 'm toch nog gehad
    we zaten op 95% van wat we moeten zaten, maar, zo zei de storemanager : "we zullen nooit weten hoe het was als we aan de totale vraag konden voldoen" (vakken waren eerder leeg en werden niet meer zo bijgevuld)
    pi_39540137
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef kalinho het volgende:

[..]

sliedrecht heeft 'm toch nog gehad
    we zaten op 95% van wat we moeten zaten, maar, zo zei de storemanager : "we zullen nooit weten hoe het was als we aan de totale vraag konden voldoen" (vakken waren eerder leeg en werden niet meer zo bijgevuld)
    het is een bekend gegeven dat er veel mensen nog gauw even iets kopen als een winkel sluit die hen aan het hart ligt.>>>> was bij de zaak van mijn ouders ook zo. Voor omzet en bonus is dat fijn voor het feit dat de allereerste vestiging in Nederland nu dicht is
    pi_39557457
    Eerste keer fanatiek Ikea bezocht vandaag, vak apart hoor dat shoppen daar

En zeg dat ze de handleidingen 's goed printen, ik miste 3 complete pagina's omdat de inkt niet leesbaar was! Gelukkig had ik een simpel bed...
      woensdag 5 juli 2006 @ 23:07:19 #62
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39557504

Nuttig ding. Net gehaald.
    For great justice!
    pi_39565519
    quote:
    Lol wij hadden hem gehaald, en ik had hem deze maand erbij zitten.
    pi_39570787
    sooow, net ff de ikea-uitverkoop meegemaakt in Sliedrecht. DRUK DRUK DRUk, ondanks 30 graden zon. totaal waren we 40 euro kwijt, wat dus neerkomt op een waarde van >¤400:
    -bureautje mikael
    -corras tv tafeltje
    -poäng fateaul met bijbehorend voetenbankje
    -premiär afbeelding, van 129 vooor ¤5. (met die rotsen in de zee)
    -en nog allemaal lampjes, borden, kinderstoeltjes etc
    pi_39570837
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
    [afbeelding]

Nuttig ding. Net gehaald.
    ik zit er ook al naar te kijken hij ziet er solide uit
    moet in ieder geval mijn gasstel kunnen dragen plus natuurlijk wat opbergdozen(en inhoud)
      donderdag 6 juli 2006 @ 13:42:11 #66
    3011 E.T.
    pi_39571713
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef kalinho het volgende:
    sooow, net ff de ikea-uitverkoop meegemaakt in Sliedrecht. DRUK DRUK DRUk, ondanks 30 graden zon. totaal waren we 40 euro kwijt, wat dus neerkomt op een waarde van >¤400:
    -bureautje mikael
    -corras tv tafeltje
    -poäng fateaul met bijbehorend voetenbankje
    -premiär afbeelding, van 129 vooor ¤5. (met die rotsen in de zee)
    -en nog allemaal lampjes, borden, kinderstoeltjes etc
    Huh? Sliedrecht is toch al dicht?
    pi_39572373
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef E.T. het volgende:
    Huh? Sliedrecht is toch al dicht?
    Het personeel kon nog even shoppen
    amokaapjeeh O+
    pi_39572504
    Vraagje, op de website bij de informatie over bezorgen zag ik dit plaatje staan, is deze kookwekker ook echt te koop en wat is dan de naam?

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
    pi_39572872
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef Étoile het volgende:
    Vraagje, op de website bij de informatie over bezorgen zag ik dit plaatje staan, is deze kookwekker ook echt te koop en wat is dan de naam?

[afbeelding]
    Neej sorry! Die zit niet (meer) in het assortiment...
    pi_39586264
    Voor alle echte IKEA fans : Ga even naar...

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/local_home/kurvan.html

..en klik op IKEA Stockholm, je krijgt echt een spetterende presentatie van het nieuwe IKEA Stockholm assortiment wat in Nederland vanaf half augustus te verkrijgen is!! Deze site/presentatie is vanaf augustus uiteraard ook op de Nederlandse site te bekijken
    pi_39586770
    Wat zijn die Lack kasten leuk!! Ik wil een rooie
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
    pi_39610048
    Laatst wat nieuwe dingetjes bij de IKEA gekocht:

1x GALANT wit werkblad 160 x 80, 1x GALANT onderstel, 4x A-poot zilver
    1 x SUMMERA uittrekbare toetsenbordplank
    6 x BERÖM handgrepen
    1 x KVART wandlamp zwart
    2 x TUPPLUR rolgordijnen donkerblauw
    1 x REKTANGEL vaas
    3 x LUCKY Bamboeplantjes

pi_39622822
    Vraagje aan iemand die op de lampenafdeling werkt:
    kan het kloppen dat de KLIMAT lamp niet meer wordt geleverd? Vandaag bij de Ikea Duiven gevraagd of ze deze nog binnen kregen, maar toen ze in de computer keken bleek dat alle orders in alle vestigingen waren teruggetrokken
    Als we hier toch nog 2 plafondlampen zouden kunnen krijgen......
    pi_39624096
    Het kan zijn dat de orders zijn teruggetrokken omdat:
    - er een kwaliteitsprobleem is met die lamp
    - de lamp uit het assortiment is
    - de lamp uit het assortiment gaat en voor de PLUNDRA! wordt herverdeeld
    - of een andere wazige reden die ik zo niet bedenken kan

Misschien kan morgen iemand even kijken, anders hoop ik dat ik er maandag weer aan denk en kijk ik het wel voor je na
    pi_39626891
    Weet iemand toevallig wat de slimste manier is om een Expedit kast (van 5 hokjes breed en hoog) uit elkaar te halen? We gaan vandaag verhuizen en proberen de kast in één keer mee te krijgen, maar waarschijnlijk gaat het net niet lukken met een bocht die we moeten maken om het ding het huis uit te krijgen.

En dan zijn er twee opties: het ding uit elkaar halen en in delen verhuizen (als dat een beetje makkelijk kan), of gewoon een nieuwe kopen

Ik heb geen handleiding meer en weet niet meer precies hoe ik de kast toen in elkaar heb gezet. Eerst de bovenkant eraf neem ik aan, maar welk van al die plankjes komt daarna??
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zaterdag 8 juli 2006 @ 17:06:12 #76
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39635986
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef MikelenniuM het volgende:
    Vraagje aan iemand die op de lampenafdeling werkt:
    kan het kloppen dat de KLIMAT lamp niet meer wordt geleverd? Vandaag bij de Ikea Duiven gevraagd of ze deze nog binnen kregen, maar toen ze in de computer keken bleek dat alle orders in alle vestigingen waren teruggetrokken
    Als we hier toch nog 2 plafondlampen zouden kunnen krijgen......
    week 28 komt de KLIMAT hanglamp in alle vestigignen weer binnen
    pi_39637326
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 08:53 schreef imago het volgende:
    *Expedit kast vraag*
    Toevallig deze kast 2 weken geleden nog in elkaar gezet

Bovenkant en zijkant haal je er als eerste af. Dan de korte plankjes, lange planken, korte plankjes enz. tot je hem bijna uit elkaar hebt.

Het is iig de omgekeerde volgorde van in elkaar zetten

Succes met verhuizen!
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 17:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

week 28 komt de KLIMAT hanglamp in alle vestigignen weer binnen
    Dat is dus maandag al???
      zaterdag 8 juli 2006 @ 17:55:18 #78
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39637358
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef MikelenniuM het volgende:

Dat is dus maandag al???
    kan, maar kan ook volgende week zaterdag zijn. check www.ikea.nl voor actuele voorraadinformatie.
    pi_39666608
    Ik probeer al enige tijd het frontje van de vaatwasser op de vaatwasser DFW BOO te monteren, maar het lukt me niet. Ik ben ook de gebruiksaanwijzing kwijt wat de klus er niet makkelijker op maakt.
    Wie kan mij helpen? Het staat zo lullig.....
    pi_39687588
    Het IKEA-starterspakket, met borden, glazen, bestek e.d.... Blauwe doos, rode letters (hij staat op werk, vandaar...), wat kosttie?
    pi_39687805
    Deze?

¤ 79 volgens de site
      maandag 10 juli 2006 @ 14:43:32 #82
    100857 lordmedelo
    ondergedoken
    pi_39690623
    even een redelijk dringende vraag.
    Als ik Faktum keukenkastpoten wil kopen, waar moet ik die dan bij IKEA halen? Moet dat via de keukenafdeling? Of hangen die gewoon in een rek.
    Ik wil wel bellen naar IKEA, maar dat kan ik verder nergens meer vinden op de website
    pi_39691765
    Die staan op de keukenspulletjes afdeling denk ik
    pi_39694396
    allan24, hoe bevallen de sliedrecht-collegas eigenlijk? en jacco?
      maandag 10 juli 2006 @ 17:04:43 #85
    100857 lordmedelo
    ondergedoken
    pi_39694919
    quote:
    Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef mrien het volgende:
    Die staan op de keukenspulletjes afdeling denk ik
    Dat leek mij ook het meest logisch, maar je blijkt het toch in de winkel af te moeten rekenen en vervolgens in het magazijn te moeten gaan halen.
    Thanks anyway!
      dinsdag 11 juli 2006 @ 01:44:26 #86
    132262 EsDe
    Frituurkoning
    pi_39711314
    Hoi, ik ben op zoek naar 4 billy vitrinedeuren... heb 2 kasten (80 cm breed p.s.) waar ik graag deurtjes op hang...met dat melkglas zegmaar...alleen zijn deze nergens (tenminste in de combinatie frostedglas/zilverkleur) nergens meer op voorraad

Iemand énig idee waar ik deze nog kan vinden? desnoods 2e hands? heb marktplaats al afgespeurd maar zonder resultaat... even voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:

klik

ik heb er in totaal dus 4 nodig (2 per kast)... iemand énig idee !?!?

--------------------------

Ik zie overigens dat deze deuren in een aantal vestigingen in Amerika nog wel "in stock" is... gaat een duur geintje worden denk ik als ik er 4 laat overkomen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Conflict op 13-07-2006 10:12:20 (lay-out was kapot, link aangepast) ]
    Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
      dinsdag 11 juli 2006 @ 14:04:42 #87
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_39722079
    quote:
    Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Slie .

Mag ik ook bij het IKEA B'drecht medewerkers lijstje ?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_39724011
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 01:44 schreef EsDe het volgende:
    Hoi, ik ben op zoek naar 4 billy vitrinedeuren... heb 2 kasten (80 cm breed p.s.) waar ik graag deurtjes op hang...met dat melkglas zegmaar...alleen zijn deze nergens (tenminste in de combinatie frostedglas/zilverkleur) nergens meer op voorraad

Iemand énig idee waar ik deze nog kan vinden? desnoods 2e hands? heb marktplaats al afgespeurd maar zonder resultaat... even voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:

klik

ik heb er in totaal dus 4 nodig (2 per kast)... iemand énig idee !?!?

--------------------------

Ik zie overigens dat deze deuren in een aantal vestigingen in Amerika nog wel "in stock" is... gaat een duur geintje worden denk ik als ik er 4 laat overkomen?
    Uit Amerika over laten komen is inderdaad best prijzig...

De deuren van BILLY zijn het afgelopen jaar iets anders geworden waardoor we nu een vernieuwde versie in de winkel hebben. De nieuwe deuren hebben ook een dubbele naam. De nieuwe deuren heten bijvoorbeeld BILLY BYOM. Oudere versie deuren zijn uitverkocht inderdaad...

Frosted glas zit bij BILLY alleen in de deuren met een zilveren of aluminium omlijsting. De deuren met een houtfineer omlijsting zijn altijd met helder glas!

[ Bericht 5% gewijzigd door Conflict op 13-07-2006 10:12:38 ]
    pi_39724081
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Slie .

Hej vreemd... ik had je wel willen toevoegen aan mijn openingspost maar ik kan die zelf opeens niet meer aanpassen terwijl ik laatst wel nog irisvrede heb toegevoegd

Misschien dat een mod dat kan aanpassen???
      dinsdag 11 juli 2006 @ 15:08:53 #90
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_39724117
    Heeft trouwens 1 van de medewerkers al het beoordelingsgesprek gehad ?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 11 juli 2006 @ 15:10:12 #91
    132262 EsDe
    Frituurkoning
    pi_39724152
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Frosted glas zit bij BILLY alleen in de deuren met een zilveren of aluminium omlijsting. De deuren met een houtfineer omlijsting zijn altijd met helder glas!
    bedoel je deze? kunnen deze dan wel gewoon op de 'oude' billy zegmaar?

klik

kan best denk ik zo, donkergrijze kast met zilver/alu deurtjes...toch?
    zie alleen nergens staan 'frosted' glas oid...

[ Bericht 20% gewijzigd door Conflict op 13-07-2006 10:13:15 (ook een link aangepast) ]
    pi_39724286
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef EsDe het volgende:

[..]

heb je daar toevallig een foto/link van?
    kan het zo 123 niet vinden namelijk...

kan best denk ik zo, donkergrijze kast met zilver/alu deurtjes...toch?
    Links en foto's? Tuurlijk:

BILLY BYOM Deuren met fineeromlijstingen

of

BILLY MOREBO Deuren met matglas en een aluminium omlijsting

of

BILLY NICKELBY Deuren met matglas met bloemmotief en een aluminium omlijsting

Een donkergrijze kast met aluminiumdeuren kan heel goed hoor! Beter in ieder geval dan deuren met fineeromlijstingen!
    pi_39726172
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

ey! jij was diegene die zaterdag allemaal zat te vertellen over een reis naar australie toch?
      dinsdag 11 juli 2006 @ 22:29:10 #94
    132262 EsDe
    Frituurkoning
    pi_39736167
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 15:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

info
    Okay, hartstikke bedankt! gaat helemaal passen begrijp ik dus... dan gaan het die aluminium worden met matglas (geen bloemmotief haha)

iig hartstikke bedankt voor de hulp!
      dinsdag 11 juli 2006 @ 22:34:20 #95
    3011 E.T.
    pi_39736380
    Geen idee waarom je de OP niet meer kon wijzigen Bartjebart, maar ik heb Debsterrr bij Barendrecht toegevoegd
    pi_39736716
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef EsDe het volgende:

[..]

Okay, hartstikke bedankt! gaat helemaal passen begrijp ik dus... dan gaan het die aluminium worden met matglas (geen bloemmotief haha)

iig hartstikke bedankt voor de hulp!
    Ik wil niet lullig doen, maar als ik me niet vergis zijn de Billy Morebo deuren niet met matglas maar met helderglas. Het idee van die deur is namelijk dat je iets van foto's ofzo tussen de glasplaat en de witte/zwarte achterplaat doet zodat je je eigen deur kan creeeren. Het zou dus niet logisch zijn als dit matglas zou zijn....... Overigens is het wel een hele mooie deur!!

Je kan mij trouwens toevoegen als vertegenwoordiger van IKEA Amsterdam!!
      dinsdag 11 juli 2006 @ 23:53:58 #97
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39739023
    Vanmiddag even in Sliedrecht geweest wat een afgebrand dorp, half gestript, de letters van de reclamezuil af, grote advertenties waar andere stores te vinden zijn en toch is het kantoor nog goed bezet om alles financieel en sociaal af te handelen... respect
    pi_39740306
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen, maar als ik me niet vergis zijn de Billy Morebo deuren niet met matglas maar met helderglas. Het idee van die deur is namelijk dat je iets van foto's ofzo tussen de glasplaat en de witte/zwarte achterplaat doet zodat je je eigen deur kan creeeren. Het zou dus niet logisch zijn als dit matglas zou zijn....... Overigens is het wel een hele mooie deur!!
    Ow wacht je kon wel eens gelijk hebben! (er staat bij materiaal info ook: hardboard)
    Maar volgens mij is er toch nog wel steeds een matglazen versie?!
    pi_39740380
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef E.T. het volgende:
    Geen idee waarom je de OP niet meer kon wijzigen Bartjebart, maar ik heb Debsterrr bij Barendrecht toegevoegd
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef JC-Rags het volgende:

Je kan mij trouwens toevoegen als vertegenwoordiger van IKEA Amsterdam!!
    Euhm... E.T.?
      woensdag 12 juli 2006 @ 08:31:36 #100
    3011 E.T.
    pi_39744067
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[..]

Euhm... E.T.?
    pi_39745221
    Iemand ervaring met de Skubb Opbergtassen? Ik wil ze gaan gebruiken voor kleding die ik onder mijn bed bewaar. Ze lijken erg handig, zijn ze dat ook echt?

woensdag 12 juli 2006 @ 10:05:35 #102
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39745634
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef LotjeSpieg het volgende:
    Iemand ervaring met de Skubb Opbergtassen? Ik wil ze gaan gebruiken voor kleding die ik onder mijn bed bewaar. Ze lijken erg handig, zijn ze dat ook echt?

[afbeelding]
    kan je niet beter de bedbakken nemen ipv de tassen?
    pi_39746673
    Nou we hebben nu bedbakken en deze zijn waardeloos (komen overigens niet bij de Ikea vandaan). Ze zijn groot (ongeveer 80*80 cm), net te hoog voor onder ons bed (het kan wel, maar elke keer dat ze er onderuit moeten, moet je het bed op tillen), en de deksel sluit niet goed af.

Daarom was ik op de site van Ikea aan het kijken naar nieuwe. En daar kwam ik dus die opbergtassen tegen. Lijkt me op zich wel handig, omdat je ze dan ook kan opvouwen ofzo, als je ze niet nodig hebt.
    Overigens kwam ik op de site niet echt veel bedbakken tegen. Een Komplement (bak met deksel, die je ook als lade kan gebruiken) komt volgens mij het dichts in de buurt. Helaas staat hier geen hoogte bij (ik heb ruimte voor maximaal 20 cm. hoog).

Misschien ga ik vanmiddag even kijken. Waar kan je dit soort dingen vinden in de Ikea?
    pi_39746826
    Ik heb ze wel eens gezien bij de afdeling die ook al die dozen heeft enzo (die opbergdozen van karton)
    pi_39747056
    Mrien, dank je wel, dan loop ik niet zo te zoeken!!
    pi_39749540
    accenten
    pi_39749949
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef LotjeSpieg het volgende:

[afbeelding]
    als het die dingen zijn die ik ooit heb gehad mwah dan zijn harde bakken handiger....

btw mijn boxen rollen wel goed onder het bed door igg nooit last gehad.
      woensdag 12 juli 2006 @ 17:25:05 #108
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39759759
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 12:28 schreef kalinho het volgende:
    accenten
    sot
    pi_39760114
    Ondanks dat het weer uitnodigt voor een duik in het water, toch maar de Ikea ingedoken. Ik vond dat er aardig wat mensen waren voor dit weer (Deflt). Heb uitvoerig alle bakken bekeken, helaas kunnen die harde bakken met wieltjes en deksel niet onder mijn bed. Daarom zijn het toch de Skubb Opbergtassen geworden. Ze lijken handig! Ben benieuwd of ik er over een tijdje nog steeds blij mee ben.
    pi_39760234
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

sot
    Sot? Wat is sot? behalve die dondersleuke kleine knuffeltjes
    pi_39766762
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Bartjebart het volgende:
    Sot? Wat is sot? behalve die dondersleuke kleine knuffeltjes
    Opbergen
    pi_39767401

Een nieuwe LACK plank. Ben d'r erg blij mee, m'n muur was te kaal
      woensdag 12 juli 2006 @ 22:52:43 #113
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_39770852
    He, mede IKEA fans. Sinds deze week werk in IKEA Groningen. Ik ga eerst als vakantiewerker beginnen en waarschijnlijk na de vakantie full-time aan de slag sinds ik vandaag met mijn studie ben gestopt. Dus als jullie vragen over IKEA Groningen hebben, ik kan proberen te beantwoorden.

Eerste dag was leuk werken, maar wat een grote winkel en niet altijd overzichtelijk voor zowel personeel als voor klanten.
    pi_39771241
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef ProgMAN het volgende:
    He, mede IKEA fans. Sinds deze week werk in IKEA Groningen. Ik ga eerst als vakantiewerker beginnen en waarschijnlijk na de vakantie full-time aan de slag sinds ik vandaag met mijn studie ben gestopt. Dus als jullie vragen over IKEA Groningen hebben, ik kan proberen te beantwoorden.

Eerste dag was leuk werken, maar wat een grote winkel en niet altijd overzichtelijk voor zowel personeel als voor klanten.
    Hoe ga je dat organisatorisch doen dan? Aangezien je in Enschede woont? Dan is IKEA Hengelo toch dichterbij

Maar leuk! Gefeli trouwens! Op welke afdeling werk je?
    pi_39771270
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef TuuT het volgende:

[..]

Opbergen
    Och jeetje... dus die naam gebruiken sommige vestigingen voor de afdeling Opbergen? waarom? Wat omslachtig :S
    pi_39771572
    SOT = Opbergen, net als Accenten voor Cookshop, slaat eigenlijk ook nergens op
    pi_39771703
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Allan24 het volgende:
    Maar waar staat SOT dan voor??? In Hengelo gebruiken wij deze uitdrukking niet eens! Sterker nog... dit is voor het eerst dat ik die benaming hoor
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:30:21 #118
    132262 EsDe
    Frituurkoning
    pi_39772287
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow wacht je kon wel eens gelijk hebben! (er staat bij materiaal info ook: hardboard)
    Maar volgens mij is er toch nog wel steeds een matglazen versie?!
    ik hoop het wel! iemand die hier meer over weet? of heb ik dus wel gewoon een probleem?
    pi_39772322
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef EsDe het volgende:

[..]

ik hoop het wel! iemand die hier meer over weet? of heb ik dus wel gewoon een probleem?
    Misschien is het toch handiger als je even in de winkel gaat kijken... sorry!
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:45:37 #120
    15358 ProgMAN
    pi_39772769
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe ga je dat organisatorisch doen dan? Aangezien je in Enschede woont? Dan is IKEA Hengelo toch dichterbij

Maar leuk! Gefeli trouwens! Op welke afdeling werk je?
    Jah, sorry, profiel nog niet bijgewerkt. Ik woon dus inmiddels in Groningen. Ik werk nu op de afdeling BA 50 (is geloof ik activiteiten) met de lijstjes, spiegels, schilderijen, planten, potten en nog veel meer.
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:46:27 #121
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39772793
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Allan24 het volgende:
    "vroeger" vielen de kaarsen en vazen ook onder cookshop, dus was het een accenten afdeling
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:47:31 #122
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39772840
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef ProgMAN het volgende:

Jah, sorry, profiel nog niet bijgewerkt. Ik woon dus inmiddels in Groningen. Ik werk nu op de afdeling BA 50 (is geloof ik activiteiten) met de lijstjes, spiegels, schilderijen, planten, potten en nog veel meer.
    je werkt er nog niet heel lang merk ik maar succes in groningen!
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:48:12 #123
    15358 ProgMAN
    pi_39772864
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar waar staat SOT dan voor??? In Hengelo gebruiken wij deze uitdrukking niet eens! Sterker nog... dit is voor het eerst dat ik die benaming hoor
    Uit het mooie IKEA alfabet: SOT = Söckra Ting (Zweeds) voor opbergen. Dit is de BA (Business Area) met alle opbergartikelen.
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:49:24 #124
    15358 ProgMAN
    pi_39772911
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

je werkt er nog niet heel lang merk ik maar succes in groningen!
    Om precies te zijn werk ik er nog maar een week. Maar bedankt voor de reactie.
    pi_39773459
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Uit het mooie IKEA alfabet: SOT = Söckra Ting (Zweeds) voor opbergen. Dit is de BA (Business Area) met alle opbergartikelen.
    En dat weet jij na 1 dag werken al :|
    pi_39780311
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef EsDe het volgende:

[..]

We hebben alleen nog matglazen deuren met bloemetjes print (Billy Nyckelby). Verder hebben we de Billy Ydre deur, een grijze deur met een stukje plastic (matglas look-a-like) voor 17.50 per deur (dacht ik). Dat was het wel zo'n beetje volgens mij..... Sorry
    pi_39780355
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vrije vertaling: de afdeling Zaken en Dingetjes...
      donderdag 13 juli 2006 @ 10:06:43 #128
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_39780442
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Welkom, afdelingsgenoot op afstand . Je bent in ieder geval bij de leukste afdeling van geheel IKEA beland!

Oase
    Kado
    Posters & Lijsten
    AOS
    Seizoenen
      donderdag 13 juli 2006 @ 10:07:09 #129
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_39780451
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Staat in het introductieboekje (IKEA alfabet)
    pi_39780684
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef WebForce het volgende:

[..]

!
    pi_39787985
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ow 4 jaar geleden niet...
      donderdag 13 juli 2006 @ 15:01:52 #132
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39789320
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef WebForce het volgende:

Welkom, afdelingsgenoot op afstand . Je bent in ieder geval bij de leukste afdeling van geheel IKEA beland!

Oase
    Kado
    Posters & Lijsten
    AOS
    Seizoenen
    AOS en Seasonal is in sommige vestigingen een BA60
    pi_39797018
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

AOS en Seasonal is in sommige vestigingen een BA60
    Ow in Haarlem onder andere...

bij ons is AOS BA40
    pi_39802949
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow in Haarlem onder andere...

bij ons is AOS BA40
    AOS valt (viel?) bij ons onder BA9, BA40 is dan wel weer Family

haha, al die inside termen
    pi_39805682
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef Allan24 het volgende:

[..]

AOS valt (viel?) bij ons onder BA9, BA40 is dan wel weer Family

haha, al die inside termen
    Family is internationaal BA92 volgens mij
    pi_39808010
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 23:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Family is internationaal BA92 volgens mij
    Wat een logica weer
    pi_39808475
    Is Brekke (bedframe) ook verkrijgbaar in 210 of 220 cm ? Zoniet, zijn er überhaupt 1 persoons bedden verkrijgbaar in langere uitvoering?
    pi_39812706
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 01:15 schreef Friebo het volgende:
    Is Brekke (bedframe) ook verkrijgbaar in 210 of 220 cm ? Zoniet, zijn er überhaupt 1 persoons bedden verkrijgbaar in langere uitvoering?
    IKEA heeft wel matrassen van 220, dus ik neem aan dat ze daar dan ook wel bedden voor hebben
    amokaapjeeh O+
      vrijdag 14 juli 2006 @ 13:05:57 #139
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39818781
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 01:15 schreef Friebo het volgende:
    MALM en HEMNES zijn verkrijgbaar in 220 cm.
    pi_39835496
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Wat een logica weer
    Ja niet echt...

Maar dat is toch wel vaker zo bij IKEA?

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 14-07-2006 23:11:51 ]
    pi_39837293
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja niet echt...

Maar dat is toch wel vaker zo bij IKEA?
    Dat dingen heel onlogisch lijken bedoel je? Hoe lang werk je er al?
    pi_39839084
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 23:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat dingen heel onlogisch lijken bedoel je? Hoe lang werk je er al?
    Nu precies 4 jaar en 15 dagen!
    pi_39839682
    Woei! Ik 3 jaar en 76 dagen
    pi_39839704
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 01:09 schreef Allan24 het volgende:
    Woei! Ik 3 jaar en 76 dagen
    Tsss groentje
    pi_39841088
    omg kom ik aan met mn 1 jaar en 14 dagen
    pi_39843775
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 01:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tsss groentje
    pi_39861181
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 09:33 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Hahahahaha sorry!

Hej jij werkt toch bij service? Volgens mij hebben we nog samengewerkt tijdens je opleiding in Hengelo
    pi_39872341
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahahahaha sorry!

Hej jij werkt toch bij service? Volgens mij hebben we nog samengewerkt tijdens je opleiding in Hengelo
    ! Ben jij die Bart!
    pi_39875576
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef Allan24 het volgende:

[..]

! Ben jij die Bart!

ben zelfs nog in Breda geweest met de opening
    pi_39886775
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef Allan24 het volgende:

[..]

! Ben jij die Bart!
    Die Bart is niet te missen
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')