Ja hallo, weet IK veelquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kwam er nota bene langslopen!!! maar goed, bel dan als je vind da ik er bij moet
ach jah... nog ff volhouden...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, weet IK veel
Ik ben niet zo'n persoon die zomaar iemand belt
(en trouwens, had ik gezegd dat ik vond dat je er bij moest zijn?)
maar goed, ik moet nog steeds dat catharina paradijsje van je zien... al lees ik net een rillend topic
Welk topic?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, weet IK veel
Ik ben niet zo'n persoon die zomaar iemand belt
(en trouwens, had ik gezegd dat ik vond dat je er bij moest zijn?)
maar goed, ik moet nog steeds dat catharina paradijsje van je zien... al lees ik net een rillend topic
Yeahquote:
Ik heb 't al gevonden, kutsituatie, Jerquote:
Eric is dan weer niks, nee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef HuubTuub het volgende:
Behalve Eric
Ja totdat je abonnement van 34 Pond omhoog gaat naar 68, dan hoeft het voor mij niet meer. Neemt niet weg dat ik het toch ga kopen iedere maand.quote:
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.quote:
heb m vanmiddag bij Waterstones gehaaldquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja totdat je abonnement van 34 Pond omhoog gaat naar 68, dan hoeft het voor mij niet meer. Neemt niet weg dat ik het toch ga kopen iedere maand.
Ik ook niet. Eigenlijk ken ik alleen mezelf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.
Er zullen ook wel stomme Eriks zijn, maar ik ken ze niet
Wat voor blad is het dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja totdat je abonnement van 34 Pond omhoog gaat naar 68, dan hoeft het voor mij niet meer. Neemt niet weg dat ik het toch ga kopen iedere maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |