Ah.. tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef HuubTuub het volgende:
Owjee... het kabinet is net gevallen.... maar dat ligt niet aan een Erik
Ik welquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.
Er zullen ook wel stomme Eriks zijn, maar ik ken ze niet
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef HuubTuub het volgende:
hoe stom is hij op een schaal van 1 tot 10?
Bah, hij verdient de naam Erik dus echt niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.
Precies, dat vond ik toen al want een van mijn favo boek-karakters heet ook Erik dus ik vond hem een belediging voor dat personage :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, hij verdient de naam Erik dus echt niet.
Welk boekquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik toen al want een van mijn favo boek-karakters heet ook Erik dus ik vond hem een belediging voor dat personage :p
Le fantome de l'opera.quote:
Dan heb ik liever dat je hem geen "Erik" meer noemt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.
Nee hoor. Een zeer getalenteerde en begaafde man die uiteindelijk dieptragisch sterft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
In dat boek is Erik een spook...
Hm, dan hoef ik het boek dus ook niet meer te lezenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Een zeer getalenteerde en begaafde man die uiteindelijk dieptragisch sterft.
Welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dan hoef ik het boek dus ook niet meer te lezen![]()
.
Dat kan natuurlijk ook beeldspraak zijn voor iemand die zich altijd verschuilt en als een schim door het leven gaat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef HuubTuub het volgende:
Maar toch noemen ze hem het spook...
Omdat mensen dom zijn. En hij kon ook wel spookachtige dingen doen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef HuubTuub het volgende:
Maar toch noemen ze hem het spook...
Vraagje over klonenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
#1434 was mijn laatste topic. Maar nu ben ik weer terug! Ik leef weer. Mijn zieke geest is weer als vanouds versplinterd! Tijd voor een feestje!
en ja ik weet het, ik mis er nog steeds een paarquote:
Missen zij jou ook, is de vraag...?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en ja ik weet het, ik mis er nog steeds een paar
Mombi mist het wel, die wil ook weer graag haar gang gaan. Miss_Hiss is een slap aftreksel van die teef.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Missen zij jou ook, is de vraag...?
Ja laat jij even de kameel uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:17 schreef Cybart het volgende:
dag stroe en waxx...
ik doe eerst even een peukje, dan ben ik er
Zo'n soort kipje?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
Ja bier is wel een favo onderwerp vanavond
Het was dan ook heerlijk Hoegaarden weer![]()
Zalig op het buitenterras gezeten van Trafalger Pub in Eindhoven en later nog een zalig stukje kip zitten verorberen![]()
Nee Chicken a la Kievquote:
nouja, het was dit keer geen cameelquote:
Hey, 't is 'n Mexicaans recept, ik dacht dat jij zo van de Latino's was?quote:
Ik wil niet aan kip knabbelen, ook niet aan Latino kippenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 't is 'n Mexicaans recept, ik dacht dat jij zo van de Latino's was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |