Misschien deze week de andere collega's... nog steeds vakantie hierquote:Op zondag 2 juli 2006 10:45 schreef E.T. het volgende:
MINNEN bedjes?? Iemand info?
Klopt helemaal. Er is een hoogteverschil. Dat heb je dan weer niet bij de HEMNES bedbank, misschien is dat wat voor je?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:22 schreef PrewT het volgende:
Ik had even een vraagje over het bed 'robin':
Ik ga namelijk op kamers, maar ik heb helaas geen ruimte voor een twee persoonsbed of een hoogslaper. Nu zag ik dus dit bed staan en het lijkt me redelijk handig. Als vriendin komt slapen trek je even snel (?) een tweede bed onder je huidige bed en voila: een tweepersoonsbed.
Nu kwam mijn moeder echter met het verhaal dat het 'onder-schuif-matras' dan niet op de zelfde hoogte ligt als het gewone matras waardoor je nog niet echt lekker naast elkaar kan liggen...
Weet iemand of dit waar is en/of zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort bedden?
Alvast bedankt
[afbeelding]
Wanneer je dit bed gebruikt als 1 persoonsbed dan heb je twee matrassen op elkaar liggen. Zodra je vriendin dan langskomt kun je de voorzijde van je bed uitschuiven en dan 1 van de matrassen op het uitgeschoven stuk leggen en een tweepersoonsbed makenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:53 schreef PrewT het volgende:
hmm, alleen jammer dat dat bed zo lelijk is, qua model is het meer wat voor me zusje :s
[afbeelding]
Maar als ik het goed begrijp zit er dus een matras in die bak er onder, die je dan op de bak zelf legt? of hoe werkt?
Ah, dankje. Mooi zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:13 schreef Adelante het volgende:
hij is er in twee uitvoeringen: links en rechts
Man heeft 't nagevraagd, het zou week 28 worden volgens die medewerkers..quote:Op zondag 2 juli 2006 10:45 schreef E.T. het volgende:
MINNEN bedjes?? Iemand info?
Vraag het aan Anna. Dan komt ze met:quote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik neem aan dat IKEA ook kadoobonnen verkoopt? Welke soorten heb je dan allemaal?
Vertel, nog niet gezien namelijkquote:Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef Adelante het volgende:
De plundra! reclames zijn er weer... die hengelose caissiere is echt een stereotype
Hengelose kassamiep?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:18 schreef Adelante het volgende:
De plundra! reclames zijn er weer... die hengelose caissiere is echt een stereotype
Zijn gewoon pasjes en je kunt er elk gewenst bedrag op laten zettenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:50 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik neem aan dat IKEA ook kadoobonnen verkoopt? Welke soorten heb je dan allemaal?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:23 schreef Adelante het volgende:
MINNEN kinderbedjes (wit) zijn weer leverbaar vanaf week 32 (over 5 weekjes dus).
Euh, is er een definitie van 'twijfelaar"? Er zijn bedden van 160, of is dat te breed?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik heb een vraagje: hoe is het aanbod bij IKEA van twijfelaars? 2pers. is te groot, en 1pers... ach, ik wil gewoon een twijfelaar
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:36 schreef wernert2 het volgende:
Euh, is er een definitie van 'twijfelaar"? Er zijn bedden van 160, of is dat te breed?
Bron: wikipediaquote:Een 'twijfelaar' is een extra breed eenpersoons bed. De naam is een verwijzing naar de grootte – het bed lijkt te twijfelen tussen een een- en tweepersoons bed. De maten van dit bed zijn 1.90 x 1.20 meter en niet 2.00 x 1.40 zoals vele mensen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |