Ah.. tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef HuubTuub het volgende:
Owjee... het kabinet is net gevallen.... maar dat ligt niet aan een Erik
Ik welquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ericq is dan wel weer sjiek... maar dat is een beetje overdone.
Er zullen ook wel stomme Eriks zijn, maar ik ken ze niet
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:04 schreef HuubTuub het volgende:
hoe stom is hij op een schaal van 1 tot 10?
Bah, hij verdient de naam Erik dus echt niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.
Precies, dat vond ik toen al want een van mijn favo boek-karakters heet ook Erik dus ik vond hem een belediging voor dat personage :pquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, hij verdient de naam Erik dus echt niet.
Welk boekquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik toen al want een van mijn favo boek-karakters heet ook Erik dus ik vond hem een belediging voor dat personage :p
Le fantome de l'opera.quote:
Dan heb ik liever dat je hem geen "Erik" meer noemt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een 8 denk ik. Echt zo'n meelooppestertje.
Nee hoor. Een zeer getalenteerde en begaafde man die uiteindelijk dieptragisch sterft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
In dat boek is Erik een spook...
Hm, dan hoef ik het boek dus ook niet meer te lezenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Een zeer getalenteerde en begaafde man die uiteindelijk dieptragisch sterft.
Welquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dan hoef ik het boek dus ook niet meer te lezen![]()
.
Dat kan natuurlijk ook beeldspraak zijn voor iemand die zich altijd verschuilt en als een schim door het leven gaat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef HuubTuub het volgende:
Maar toch noemen ze hem het spook...
Omdat mensen dom zijn. En hij kon ook wel spookachtige dingen doen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef HuubTuub het volgende:
Maar toch noemen ze hem het spook...
Vraagje over klonenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
#1434 was mijn laatste topic. Maar nu ben ik weer terug! Ik leef weer. Mijn zieke geest is weer als vanouds versplinterd! Tijd voor een feestje!
en ja ik weet het, ik mis er nog steeds een paarquote:
Missen zij jou ook, is de vraag...?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en ja ik weet het, ik mis er nog steeds een paar
Mombi mist het wel, die wil ook weer graag haar gang gaan. Miss_Hiss is een slap aftreksel van die teef.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Missen zij jou ook, is de vraag...?
Ja laat jij even de kameel uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:17 schreef Cybart het volgende:
dag stroe en waxx...
ik doe eerst even een peukje, dan ben ik er
Zo'n soort kipje?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
Ja bier is wel een favo onderwerp vanavond
Het was dan ook heerlijk Hoegaarden weer![]()
Zalig op het buitenterras gezeten van Trafalger Pub in Eindhoven en later nog een zalig stukje kip zitten verorberen![]()
Nee Chicken a la Kievquote:
nouja, het was dit keer geen cameelquote:
Hey, 't is 'n Mexicaans recept, ik dacht dat jij zo van de Latino's was?quote:
Ik wil niet aan kip knabbelen, ook niet aan Latino kippenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hey, 't is 'n Mexicaans recept, ik dacht dat jij zo van de Latino's was?
Kijk dat is nog eens een nuttige afscheidscadeau. Heel wat beter dan mijn collega die ze een dinercheque zouden schenken omdat ze nu met kinderen te weinig uit eten gaat, en haar uiteindelijk afschepen met een Boncadeauquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het was dit keer geen cameel
maar een marlboro.....
idd, niet mijn favo, maar ik had vandaag 2 pakjes van een collega gekregen, omdat ze het jammer vond dat ik wegging...
(en daarnaast nog een echt professioneel gegraveerd kelnermes (dus niet van ikea kwaliteit), maar zo'n ding van 100 euro, gekregen)
zodat ze leuk een tuinklauw kan opdoen bij de Praxis voor die bon :Squote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een nuttige afscheidscadeau. Heel wat beter dan mijn collega die ze een dinercheque zouden schenken omdat ze nu met kinderen te weinig uit eten gaat, en haar uiteindelijk afschepen met een Boncadeau![]()
Kun je vegetarisch kokenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Cybart het volgende:
en officieel afgestudeerd Zelfstandig Werkend Kok
Nee Inge zal geen poot uitsteken in de tuin, Dat is het domein van Jeroenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
zodat ze leuk een tuinklauw kan opdoen bij de Praxis voor die bon :S
ook....quote:
ik ken Inge en Jeroen niet, maar ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee Inge zal geen poot uitsteken in de tuin, Dat is het domein van Jeroen![]()
Sweet Dreams EriKquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hier vanavond niet geweest, maar toch wens ik jullie allen een goede nachtrust toe.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook....
zin in een salade met gegrilde courgette en aubergine gemarineerd in een sinaasappeldressing, met old amsterdam, gehakte walnoten en zo?
haha...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha...
food is love, liefde van de man gaat door de maag enzo....
altijd leuk om verbaasde gezichten te zien, als je wat kurkuma (vergelijkbaar met kerriepoeder, maar net iets anders) in een pan gooit, en 10 minuten later met een hele pan vol Indiase curry te staan...
snappen ze niks van
Kijk zo kennen we BB_Koning weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je nog vrijgezel? Val je op getinte jongens?
![]()
Oeps, ik draaf door, ik moet er dus weer vandoor
Doeg iedereen![]()
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen en presentatie vanochtend, een beetje naar wens?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
presentatie was tiptop, tentamen was ik af en toe een beetje verstrooid, maar op zich prima.
Ja dank jequote:
en dat lag niet aan je posten hier gisteravondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dank je
De presentatie van mijn projectje was heel informeel hoor, en vrij kort gehouden (helaas, ik had geen tijd).
Geloof het wel. Tenzij iemand je gehakt heeftquote:
Wel dat ik er 10 minuutjes te laat voor wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat lag niet aan je posten hier gisteravond![]()
nee geen gehakt hier. De slager is ook al lang dicht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geloof het wel. Tenzij iemand je gehakt heeft
Hoe is het met je?
Najah!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Na morgen ben ik trouwens weer Ceaus Werqueleaus.
Mja maar dat wist ik hoor...quote:
Ah, toch welquote:
Doktersassistent te D.?quote:Nu alleen nog ander passend werk vinden, en wel snel...iig geen klotekutklusjes meer, dat is zeker.
Nee, breakfastboy in V.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, toch wel.
[..]
Doktersassistent te D.?.
Heb je daar dan breakfast gehad?quote:
sjoe.. we zaten wel in spanning hoor.quote:
Nee, maar ik kan natuurlijk altijd solliciteren daaro he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je daar dan breakfast gehad?.
Het is wel een eindje fietsen hoor vanuit Z.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan natuurlijk altijd solliciteren daaro he?
Naja, dan kom ik wel intern wonen daar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is wel een eindje fietsen hoor vanuit Z.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
gratis bier @ diplomauitreiking oude school
Old Amsterdam is kaas, dat mag een geitenwollensokje als kok helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen idee wat old Amsterdam is, maar door dit alles heb ik gelijk zin in een diner met jou, een romantisch diner
Heb je de komende vakantie ook al geannuleerd want ja met een demissionair kabinet durf je toch niet van huis te gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
Goeiemorgen op deze demissionaire vrijdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |