Trek jij maar wat je wilquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapen ..maar trek ik mn Pirates-polo, mn Happy-Feet shirt of mn Superman-shirt aan?
dat was @ Angelquote:
wehe ik zou namelijk eerst naar cars gaan maar op laatste moment toch maar voor the omen gekozen.. dacht al hoe de fuck weet jij dat nouquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was @ Angel
@ CDP: en jij bent nog vrijgezel met (zulke) Pyama's???? raar
DIME DIME AVE MARIA
I see dead people!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehe ik zou namelijk eerst naar cars gaan maar op laatste moment toch maar voor the omen gekozen.. dacht al hoe de fuck weet jij dat nou
Goodiesquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Cybart het volgende:
@ CDP: en jij bent nog vrijgezel met (zulke) Pyama's???? raar
koffiemokkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goodies
Heb ook allemaal DVDs, mokken, petten, kaarten, penne, action figures etc gehad bij alle feestjes..
Ik heb er nu 1 van Pirates en 1 van Supermanquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
koffiemokken
ok dvd's zijn ook fijn
maar koffiemokken
Het was erg vroegquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
Whehe.
Cars was ook matigquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehe ik zou namelijk eerst naar cars gaan maar op laatste moment toch maar voor the omen gekozen.. dacht al hoe de fuck weet jij dat nou
Hoezo dat? :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ok ik had al lang in bed moeten liggen
Tentamen morgenvroeg, plus een demonstratie van een reeds lang geleden afgerond projectje.quote:
Ik trek juist altijd dingen uit als ik ga slapen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga slapen ..maar trek ik mn Pirates-polo, mn Happy-Feet shirt of mn Superman-shirt aan?
Ja zoveel meer draait er nietquote:
Dirk en Tommy en nog een onbekende voor mijquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dirk en Tommy en nog een onbekende voor mij
Zaten bij de Vooruitgang op 't terras.
Jij was er niet bij
En waarom niet zo happy?
Lijkt mijn huisarts wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
bel ik éindelijk de dokter om kwart voor 10.. krijg ik een bandje dat je tussen 8 en 10 moet bellenright..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
je oorharen wegbranden
Toch geen kloon van je he?
Ik heb het eindelijk vorige maand in Londen ook gekocht. Lag er cheapo, dus kon het niet weerstaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Hij gaat 1 van mijn fav boeken verfilmen: Life of Pi
ik kwam er nota bene langslopen!!! maar goed, bel dan als je vind da ik er bij moetquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dirk en Tommy en nog een onbekende voor mij
Zaten bij de Vooruitgang op 't terras.
Jij was er niet bij
En waarom niet zo happy?
Cinema Expoquote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP, waar heb je Borat en A good Year al kunnen bekijken?
Die is helaas vanmiddag als ik moet werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:07 schreef wonderer het volgende:
CDP, Monster House ook al gezien?
Hij komt in sommige landen in de bios in 3D uit ja..quote:
welke provider heb je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef creno het volgende:nog steeds geen internet in mijn huis... maar als het goe dis morgen wel !!
let op dat het geen Waxxer geschiedenis gaat worden hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:24 schreef creno het volgende:nog steeds geen internet in mijn huis... maar als het goe dis morgen wel !!
Er is in FB een topic en daar kan je aangeven dat je weer op zwart gaat, met als gevolg een tag "oranjemeeloper".quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Weemz het volgende:
Weet iemand hoe ik weer van mijn oranje nick af kan komen? Stofje doet moeilijk.
Ik neem aan van wel, vast aan het eind van het wk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:23 schreef Weemz het volgende:
Ahah, en als ik het gewoon zo laat wordt ik op een gegeven moment 'gewoon' zwart?
Nee, het is een vorm van egoïsme; jezelf zwart maken, in plaats van anderen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef NathaN het volgende:
Zwart willen worden? Is dat een nieuwe vorm van positieve discriminatie?
Vind ik dan meer altruïsme. Je doet het jezelf aan, om anderen te ontzien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is een vorm van egoïsme; jezelf zwart maken, in plaats van anderen.
Nobel en ridderlijk, die oranjemeelopersquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vind ik dan meer altruïsme. Je doet het jezelf aan, om anderen te ontzien.
Ach, waarom een team aanmoedigen dat niet speelt. Als je klaar bent met eten, ruim je ook af.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nobel en ridderlijk, die oranjemeelopers.
Da's ook gewoon meeloperij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso, waarom een team aanmoedigen als ze het niet eens kunnen zien. Tenzij er iemand van het Nederlands elftal op FOK! post, maar het had gewoon al geen zin om oranje te zijn.
Tja, had je ook maar tussen 08:00 en 10:00 moeten bellenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
hang nu gewoon al 10 minuten in de wacht bij mn huisarts..
Ja mooi goed vooruitzichtquote:
Ik word echt moe van al die animatiefilms...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Cinema Expo
[..]
Die is helaas vanmiddag als ik moet werken
NIET ophangen!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
hang nu gewoon al 10 minuten in de wacht bij mn huisarts..
en tevreden over je prestaties van vandaag?quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tentamen morgenvroeg, plus een demonstratie van een reeds lang geleden afgerond projectje.
Ja hallo, weet IK veelquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kwam er nota bene langslopen!!! maar goed, bel dan als je vind da ik er bij moet
ach jah... nog ff volhouden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, weet IK veel
Ik ben niet zo'n persoon die zomaar iemand belt
(en trouwens, had ik gezegd dat ik vond dat je er bij moest zijn?)
maar goed, ik moet nog steeds dat catharina paradijsje van je zien... al lees ik net een rillend topic
Welk topic?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, weet IK veel
Ik ben niet zo'n persoon die zomaar iemand belt
(en trouwens, had ik gezegd dat ik vond dat je er bij moest zijn?)
maar goed, ik moet nog steeds dat catharina paradijsje van je zien... al lees ik net een rillend topic
Yeahquote:
Ik heb 't al gevonden, kutsituatie, Jerquote:
Eric is dan weer niks, nee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef HuubTuub het volgende:
Behalve Eric
Ja totdat je abonnement van 34 Pond omhoog gaat naar 68, dan hoeft het voor mij niet meer. Neemt niet weg dat ik het toch ga kopen iedere maand.quote:
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.quote:
heb m vanmiddag bij Waterstones gehaaldquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja totdat je abonnement van 34 Pond omhoog gaat naar 68, dan hoeft het voor mij niet meer. Neemt niet weg dat ik het toch ga kopen iedere maand.
Ik ook niet. Eigenlijk ken ik alleen mezelf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.
Er zullen ook wel stomme Eriks zijn, maar ik ken ze niet
Wat voor blad is het dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja totdat je abonnement van 34 Pond omhoog gaat naar 68, dan hoeft het voor mij niet meer. Neemt niet weg dat ik het toch ga kopen iedere maand.
Erg tof Engels Filmblad.quote:
Ah.. tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef HuubTuub het volgende:
Owjee... het kabinet is net gevallen.... maar dat ligt niet aan een Erik
Ik welquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.
Er zullen ook wel stomme Eriks zijn, maar ik ken ze niet
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef HuubTuub het volgende:
hoe stom is hij op een schaal van 1 tot 10?
Bah, hij verdient de naam Erik dus echt niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.
Precies, dat vond ik toen al want een van mijn favo boek-karakters heet ook Erik dus ik vond hem een belediging voor dat personage :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, hij verdient de naam Erik dus echt niet.
Welk boekquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik toen al want een van mijn favo boek-karakters heet ook Erik dus ik vond hem een belediging voor dat personage :p
Le fantome de l'opera.quote:
Dan heb ik liever dat je hem geen "Erik" meer noemt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.
Nee hoor. Een zeer getalenteerde en begaafde man die uiteindelijk dieptragisch sterft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
In dat boek is Erik een spook...
Hm, dan hoef ik het boek dus ook niet meer te lezenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Een zeer getalenteerde en begaafde man die uiteindelijk dieptragisch sterft.
Welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dan hoef ik het boek dus ook niet meer te lezen![]()
.
Dat kan natuurlijk ook beeldspraak zijn voor iemand die zich altijd verschuilt en als een schim door het leven gaat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef HuubTuub het volgende:
Maar toch noemen ze hem het spook...
Omdat mensen dom zijn. En hij kon ook wel spookachtige dingen doen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef HuubTuub het volgende:
Maar toch noemen ze hem het spook...
Vraagje over klonenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
#1434 was mijn laatste topic. Maar nu ben ik weer terug! Ik leef weer. Mijn zieke geest is weer als vanouds versplinterd! Tijd voor een feestje!
en ja ik weet het, ik mis er nog steeds een paarquote:
Missen zij jou ook, is de vraag...?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en ja ik weet het, ik mis er nog steeds een paar
Mombi mist het wel, die wil ook weer graag haar gang gaan. Miss_Hiss is een slap aftreksel van die teef.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Missen zij jou ook, is de vraag...?
Ja laat jij even de kameel uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:17 schreef Cybart het volgende:
dag stroe en waxx...
ik doe eerst even een peukje, dan ben ik er
Zo'n soort kipje?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
Ja bier is wel een favo onderwerp vanavond
Het was dan ook heerlijk Hoegaarden weer![]()
Zalig op het buitenterras gezeten van Trafalger Pub in Eindhoven en later nog een zalig stukje kip zitten verorberen![]()
Nee Chicken a la Kievquote:
nouja, het was dit keer geen cameelquote:
Hey, 't is 'n Mexicaans recept, ik dacht dat jij zo van de Latino's was?quote:
Ik wil niet aan kip knabbelen, ook niet aan Latino kippenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 't is 'n Mexicaans recept, ik dacht dat jij zo van de Latino's was?
Kijk dat is nog eens een nuttige afscheidscadeau. Heel wat beter dan mijn collega die ze een dinercheque zouden schenken omdat ze nu met kinderen te weinig uit eten gaat, en haar uiteindelijk afschepen met een Boncadeauquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het was dit keer geen cameel
maar een marlboro.....
idd, niet mijn favo, maar ik had vandaag 2 pakjes van een collega gekregen, omdat ze het jammer vond dat ik wegging...
(en daarnaast nog een echt professioneel gegraveerd kelnermes (dus niet van ikea kwaliteit), maar zo'n ding van 100 euro, gekregen)
zodat ze leuk een tuinklauw kan opdoen bij de Praxis voor die bon :Squote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een nuttige afscheidscadeau. Heel wat beter dan mijn collega die ze een dinercheque zouden schenken omdat ze nu met kinderen te weinig uit eten gaat, en haar uiteindelijk afschepen met een Boncadeau![]()
Kun je vegetarisch kokenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Cybart het volgende:
en officieel afgestudeerd Zelfstandig Werkend Kok
Nee Inge zal geen poot uitsteken in de tuin, Dat is het domein van Jeroenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
zodat ze leuk een tuinklauw kan opdoen bij de Praxis voor die bon :S
ook....quote:
ik ken Inge en Jeroen niet, maar ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee Inge zal geen poot uitsteken in de tuin, Dat is het domein van Jeroen![]()
Sweet Dreams EriKquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier vanavond niet geweest, maar toch wens ik jullie allen een goede nachtrust toe.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook....
zin in een salade met gegrilde courgette en aubergine gemarineerd in een sinaasappeldressing, met old amsterdam, gehakte walnoten en zo?
haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
food is love, liefde van de man gaat door de maag enzo....
altijd leuk om verbaasde gezichten te zien, als je wat kurkuma (vergelijkbaar met kerriepoeder, maar net iets anders) in een pan gooit, en 10 minuten later met een hele pan vol Indiase curry te staan...
snappen ze niks van
Kijk zo kennen we BB_Koning weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?
![]()
Oeps, ik draaf door, ik moet er dus weer vandoor
Doeg iedereen![]()
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen en presentatie vanochtend, een beetje naar wens?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.
Ja dank jequote:
en dat lag niet aan je posten hier gisteravondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dank je
De presentatie van mijn projectje was heel informeel hoor, en vrij kort gehouden (helaas, ik had geen tijd).
Geloof het wel. Tenzij iemand je gehakt heeftquote:
Wel dat ik er 10 minuutjes te laat voor wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat lag niet aan je posten hier gisteravond![]()
nee geen gehakt hier. De slager is ook al lang dicht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geloof het wel. Tenzij iemand je gehakt heeft
Hoe is het met je?
Najah!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Na morgen ben ik trouwens weer Ceaus Werqueleaus.
Mja maar dat wist ik hoor...quote:
Ah, toch welquote:
Doktersassistent te D.?quote:Nu alleen nog ander passend werk vinden, en wel snel...iig geen klotekutklusjes meer, dat is zeker.
Nee, breakfastboy in V.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, toch wel.
[..]
Doktersassistent te D.?.
Heb je daar dan breakfast gehad?quote:
sjoe.. we zaten wel in spanning hoor.quote:
Nee, maar ik kan natuurlijk altijd solliciteren daaro he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je daar dan breakfast gehad?.
Het is wel een eindje fietsen hoor vanuit Z.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan natuurlijk altijd solliciteren daaro he?
Naja, dan kom ik wel intern wonen daar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is wel een eindje fietsen hoor vanuit Z.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
gratis bier @ diplomauitreiking oude school
Old Amsterdam is kaas, dat mag een geitenwollensokje als kok helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Heb je de komende vakantie ook al geannuleerd want ja met een demissionair kabinet durf je toch niet van huis te gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
Goeiemorgen op deze demissionaire vrijdag...
Neuh, want ik ga niet op vakantie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je de komende vakantie ook al geannuleerd want ja met een demissionair kabinet durf je toch niet van huis te gaan![]()
had ook liever gezien dat deze aktie al op 16 mei 2006 gebeurd wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh, want ik ga niet op vakantie.
Maar goed, wat een zielige vertoning. Tekenend voor de huidige staat van Nederland. Bijzaken zijn hoofdzaken geworden. Beschamend.
Ook toen had het kabinet niet mogen vallen. Verdonk is verkeerd bezig geweest. Absoluut waar. Maar het gaat er om wat goed is voor het land. Niet allerlei interne machtspelletjes, persoonlijke vendetta's . Dit kabinet had z'n rit uit moeten zitten. Nu blijven allerlei belangrijke zaken weer liggen en dat kan nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had ook liever gezien dat deze aktie al op 16 mei 2006 gebeurd was
Maar dat minister niet kon blijven zitten was wel duidelijk Zeker als MP dan in de nacht zegt dat verklaring zo opgesteld moest worden dat Verdonk er ook wat aan zou hebben.
Maar ja inderdaad je wil nu toch in het buitenland niet toegeven dat je Nederlander bent, en dat je trots ben om in de tolerante land te kunnen wonen.. Hier is de laatste paar jaar een gigantische omslag geweest en zakken we af naar de risee van Europa
Ja sensatie zucht en zwart wit denken is een probleem dat op dit moment zich in heel de maatschappij voor doet, en laat de politiek daar nu net een afspiegeling van zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ook toen had het kabinet niet mogen vallen. Verdonk is verkeerd bezig geweest. Absoluut waar. Maar het gaat er om wat goed is voor het land. Niet allerlei interne machtspelletjes, persoonlijke vendetta's . Dit kabinet had z'n rit uit moeten zitten. Nu blijven allerlei belangrijke zaken weer liggen en dat kan nooit goed zijn.
De kiezer had dan volgend jaar zijn oordeel mogen vellen.
Door de sensatie-zucht van de media, dat stompzinnige links-rechts geneuzel en gekleurde nieuwsvoorziening gaat het hele land naar de kloten. Politiek is een soap geworden. In en in triest...
Zo, kom ik een beetje boos over?![]()
Weer eens wat anders dan casual friday.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
Goeiemorgen op deze demissionaire vrijdag...
Juist, en wat schieten we daar nu mee op? Het (niet al te intelligente) electoraat loopt te schreeuwen dat het land bestuurd moet worden. Nu gebeurt dat ook en is het weer niet goed! Ik ben het ook niet eens met een aantal zaken die dit kabinet besloten heeft, maar ze maken momenteel wel het land een stuk gezonder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja sensatie zucht en zwart wit denken is een probleem dat op dit moment zich in heel de maatschappij voor doet, en laat de politiek daar nu net een afspiegeling van zijn.![]()
Maar inderdaad is het wel frappant dat er telkens schriftelijke vragen gesteld worden, of spoed debatjes gehouden worden na een uitzending van Nova/Zembla/Netwerk of weer een ronkend verhaal en 1 van de dagbladen![]()
Het kabinet had al veel eerder moeten vallen. Sterker nog, van mij had het er nooit hoeven komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:51 schreef Sunjammer het volgende:
Ook toen had het kabinet niet mogen vallen. Verdonk is verkeerd bezig geweest. Absoluut waar. Maar het gaat er om wat goed is voor het land. Niet allerlei interne machtspelletjes, persoonlijke vendetta's . Dit kabinet had z'n rit uit moeten zitten. Nu blijven allerlei belangrijke zaken weer liggen en dat kan nooit goed zijn.
De kiezer had dan volgend jaar zijn oordeel mogen vellen.
Door de sensatie-zucht van de media, dat stompzinnige links-rechts geneuzel en gekleurde nieuwsvoorziening gaat het hele land naar de kloten. Politiek is een soap geworden. In en in triest...
Zo, kom ik een beetje boos over?![]()
Wat ben ik blij dat ik niet in Holland woon zegquote:
Och, of al het werk nu naar Polen of naar China gaat, wat maakt 't uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Sunjammer het volgende:
Nu gebeurt dat ook en is het weer niet goed! Ik ben het ook niet eens met een aantal zaken die dit kabinet besloten heeft, maar ze maken momenteel wel het land een stuk gezonder.
Ben het ten dele met je eens. Integriteit is zeker belangrijk. En de politici zijn zeker debet aan de sensatie-zucht. En Balkenende is zeker geen charismatische leider.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het kabinet had al veel eerder moeten vallen. Sterker nog, van mij had het er nooit hoeven komen.
Op zich had in deze kwestie alleen Verdonk hoeven sneuvelen, maar het kabinet is inmiddels dusdanig beschadigd en Balkenende is een dusdanig waardeloze leider, dat het bijna onhoudbaar werd. Ik vind de integriteit van bewindsvoerders (want daar draaide het ook om) trouwens geen bijzaak...
Sensatiezucht van de media en het soapgehalte van de politiek is net zozeer de politici te verwijten. Alles wordt gedaan om aandacht te trekken, zij het inmiddels gelukkig al minder dan ten tijde van Balkenende-1. En dat het land daar van naar de knoppen gaat, betwijfel ik. Groot-Brittannië is in dat opzicht nog vele malen erger en draait ook nog redelijk. Het is geen goede zaak, maar het land gaat naar mijn mening veel meer naar de knoppen van een knurft zonder leiderschapskwaliteiten als leider, gekoppeld aan een destructief beleid.
Het sneuvelen van dit kabinet is een geschenk uit de hemel.
Ik maak me vooral ook druk om het om zeep helpen van mijn bedrijfstak. Musjes, paspoorten en voetbal kunnen me gestolen worden. Nouja, mijn eigen paspoort wil ik wel graag houden, eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Sunjammer het volgende:
Juist, en wat schieten we daar nu mee op? Het (niet al te intelligente) electoraat loopt te schreeuwen dat het land bestuurd moet worden. Nu gebeurt dat ook en is het weer niet goed! Ik ben het ook niet eens met een aantal zaken die dit kabinet besloten heeft, maar ze maken momenteel wel het land een stuk gezonder.
En wat hebben we nu te klagen? We hebben het goddomme zo goed, en het enige wat Nederland doet is klagen en kankeren. Druk maken over musjes, paspoorten en een stel voetballers die uitgeschakeld worden.
Welcome to Holland.
Ik lijk Youp wel...
Dat is meer een beleid op EU-niveau...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Och, of al het werk nu naar Polen of naar China gaat, wat maakt 't uit
Whaha! Dank je. Erg aardig van u.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik maak me vooral ook druk om het om zeep helpen van mijn bedrijfstak. Musjes, paspoorten en voetbal kunnen me gestolen worden. Nouja, mijn eigen paspoort wil ik wel graag houden, eigenlijk...
En wees niet bang, je bent knapper dan Youp.
Het sneuvelen van een kabinet dat mijn werk om zeep helpt is voor mij inderdaad een geschenk uit de hemel. En met mij vele anderen. Alle leuke maatregelen van dit kabinet ten spijt, ben ik er de afgelopen kabinetsperiode alleen maar op achteruit gegaan. Wederom: met mij vele anderen. Ik denk niet dat ik dan erg kortzichtig ben...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
Ben het ten dele met je eens. Integriteit is zeker belangrijk. En de politici zijn zeker debet aan de sensatie-zucht. En Balkenende is zeker geen charismatische leider.
Maar om het sneuvelen van dit kabinet een geschenk uit de hemel te noemen? Erg kortzichtig.
But hey, it's a democracy
Wat weird is want ik ben er juist op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het sneuvelen van een kabinet dat mijn werk om zeep helpt is voor mij inderdaad een geschenk uit de hemel. En met mij vele anderen. Alle leuke maatregelen van dit kabinet ten spijt, ben ik er de afgelopen kabinetsperiode alleen maar op achteruit gegaan. Wederom: met mij vele anderen. Ik denk niet dat ik dan erg kortzichtig ben...
Gelukkig wordt het morgen ook mooi weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, en het is mooi weer!
Kut, ik zit alleen nu binnen...
Yup. De omroep wordt om zeep geholpen, moet aan alle kanten bezuinigen, bezuinigt DUS op het relatief dure drama, met als gevolg dat het nog moeilijker wordt om drama gerealiseerd te krijgen. En het was al zo makkelijk...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Sunjammer het volgende:
Wat weird is want ik ben er juist op vooruit gegaan.
Maar je doelt op van der Laan begrijp ik?
Op dat vlak heb je absoluut gelijk. Kijk, ik vind het niet erg dat D66 vertrekt. Ik vind het wel vervelend dat het hele kabinet meegetrokken wordt. Even wat genuanceerder...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup. De omroep wordt om zeep geholpen, moet aan alle kanten bezuinigen, bezuinigt DUS op het relatief dure drama, met als gevolg dat het nog moeilijker wordt om drama gerealiseerd te krijgen. En het was al zo makkelijk...
Dus ik vind het prima dat D'66 zich nu revancheert door het kabinet op te blazen, zodat een volgend kabinet de omroep weer een wat ruimer budget kan bedelen.
Mag toch wel hopen voor je dat je hoofd wat kleiner is, en je niet zo'n harig eilandje op je hoofd het staan. Bovendien zou je het dan moeten doen met Debbie Petter en een of andere tandartsen merouw uit Breda. Volgens mij toch niet een echt leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Juist, en wat schieten we daar nu mee op? Het (niet al te intelligente) electoraat loopt te schreeuwen dat het land bestuurd moet worden. Nu gebeurt dat ook en is het weer niet goed! Ik ben het ook niet eens met een aantal zaken die dit kabinet besloten heeft, maar ze maken momenteel wel het land een stuk gezonder.
En wat hebben we nu te klagen? We hebben het goddomme zo goed, en het enige wat Nederland doet is klagen en kankeren. Druk maken over musjes, paspoorten en een stel voetballers die uitgeschakeld worden.
Welcome to Holland.
Ik lijk Youp wel...
Mijn hoofd is kleiner... *check*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen voor je dat je hoofd wat kleiner is, en je niet zo'n harig eilandje op je hoofd het staan. Bovendien zou je het dan moeten doen met Debbie Petter en een of andere tandartsen merouw uit Breda. Volgens mij toch niet een echt leuk vooruitzicht![]()
Omdat iemand dacht dat je op Youp lijkt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Sunjammer het volgende:
En wáárom krijg ik weer een heel ranzig mailtje in m'n mailbox?
Plan je toch een zwoele zomeravond activiteit voor Na je werk vanavondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, en het is mooi weer!
Kut, ik zit alleen nu binnen...
Ik heb van teveel van de inmiddels demissionaire bewindslieden (en het beleid waar ze voor staan) een afkeer om het erg te vinden. Wel vind ik het trouwens zielig voor de opvolger van Rutte die nu niet beëdigd kan worden en dus zijn riante salaris en wachtgeld misloopt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Sunjammer het volgende:
Op dat vlak heb je absoluut gelijk. Kijk, ik vind het niet erg dat D66 vertrekt. Ik vind het wel vervelend dat het hele kabinet meegetrokken wordt. Even wat genuanceerder...
Ja dat paas accoord had gewoon nooit gesloten moeten worden door meneer Bakker buiten van der Laan om Toen had D66 al moeten brekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup. De omroep wordt om zeep geholpen, moet aan alle kanten bezuinigen, bezuinigt DUS op het relatief dure drama, met als gevolg dat het nog moeilijker wordt om drama gerealiseerd te krijgen. En het was al zo makkelijk...
Dus ik vind het prima dat D'66 zich nu revancheert door het kabinet op te blazen, zodat een volgend kabinet de omroep weer een wat ruimer budget kan bedelen.
Wie heb je je buikje allemaal laten zien, dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef Sunjammer het volgende:
@ Nathan... Nou, aangezien hij de opmerking plaatste dat ie m'n strakke buikje () lekker vond denk ik niet dat hij me op Youp vond lijken...
*grinnik*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb van teveel van de inmiddels demissionaire bewindslieden (en het beleid waar ze voor staan) een afkeer om het erg te vinden. Wel vind ik het trouwens zielig voor de opvolger van Rutte die nu niet beëdigd kan worden en dus zijn riante salaris en wachtgeld misloopt.
Ja 10 maanden geen wachtgeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb van teveel van de inmiddels demissionaire bewindslieden (en het beleid waar ze voor staan) een afkeer om het erg te vinden. Wel vind ik het trouwens zielig voor de opvolger van Rutte die nu niet beëdigd kan worden en dus zijn riante salaris en wachtgeld misloopt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie heb je je buikje allemaal laten zien, dan?
Het zou tijd wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Stroekie het volgende:
Ja 10 maanden geen wachtgeld
maar geef het een positieve wendig door te zeggen dat het politieke bedrijf dus ook zelf bezuinigd![]()
Maar SJ woont toch juist in het gebied waar ze geen mijnheer Pastoor hebben maar waar ze wel hele mooie hoedjes en lange rokjes verkopenquote:
Ik dacht al...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
Neeeeeeeehhhh.....
Nou, ik zal de rest van het mailtje maar niet herhalen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik dacht al...
Maar wat is er ranzig aan een mailtje over je buik?
Kan nu best, TRS, CDP en the_Erik zijn er nu toch niet, dus we hoeven nu even geen rekening te houden met minderjarige Fokkersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, ik zal de rest van het mailtje maar niet herhalen...
Whehe!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan nu best, TRS, CDP en the_Erik zijn er nu toch niet, dus we hoeven nu even geen rekening te houden met minderjarige Fokkers![]()
![]()
Een korte samenvatting mag ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Nou, ik zal de rest van het mailtje maar niet herhalen...
En dat soort mensen show jij buikjes en geef je je e-mail?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef Sunjammer het volgende:
Whehe!
Neh, is zelfs te ranzig voor het SEX subforum...
Ach welnee, ik had een foto die op Cyprus gemaakt was aan het water (zonder blovenkleding dus) op Gaydar staan geloof ik... en daar kun je berichtjes ook mailen... Gelijk ff die foto weggehaald...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dat soort mensen show jij buikjes en geef je je e-mail?
Teasers zijn erg goede pilates-oefeningen. Erg goed voor je buik.quote:
Damn, weer te laat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
Ach welnee, ik had een foto die op Cyprus gemaakt was aan het water (zonder blovenkleding dus) op Gaydar staan geloof ik... en daar kun je berichtjes ook mailen... Gelijk ff die foto weggehaald...
en dus vanaf heden alleen maar foto's plaatsen op zulke sites met een blauwe overall aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach welnee, ik had een foto die op Cyprus gemaakt was aan het water (zonder blovenkleding dus) op Gaydar staan geloof ik... en daar kun je berichtjes ook mailen... Gelijk ff die foto weggehaald...
Ach, dat scheelt mij weer de ranzige gedachten die de aanblik van jouw buik blijkbaar oproept.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:12 schreef Sunjammer het volgende:@ NathaN: Jammerrrrrrrrrrrr....
En sommige oranje?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:42 schreef Weemz het volgende:
De buik: Sommige zijn groot, andere klein. Sommige zijn lelijk, andere fijn!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:00 schreef Jerruh het volgende:
de lever, sommige zijn groot, andere klein, sommige zijn lelijk, andere zijn gemaakt voor door veel alcohol!!!
ok! ik wilde alleen even zeggen dat het allemaal weer goed is en excuses voor de nodige ongemak daarvoor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef creno het volgende:wel telefoon, maar nog geen ADSL in mijn huis. Dit type ik dus nu bij mijn moeder terwijl ik pauze heb !
@ jerruh: msn start ik in mijn pauze zelden tot nooit op, ik heb maar half uurtje.
Hij lijkt best oranje...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:33 schreef Weemz het volgende:
Hé, dit is de normale buik alweer hoor!
Klopt, maar ja daar zorgt de zongebruinde en geöliede buik van Carlos nou eenmaal voorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef NathaN het volgende:
Hij lijkt best oranje...
Bij 71856899456722586322564478992587446quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer is ie uitgeteld?
Gewoon. Bij 71856869456722586322564478992587446 is-ie uitgeteld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
Bij 71856869456722586322564478992587446 wat?
Ha! Tuk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef NathaN het volgende:
Gewoon. Bij 71856869456722586322564478992587446 is-ie uitgeteld.
Wie zegt dat ik wetenschappelijk bezig was? Bovendien, ik zat er maar 30000000000000000000000000000 naast.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ha! Tuk!
Je copy/paste míjn cijferreeks ipv de jouwe!.
M.a.w. de wetenschappelijke onderbouwing van het uittel-getal is rök.
Ook goedemorgenquote:
Okay, het aantal nullen klopt, maar het is een hoop tellen. Ik geef het je te doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef NathaN het volgende:
Wie zegt dat ik wetenschappelijk bezig was? Bovendien, ik zat er maar 30000000000000000000000000000 naast.
Dus.quote:
adsl komt bijna altijd later dan telefoniequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef creno het volgende:wel telefoon, maar nog geen ADSL in mijn huis. Dit type ik dus nu bij mijn moeder terwijl ik pauze heb !
@ jerruh: msn start ik in mijn pauze zelden tot nooit op, ik heb maar half uurtje.
Je hebt het te druk met fake quotes coderen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:29 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zoek een excuus om niet naar winkels te hoeven.
Ik zou maar stoppen met posten zoals je nu doet anders helpen we je een handje, je valt op, in negatieve zin.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Geweldig toch?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
Was Had ik maar een homo met een gevoel voor mode..
Achter de wolken altijd. Althans, naar het zich laat aanzien nog een flink lange tijd...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef davidov het volgende:
De zon schijnt?
's Nachts zijn er ook wolken...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:46 schreef NathaN het volgende:
Achter de wolken altijd. Althans, naar het zich laat aanzien nog een flink lange tijd...
En ook dan schijnt de zon. Alleen zien we dan verdomd weinig van het licht ervan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
's Nachts zijn er ook wolken...
Maar niet achter betreffende wolken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:52 schreef NathaN het volgende:
En ook dan schijnt de zon. Alleen zien we dan verdomd weinig van het licht ervan...
Je schrijft toch geen mailtjes over buikjes via gaydar?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
Wordt aan gewerkt.
Nou hier in Eindhoven zijn er alweer volop stapelwolkjesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Achter de wolken altijd. Althans, naar het zich laat aanzien nog een flink lange tijd...
We hadden het toch over gevoel voor mode?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef NathaN het volgende:
Je schrijft toch geen mailtjes over buikjes via gaydar?
Dat hangt er geheel vanaf aan welke kant van de wolken je je bevindt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Maar niet achter betreffende wolken.
En of je sterren ook als zonnen ziet...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef NathaN het volgende:
Dat hangt er geheel vanaf aan welke kant van de wolken je je bevindt.
Maar hoe weet jij wat gevoel voor mode is en wie dat heeft?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
We hadden het toch over gevoel voor mode?
Google natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:00 schreef NathaN het volgende:
Maar hoe weet jij wat gevoel voor mode is en wie dat heeft?
Ja, maar het ging nu om DE zon.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
En of je sterren ook als zonnen ziet....
Net als Ron Brandsteder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef Weemz het volgende:
Immers, de zon is 1 groot sterrenlichaam...
Met een oranje buikje...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef Weemz het volgende:
Immers, de zon is 1 groot sterrenlichaam...
Ik vind hem meer de maan. Groot en rond, maar heeft amper aantrekkingskracht...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Net als Ron Brandsteder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |