Plan je toch een zwoele zomeravond activiteit voor Na je werk vanavondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, en het is mooi weer!
Kut, ik zit alleen nu binnen...
Ik heb van teveel van de inmiddels demissionaire bewindslieden (en het beleid waar ze voor staan) een afkeer om het erg te vinden. Wel vind ik het trouwens zielig voor de opvolger van Rutte die nu niet beëdigd kan worden en dus zijn riante salaris en wachtgeld misloopt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef Sunjammer het volgende:
Op dat vlak heb je absoluut gelijk. Kijk, ik vind het niet erg dat D66 vertrekt. Ik vind het wel vervelend dat het hele kabinet meegetrokken wordt. Even wat genuanceerder...
Ja dat paas accoord had gewoon nooit gesloten moeten worden door meneer Bakker buiten van der Laan om Toen had D66 al moeten brekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup. De omroep wordt om zeep geholpen, moet aan alle kanten bezuinigen, bezuinigt DUS op het relatief dure drama, met als gevolg dat het nog moeilijker wordt om drama gerealiseerd te krijgen. En het was al zo makkelijk...
Dus ik vind het prima dat D'66 zich nu revancheert door het kabinet op te blazen, zodat een volgend kabinet de omroep weer een wat ruimer budget kan bedelen.
Wie heb je je buikje allemaal laten zien, dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef Sunjammer het volgende:
@ Nathan... Nou, aangezien hij de opmerking plaatste dat ie m'n strakke buikje () lekker vond denk ik niet dat hij me op Youp vond lijken...
*grinnik*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb van teveel van de inmiddels demissionaire bewindslieden (en het beleid waar ze voor staan) een afkeer om het erg te vinden. Wel vind ik het trouwens zielig voor de opvolger van Rutte die nu niet beëdigd kan worden en dus zijn riante salaris en wachtgeld misloopt.
Ja 10 maanden geen wachtgeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb van teveel van de inmiddels demissionaire bewindslieden (en het beleid waar ze voor staan) een afkeer om het erg te vinden. Wel vind ik het trouwens zielig voor de opvolger van Rutte die nu niet beëdigd kan worden en dus zijn riante salaris en wachtgeld misloopt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie heb je je buikje allemaal laten zien, dan?
Het zou tijd wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Stroekie het volgende:
Ja 10 maanden geen wachtgeld
maar geef het een positieve wendig door te zeggen dat het politieke bedrijf dus ook zelf bezuinigd![]()
Maar SJ woont toch juist in het gebied waar ze geen mijnheer Pastoor hebben maar waar ze wel hele mooie hoedjes en lange rokjes verkopenquote:
Ik dacht al...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:50 schreef Sunjammer het volgende:
Neeeeeeeehhhh.....
Nou, ik zal de rest van het mailtje maar niet herhalen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik dacht al...
Maar wat is er ranzig aan een mailtje over je buik?
Kan nu best, TRS, CDP en the_Erik zijn er nu toch niet, dus we hoeven nu even geen rekening te houden met minderjarige Fokkersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, ik zal de rest van het mailtje maar niet herhalen...
Whehe!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan nu best, TRS, CDP en the_Erik zijn er nu toch niet, dus we hoeven nu even geen rekening te houden met minderjarige Fokkers![]()
![]()
Een korte samenvatting mag ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Nou, ik zal de rest van het mailtje maar niet herhalen...
En dat soort mensen show jij buikjes en geef je je e-mail?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef Sunjammer het volgende:
Whehe!
Neh, is zelfs te ranzig voor het SEX subforum...
Ach welnee, ik had een foto die op Cyprus gemaakt was aan het water (zonder blovenkleding dus) op Gaydar staan geloof ik... en daar kun je berichtjes ook mailen... Gelijk ff die foto weggehaald...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
En dat soort mensen show jij buikjes en geef je je e-mail?
Teasers zijn erg goede pilates-oefeningen. Erg goed voor je buik.quote:
Damn, weer te laat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
Ach welnee, ik had een foto die op Cyprus gemaakt was aan het water (zonder blovenkleding dus) op Gaydar staan geloof ik... en daar kun je berichtjes ook mailen... Gelijk ff die foto weggehaald...
en dus vanaf heden alleen maar foto's plaatsen op zulke sites met een blauwe overall aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach welnee, ik had een foto die op Cyprus gemaakt was aan het water (zonder blovenkleding dus) op Gaydar staan geloof ik... en daar kun je berichtjes ook mailen... Gelijk ff die foto weggehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |